Kook-/eetclubje omgeving Breda/Dordrecht

24-11-2014 13:59 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Opgegroeid in Breda, maar sinds een half jaar woonachtig in Dordrecht, wil ik graag nieuwe contacten leggen. Ik hou erg van koken en bakken daarom lijkt het me leuk een kook/-eetclubje op te richten.

Ben je tussen de 25-35 jaar, vrouw óf man en heb je ook een passie voor koken? Meld je aan! Mijn voorkeur gaat uit naar een clubje van 6-8 personen, die eens per maand elkaars kookkunsten mogen proeven.

Zelf ben ik 29 jaar, sinds een half jaar terug uit het buitenland, werk in de zorg en heb nog vele andere interesses ;)



Hopelijk tot snel!

Groet

Maartje
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
Hoi Maartje,



Dat klinkt lekker én gezellig 😊. Ik ben 23 en woon in Sliedrecht. Ik werk in de detailhandel en kan vast wel eens per maand een avondje vrijhouden voor een gezellig etentje! Ben zelf dol op koken, maar eet vaak alleen en dan is er niet heel veel aan 😝
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben een 36 jarige huismus uit het mooie Limburgse land die een kleine 3 jaar geleden voor de liefde van haar leven de Limburgse heuvels heeft verruild voor Zuid-Holland. Hier ben ik als foodie verliefd geworden op alle toko's en culinaire zaakjes die voor mij mijn passie voor koken en bakken alleen maar vergroten.



Ik hou van koken, bakken en heb een passie voor brood bakken ontdekt en alles wat ik maak wordt ook altijd enthousiast ontvangen door mijn schatje en schoonfamilie! ik vind het heerlijk om met mijn neus in een kook/bakboek te neuzen, toko,s en andere zaakjes in de regio te ontdekken, maar hou ook van gezellig theeleuten, een goed gesprek, lekker tutten, onze katten, films en series kijken, mijn groentetuintje verzorgen en veel meer......



Spreek je mijn berichtje aan dan kijk ik uit naar je berichtje!



Groetjes en Liefs,



Saskia

saskiabaur@hotmail.com
Liefde en vriendschap zijn je waardevolste bezit in dit leven!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Crazycatlady en Saskia,



Bedankt voor jullie reactie!

Hopelijk zijn er nog meer geïnteresseerden....

En kunnen we binnenkort eens afspreken voor een kennismakingsborrel ;)



Groetjes

Maartje
Geniet elke dag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven