Wat met mijn bisexualiteit

24-11-2014 22:22 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben een man van 28 en 5 jaar gehuwd met een knap vrouwtje.

Wat zij echter niet weet is dat ik bisex ben en reeds seksuele contacten heb gehad met jongens voor

ons huwelijk en dat ik nog soms vreemd ga met mannen.

Ik durf haar mijn geheim echter niet opbiechten omdat ik vrees dat mijn huwelijk er misschien aan

kapot gaat. Ik zie mijn vrouw dolgraag en wij hebben een goed seksleven maar ik kan het niet laten

af en toe seks te heb met een man.

Zijn er nog mannen die in mijn situatie verkeren laat mij dan eens weten hoe jullie dit eventueel

opgelost hebben.
Alle reacties Link kopieren
Dat vraag je op een vrouwenforum?



Gebruik je wel condooms? Je zal namelijk niet de eerste lul zijn die zijn vrouw een soa geeft door zich drie slagen in de rondte te neuken.
Alle reacties Link kopieren
allereerst hoop ik dat je een belg bent, want anders is er geen excuus om 'vrouwtje' te zeggen ;)
Alle reacties Link kopieren
Een aardige reactie om mee te starten: Lijkt me ontzettend lastig om biseksuele gevoelens te hebben en deze niet kwijt te kunnen in je huwelijk.

Een eerlijke reactie: Ik vind je een ... omdat je niet eerlijk bent over je geaardheid, nu niet en nooit geweest blijkbaar, en je gaat vreemd.



Mannen hier? Hahaha ..

En die moeten je dan ook nog advies geven om vreemd te kunnen gaan ofzo? Op dit vrouwenforum?
Alle reacties Link kopieren
Oeps. Dat klinkt als door het stof moeten gaan. Twee dingen schieten mij direct te binnen.

1. Wel safe, want je wilt je 'vrouwtje' toch niet opzadelen met een vervelende (sexuele) aandoening!

2. Aan je lief zou je toch genoeg moeten hebben lijkt mij. En als dat niet is dan zou je zo'n ontdekkingstocht toch samen hebben moeten ondernemen. Ook al had je al ervaring.

3. Kennelijk niet echt een lekker veilige open relatie waarin alles bespreekbaar is.

Ik hoefde gelukkig alleen maar op te biechten dat ik verliefd was geworden op een ander en toch al op weg was naar de deur.

Ik kan geen ander advies geven dan toch maar met je billen bloot te gaan. Het gaat een keer fout en dat wil je niet pas laten gebeuren als je, bijvoorbeeld, inmiddels vader geworden bent. Succes



PS off topic: "vrouwtje" vind ik niet echt een prettige bewoording voor je lief.
quote:rochus schreef op 24 november 2014 @ 22:42:

Oeps. Dat klinkt als door het stof moeten gaan. Twee dingen schieten mij direct te binnen.

1. Wel safe, want je wilt je 'vrouwtje' toch niet opzadelen met een vervelende (sexuele) aandoening!

2. Aan je lief zou je toch genoeg moeten hebben lijkt mij. En als dat niet is dan zou je zo'n ontdekkingstocht toch samen hebben moeten ondernemen. Ook al had je al ervaring.

3. Kennelijk niet echt een lekker veilige open relatie waarin alles bespreekbaar is.

Ik hoefde gelukkig alleen maar op te biechten dat ik verliefd was geworden op een ander en toch al op weg was naar de deur.

Ik kan geen ander advies geven dan toch maar met je billen bloot te gaan. Het gaat een keer fout en dat wil je niet pas laten gebeuren als je, bijvoorbeeld, inmiddels vader geworden bent. Succes



PS off topic: "vrouwtje" vind ik niet echt een prettige bewoording voor je lief.



Huh deze snap ik niet, welk stof en waarom?



En je zegt 2 dingen en je noemt er 3.
Krijg ineens een Pumps neiging:



Lastig, maar bisexueel zijn is geen reden dan maar vreemd te gaan binnen een relatie.

Ik hoop maar dat je het in ieder geval met condooms heb gedaan.



Ik weet niet hoe openminded je vrouw is, maar je zou het eens kunnen opbrengen als je samen over fantasieen praat.

En dan eens kijken hoe ze reageert. Is dat positief kan je langzaam de fantasie tot een wens omzetten.

Misschien wil ze wel meedoen. Een vvm-trio is volgens mij gebruikelijker, maar persoonlijk zou ik geen moeite hebben met een mmv-trio. Maar goed dat valt of staat hoe je vrouw daar in staat.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet waarom je vreemd gaat als je nog van je vrouw houd je lijkt het ook niet eens erg te vinden.
quote:Annapalona schreef op 24 november 2014 @ 22:46:

Krijg ineens een Pumps neiging:



[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
@Annapalona Ik ben blij dat je hapt op de 2 dingen zeggen en er 3 noemen

Voor "door het stof gaan" is zelfs een http://forum.viva.nl/forum/relaties/doo ... ges/207111
Alle reacties Link kopieren
quote:rochus schreef op 24 november 2014 @ 23:41:

@Annapalona Ik ben blij dat je hapt op de 2 dingen zeggen en er 3 noemen



Ah.

Dus jij kletst iets doms en dan "hapt" een ander.

Tja, das ook een manier om je eruit te lullen.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 24 november 2014 @ 23:58:

[...]



Ah.

Dus jij kletst iets doms en dan "hapt" een ander.

Tja, das ook een manier om je eruit te lullen.



Rooss4.0 gezien de focus op spellings- en schrijffouten op dit forum kijk ik wel linker uit dan zo'n typefout niet expres te maken.

Let's keep it on topic, shall we?
Alle reacties Link kopieren
Neuh, ik heb on topic niks te melden. Een kerel die zijn vrouw bedondert omdat hij liever een mannenkont om zijn lul voelt dan een poes... daar ben ik gauw over uitgekletst.



Dan vind ik het leuker om een spel/typfout af te zeiken. Mag ik ook een keer?
...
Alle reacties Link kopieren
Je gaat dus gewoon vreemd, met in jouw geval toevallig met een man. Maar dat doet er niet toe verder. Vreemdgaan= vreemdgaan. Kun je niet anders noemen. Of had je dan gekomen met het probleem: Wat zij echter niet weet is dat ik hetro ben en reeds seksuele contacten heb gehad met vrouwen voor

ons huwelijk en dat ik nog soms vreemd ga met vrouwen.

Ik durf haar mijn geheim echter niet opbiechten omdat ik vrees dat mijn huwelijk er misschien aan

kapot gaat. Ik zie mijn vrouw dolgraag en wij hebben een goed seksleven maar ik kan het niet laten

af en toe seks te heb met een vrouw.



Zie je? zoveel verschil is er niet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Rochus, met zijn billen bloot?
ik vind vrouwtje een lief koosnaampje
quote:rochus schreef op 24 november 2014 @ 23:41:

@Annapalona Ik ben blij dat je hapt op de 2 dingen zeggen en er 3 noemen

Voor "door het stof gaan" is zelfs een http://forum.viva.nl/forum/relaties/doo ... s/207111Ja hoor. Blablabla.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven