Vriendinnen omgeving Rotterdam 25+

24-11-2014 18:11 10 berichten
Hoi allemaal,



Ik ben 26 en woon in de omgeving van Rotterdam.

Mn vrienden hebben t nogal druk de laatste tijd en wil daarom graag in contact komen met nieuwe mensen om wat leuks te doen en hopelijk een vriendschap op te bouwen.



Benieuwd naar de reacties

Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hi Safioen. Ik zou ook graag nieuwe contacten op willen doen. Ik woon in Rotterdam en zie mijn vriendinnen settelen en zwanger worden. Ik ben daar nog niet aan toe. Misschien een keertje wat afspreken om te kijken of het klikt? Ik ben trouwens 25.
Hi!

Ik heb je een bericht gestuurd. Weet alleen niet of het goed is aangekomen.

lijkt me in ieder geval leuk om een keer wat af te spreken
Alle reacties Link kopieren
Hoi safioen,



ik heb je een bericht gestuurd.
Bedankt! Heb geantwoord
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ook ik ben op zoek naar nieuwe contacten. Ik woon ook in Rotterdam, ben 27 jaar en werk bij een assurantietussenkantoor. Ik hou van reizen, uit eten gaan, een terrasje pakken, lezen etc. Jullie kunnen me mailen op vriendingezocht010@gmail.com.
Alle reacties Link kopieren
hallo Dames leuk jullie berichtje ik ben imen ben 24 jaar woon in den haag zelf ben ik ook opzoek naar een gezellige vriendin om leuke dingen mee te doen zoals shoppen uitgaan ergens een drankje doen of gezellig kletsen noem maar dit is mij e mail adres sweet_girlimenelamrani-girl@hotmail.com lijkt me leuk om wat van jullie te horen safoen ik ga je een prive berichtje sturen als je wilt mag je me ook mailen groetjes imen
Bedankt voor de reacties!
Alle reacties Link kopieren
safioen heb jij trouwens een e mail adres waar ik je een mailtje kan sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames! Erg leuk om te zien dat ik (gelukkig) niet de enige ben met een soort gelijke probleem ;) lijkt me leuk om een kennismakings- borrel te organiseren. Zelf zat ik te denken aan zaterdag 26 april 19.30 bij cafe NRC op de Witte de Withstraat. Gezellig elkaar onder het genot van een drankje leren kennen. Ik ben zelf 28 en woon in Rotterdam. Iedereen is welkom! Stuur me even een berichtje kunnen we misschien een app groepje starten. Tot dan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven