Vriendinnen/ eetclub in Den Haag gezocht!

09-11-2014 14:37 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Mijn naam is Caroline en ik ben twee maanden geleden naar het statige Den Haag verhuisd in het kader van een traineeship. Ik heb moderne en hedendaagse kunst gestudeerd en ik ben net begonnen als trainee bij een kunstcollectie. Ik geniet van lekker eten, hou van gezelligheid, waag af en toe een dansje in de stad en ga graag naar theatervoorstellingen of filmhuizen.



Den Haag is nog nieuw voor mij en ik vind het altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Vandaar dat ik mijn grootste passie (na de kunst) in de strijd gooi om in contact te komen met andere gepassioneerde hobby koks in Den Haag.



Dus woon je in de regio Den Haag, ben je tussen de 25- 30 jaar en lijkt het je leuk om af en toe samen te eten/ koken/ een wijntje te doen of iets anders leuks? Laat het me weten!



Groetjes,



Caroline
Haal het maximale uit jezelf en geniet in volle teugen van het leven!
Alle reacties Link kopieren
Hee!



Leuke advertentie! Ik woon zelf ondertussen alweer een jaartje in Den Haag en heb wel weer een aantal leuke nieuwe vriendinnen! Maar toen ik afgelopen weekend iets leuks wilde gaan doen en niemand kon dacht ik dat het misschien wel leuk zou zijn om nog een paar nieuwe mensen te leren kennen! Ik ben zelf 27 jaar en ik vind het zeker leuk om zo af en toe een wijntje te doen of lekker te eten!



Liefs Joyce
Hoi dames,

Wat een toffe opleiding en dat je nu stage loopt bij een kunstcollectie, interessant! Ik ben zelf 24 maar neem aan dat dat geen grote issue is. Ik houd verder van heel veel verschillende dingen, o.a. lezen, films, sporten en reizen. Verder lijkt het me leuk om wat van je/jullie te horen, om te zien of het klikt!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Damens.

Ik ben Cato 25 en woon ook in Den Haag. Wat een leuke advertentie!

Lekker eten met een wijntje of andere dingen zijn altijd leuk en gezellig!

Ik meld me graag aan om te kijken of het klikt!

Groetjes, Cato
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames!



Wat leuk dat jullie enthousiast zijn! Het lijkt me herl leuk om binnenkort eens samen een drankje te doen en te kijken of het klikt. Is het een idee als jullie mij jullie emailadressen sturen en ik dan een datumprikkertje de ronde laat doen?



Groetjes,



Caroline
Haal het maximale uit jezelf en geniet in volle teugen van het leven!
Alle reacties Link kopieren
hallo Carolineveroncia en de andere dames ik ben 24 jaar woon in den haag zelf ben ik ook opzoek naar een gezellige vriendinnen om leuke dingen mee te ondernemen zoals shoppen uitgaan ergens een drankje doen of gezellig high tea ik sta veel voor andere leuke dingen open dit is mij e mail adres sweet_girlimenelamranisweet-girl@hotmail.com lijkt me leuk om wat van jullie te horen groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik woon sinds eind september in Den Haag en het lijkt me super gezellig om af te spreken met een groepje leuke dames. Ik hou me graag aanbevolen voor een gezellige avond met wijntjes, eten, kroegje etc.
Alle reacties Link kopieren
Christina_marijke ik heb je prive berichtje gestuurd leuk dat je der ook bij komt gezellig groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Hai Caroline,

Wat een leuk berichtje heb je geplaatst op dit forum!

Vandaar dat ik eventjes reageer want een passie voor koken heb ik, heb een blog met recepten waar ik erg veel plezier aan beleef. Veel van mijn vriendinnen wonen of in Belgie (hier heb ik gestudeerd) of in Zeeland (daar kom ik vandaan) dus ik vind het altijd leuk om nieuwe, interessante en gezellige mensen te leren kennen.

Trefwoorden die bij mij passen: sporten, hiphop/house/jazzy/chill, koken, fotograferen, stedentripjes, schiphol, gezelligheid, droge humor, gek doen, ikea, honden, filmhuis/pathe en nog veel meer.

Mail me op kokenismijnding@gmail.com ,

liefs Floortje
Alle reacties Link kopieren
Maken jullie een fb groepje aan?
Alle reacties Link kopieren
Hee,



Ik zou heel graag aan willen sluiten, woon en werk sinds een half jaar in Den Haag en hou van gezelligheid, drankjes, biosje, reizen, fotograferen en van voor andere mensen koken.



Ik stuur wel even een berichtje..



Groetjes, Mikkie
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,



Wat een leuke oproep.

Ik ben Cynthia 28 jaar en woon 3 maanden in Den Haag. Ik hou van koken,bios, ergens een drankje doen en lekker kletsen.

Mijn email is meissie86@hotmail.nl.

Hoop snel iets te horen. Dan kunnen we misschien binnenkort afspreken!



Groetjes Cynthia
Alle reacties Link kopieren
Hooi,

ik zie nu alleberichtjes pas, haha!

mijn mail is cato_habets@hotmail.com!

Ik hoor graag van jullie

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Lijkt me leuk! Zoals J87 ook zegt, wel vriendinnen maar soms heeft iedereen het gewoon druk en niemand tijd om iets leuks te doen. Het idee van Carolineveronica lijkt mij leuk, een keertje wat afspreken met z'n allen en zien of er een klik is!

Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Hoi Caroline



alweer een paar maanden geleden dit topic maar ik kwan het tegen en het sprak me gelijk aan:) Ik ben Judith 28 jaar en woon al wel wat jaartjes in Den Haag. Ik zou het leuk vinden wat meiden te leren kennen om leuke avondjes mee te maken. Koken, wijntjes drinken, gewoon lekker kletsen of een dansje af en toe.



ik ben benieuwd of er inmiddels al een leuke meidengroep is ontstaan en of er nog een leuk iemand bij kan;)



mijn mailadres is butterfly1986judith@gmail.com en hoop gauw iets te horen



Groetjes

judith

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven