Entertainment alle pijlers

Sinterklaasjournaal

11-11-2014 17:57 602 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die altijd braaf het Sinterklaas journaal kijkt?



Ik zit in ieder geval klaar!
Alle reacties Link kopieren
Jippie, de stoomboot én de oude vertrouwde pieten zijn weer terug!

Het klopt wat Sint altijd zegt: "Het komt allemaal weer goed"! 👍
Alle reacties Link kopieren
Ik mis alleen nog het jaarlijkse pieten tellen met de Huispiet
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Zag ik het nou goed? Is die piet met die vegen op zijn gezicht iets zwarter geworden?

Zou toch echt geniaal zijn dat hij tegen vijf december zo 'zwart als roet' is.
Alle reacties Link kopieren
Mjwaaaa... maar nu is Huispiet weer boos op de andere pieten...

God wat een soap
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Mijn dochtertje van 4 vindt het nu zo spannend dat ze het niet meer wil zien en de tv uit moet, kan toch ook niet de bedoeling zijn? Mijn kinderen kijken het thuis alleen als de tv toevallig aan staat, maar op school ook. Dat van die zak kadootjes voor anderen hoorde ik dus pas vorige week op zaterdagavond, hoe kom je dan nog zo snel aan kadootjes voor anderen. Het wordt zo wel ingewikkeld gemaakt, je mag het zelf wel volgen voordat je nog fouten maakt. Ik wil graag zelf kunnen bepalen wanneer de schoen gezet kan worden en wat er in komt! Vind de hele magie er zo wel een beetje van afgaan. Snap sowieso niet waarom het hele gebeuren al halverwege november moet beginnen, terwijl het feest zelf pas 5 dec is! Mijn dochtertje dacht dat het al klaar was na intocht en schoen zetten, haha!
Alle reacties Link kopieren
quote:Yenthe79 schreef op 29 november 2014 @ 23:01:

Mijn dochtertje van 4 vindt het nu zo spannend dat ze het niet meer wil zien en de tv uit moet, kan toch ook niet de bedoeling zijn? Mijn kinderen kijken het thuis alleen als de tv toevallig aan staat, maar op school ook. Dat van die zak kadootjes voor anderen hoorde ik dus pas vorige week op zaterdagavond, hoe kom je dan nog zo snel aan kadootjes voor anderen. Het wordt zo wel ingewikkeld gemaakt, je mag het zelf wel volgen voordat je nog fouten maakt. Ik wil graag zelf kunnen bepalen wanneer de schoen gezet kan worden en wat er in komt! Vind de hele magie er zo wel een beetje van afgaan. Snap sowieso niet waarom het hele gebeuren al halverwege november moet beginnen, terwijl het feest zelf past 5 dec is!JIj bepaalt toch ook zelf wanneer ze de schoen mogen zetten. En die zak met cadeautjes hoef je toch niet te doen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Doe ik ook niet hoor, maar vind het wel vervelend dat je er min of meer toe gedwongen wordt omdat je anders weer wat hebt uit te leggen aan de kinderen. Aangezien het dan niet op elkaar is afgestemd zeg maar. En soms hebben ze het over dingen waarvan ik dan weer niet wist dat het speelde, zo kwamen hier 2 boten omdat er 1 lek was? Wist ik dus weer niet, is niet echt geloofwaardig naar de kinderen toe zo.
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft niks, natuurlijk. En Sint komt al jaaaaaaaren een week of 3 voor Pakjesavond aan.

Wij hebben fijne buren die altijd voor ons klaarstaan, dus er stond deze week een zak met chocoladeletters voor dat gezin, en vooruit, dan ook maar voor de andere buren (buurvrouw met een nieuwe buurman, soort van welkom dus), en als we dan toch bezig zijn ook voor papa en mama bij de schoen. Zoon van 5 was helemaal in de gloria en ook ongelovige zoon van 9 wilde voor de gelegenheid nog wel even een pietenmuts op om de boel te bezorgen. Leuk toch? En letters heb je al voor 50 cent ofzo.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
quote:Yenthe79 schreef op 29 november 2014 @ 23:05:

Doe ik ook niet hoor, maar vind het wel vervelend dat je er min of meer toe gedwongen wordt omdat je anders weer wat hebt uit te leggen aan de kinderen. Aangezien het dan niet op elkaar is afgestemd zeg maar. En soms hebben ze het over dingen waarvan ik dan weer niet wist dat het speelde, zo kwamen hier 2 boten omdat er 1 lek was? Wist ik dus weer niet, is niet echt geloofwaardig naar de kinderen toe zo.Ik snap je niet
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Yenthe79 schreef op 29 november 2014 @ 23:05:

Doe ik ook niet hoor, maar vind het wel vervelend dat je er min of meer toe gedwongen wordt omdat je anders weer wat hebt uit te leggen aan de kinderen.



Mwah, nee. Er wordt ook niet gezegd dat alle kinderen een zak bij de schoen krijgen.





Kinderen hier zetten alleen de schoen als ze er zelf aan denken. Nu pas 4x gezet afgelopen twee weken, dus valt me mee.
Alle reacties Link kopieren
Mij komt het wel goed uit want ze krijgt vanavond schaatsen in de schoen en opa Piet doet momenteel ook grote cadeaus in de schoen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik begin een beetje een hekel te krijgen aan Opa Piet eerlijk gezegd maar de kinderen vinden m geweldig natuurlijk. Jongste was wel van de leg dat Opa zo sneu werd weggestuurd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Oh haha, kijk dat is dan weer handig! Ik wist dit weer niet, dus hoop niet dat die van mij morgen al te teleurgesteld zijn met hun kleinigheidje.
Alle reacties Link kopieren
Dochter had haar lijstje nog niet in de schoen gestopt dus die protesteerde ook vanavond toen ze hoorde dat ze alle lijstjes hadden. Nou was ze afgelopen nacht uit logeren dus dat was de reden dat ze die van haar nog niet hadden. Ik vind dat improviseren altijd wel leuk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ben ik blij dat mijn kinderen geen trouwe kijkers zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:riannerianne schreef op 29 november 2014 @ 23:09:

[...]





Mwah, nee. Er wordt ook niet gezegd dat alle kinderen een zak bij de schoen krijgen.





Kinderen hier zetten alleen de schoen als ze er zelf aan denken. Nu pas 4x gezet afgelopen twee weken, dus valt me mee.Hier alleen in het weekend. Met die kalender erbij werkt prima.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 29 november 2014 @ 23:14:

Dochter had haar lijstje nog niet in de schoen gestopt dus die protesteerde ook vanavond toen ze hoorde dat ze alle lijstjes hadden. Nou was ze afgelopen nacht uit logeren dus dat was de reden dat ze die van haar nog niet hadden. Ik vind dat improviseren altijd wel leuk. Hier werd heel hard naar Luisterpiet geroepen dat ze waren overgeslagen.
Ja dat deden wij ook maar toen Sint kwijt was terwijl hier 's ochtends de intocht was geweest, ik zei dat ze hem natuurlijk kwijt waren omdat hij hier was! Er wordt veel beroep gedaan op het improvisatie vermogen van de ouders op deze manier, je moet toch wat!
Alle reacties Link kopieren
quote:riannerianne schreef op 29 november 2014 @ 23:16:

[...]





Hier werd heel hard naar Luisterpiet geroepen dat ze waren overgeslagen. Lachen hè! Ik vind het ook een geweldige tijd. Misschien het laatste jaar dus alles uit de kast dit jaar
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Haha, ook een goeie riannerrianne!
Alle reacties Link kopieren
quote:Yenthe79 schreef op 29 november 2014 @ 23:17:

Ja dat deden wij ook maar toen Sint kwijt was terwijl hier 's ochtends de intocht was geweest, ik zei dat ze hem natuurlijk kwijt waren omdat hij hier was! Er wordt veel beroep gedaan op het improvisatie vermogen van de ouders op deze manier, je moet toch wat!Dat vind ik juist leuk
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 29 november 2014 @ 23:19:

[...]





Lachen hè! Ik vind het ook een geweldige tijd. Misschien het laatste jaar dus alles uit de kast dit jaar Gelovig of niet, no way dat oudste het sinterklaasjournaal overslaat hoor! En die spanning is er ook gewoon, wel minder natuurlijk
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 29 november 2014 @ 23:32:

[...]



Gelovig of niet, no way dat oudste het sinterklaasjournaal overslaat hoor! En die spanning is er ook gewoon, wel minder natuurlijkJa precies, dat duurt nog wel een paar jaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Zoon vindt het ook héél leuk om samen met ons de jongste 'voor de gek' te houden. En dan met zo'n vette, onbeholpen knipoog erbij
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet eens kinderen en sla ook geen sinterklaasjournaal over .

Heerlijk, die humor! Wat een ongelooflijk creatief team zit hier achter, zoals ze actualiteiten verwerken in het verhaal en wat ze verzinnen om sint 'interactief' te maken. De pepernoten van opa piet, de verlanglijstjes, de zakken naast de schoen.....ieder jaar weer iets anders. En BN-ers spotten is ook leuk.



Deze keer moest ik lachen om die bange piet die geen wortel aan het paard durfde te geven. En toen hij eenmaal bij dat konijn stond: "Van dichtbij ziet hij er heel anders uit dan vanuit de verte, vind je niet?"
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven