Aan welke forummer denk jij bij het Viva forum?

21-11-2014 21:38 300 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al heel lang mee, ben niet zo actief qua posten. Toch lijkt het soms net alsof ik mensen ken. Gewoon forumsters die hier al jaren posten en waar je dus het één en ander van lijkt te weten. Eigenlijk heel bijzonder.



Aan wie denk jij als je aan het Viva forum denkt? Wie zijn voor jou actieve posters?
quote:Dreamer schreef op 24 november 2014 @ 16:08:

[...]

Steeds worden er forumfossielen genoemd en meestal zijn dat mensen, die hier na mij waren. Het is niet eeeheeeheeerlijk!!



Overigens: ik zit hier dankzij Zoyla sinds voorjaar 2000 (net voor de eerste verjaardag van mijn zoon) en jij zat hier toen al Yasmijn. Dan weet je het weer ongeveer.



Ik ben op 'zoek' naar de forummer, die de fossiel is onder de fossielen Momenteel is dat Yasmijn, maar nu jij



Voorjaar 2000

Wie biedt meer langer?
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 24 november 2014 @ 21:58:

[...]





Jawel. Door die gave tas die jij hebt.
quote:famke76 schreef op 24 november 2014 @ 21:35:

Niet dat het er toe doet, maar ook ik ben ook via inbellen begonnen. Begin 2000 schat ik zo. Had een andere nick, die ik niet gebruikte omdat ik nooit reageerde (en helaas ook niet meer weet). Maar ik ben bijna nog geen naam genoemd in dit topic tegengekomen die ik niet herken... .Wanneer in 2000? Yasmijn in het voorjaar, ook in 2000. Dat is voor mij maart (begint de lente namelijk en dus ook het voorjaar)
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 24 november 2014 @ 16:08:

[...]





Dankje.. *snif*



Steeds worden er forumfossielen genoemd en meestal zijn dat mensen, die hier na mij waren. Het is niet eeeheeeheeerlijk!!



Overigens: ik zit hier dankzij Zoyla sinds voorjaar 2000 (net voor de eerste verjaardag van mijn zoon) en jij zat hier toen al Yasmijn. Dan weet je het weer ongeveer.



Aan wie ik denk, ligt eraan. Ga ik naar m'n zus, denk ik aan Yasmijn. (zal ik haar zien lopen?) Ga ik naar Limburg (niet vaak) denk ik aan Allenhensaandesk (wie? juist.. voor de fossielen) Toen ik Limburg waren ook Jasmine, Pippi en .. eh.. Chelly. En Yasmijn, uiteraard TaQ was toen zwanger.. ik heb de foto's nog



Maar goed, als ik wat wil gaan knutselen of als ik het gezellig heb met mijn kinderen, denk ik aan EV. En zo denk ik dus bij bepaalde gebeurtenissen aan bepaalde forummers. Het is niet zo dat ik denk "forum.. oh.. die-en-die"Jij bent voor mij wel een echt memorabel fossiel hoor! Ben ik nog maar een broekie bij, mei 2007 zag ik net. Overigens vraag ik me vaak af hoe t met Zoyla en dan vooral met haar kind gaat. Maar ik geloof niet dat dat gevraagd mag worden op t forum he? Ik hoop dan alleen maar dat het goed gaat met hen.
Alle reacties Link kopieren
Ik voorjaar 2000? Geen idee meer, maar het was voor de eeuwwisseling. Ik denk 98 ofzo.

Ik weet het echt niet meer.

Ik heb ooit screenshots gezien van 1997. Of ik er toen was, weet ik ook niet meer.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Oh, ik hield even wat FV zei aan. Maar zag net op het andere topic dat Bruja de span kroont momenteel met 1997. Dat is gewoon 17 jaar
Oh, lees net dat het forum 15 jaar bestaat Dus mensen die begonnen in 1999. Jeetje, al 15 jaar forummen
Alle reacties Link kopieren
Meer dan 15 jaar, er zijn sreenshots van 1997.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren






“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ben te goed gelovig



Dus wat Bruja zegt klopt dan wel. Nog steeds jeetje, 17 jaar. Ik kwam toen net uit een ei (voor mijn gevoel )
Ik denk nog wel 'ns aan Digitalis en vind het jammer dat ze geband is (of zit ze onder 'n anonieme proxy toch weer hier?) Digi en HPL waren dé forummers uit mijn begintijd hier.

Vind het ook jammer dat veel mensen van nick veranderen waardoor je ze niet meer kent.
Alle reacties Link kopieren
quote:mimsey schreef op 24 november 2014 @ 21:21:

[...]





Pimpel?





Yes! Die bedoelde ik!



Dank u, ik kan het niet uitstaan als ik niet op zulke dingen kan komen.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 24 november 2014 @ 23:20:

[...]





Yes! Die bedoelde ik!



Dank u, ik kan het niet uitstaan als ik niet op zulke dingen kan komen.Ga es naar het oldskool topic, allemaal ouwe besjes
Alle reacties Link kopieren
Gut, dat plaatje van het ouwe Max forum. Weten jullie nog hoezeer we toen allemaal van de rel waren?



Ik moet nog wel eens aan "vandaag gepost" denken en dat er dan 4 miezerige topics stonden, hahaha.



En inderdaad, ik zag al wat namen genoemd worden: Allehensaandesk, Zoyla, Jetset/Jetpret, Jasmine, Yasmijn, Dreamer, Maanglitter, Papillon, TaQia, Hansje, Lilly, Lindy, Sanne en Jelle, en nog een paar die ik vergeten ben, dat zijn mensen die voor mij " de oude garde" zijn.



De meeste mensen die nu fossielen worden genoemd heb ik allemaal zien komen, hahaha. Sterker nog, ik kan me nog herinneren dat mensen die nu tot Het Groepje gerekend worden, van de echte oude garde vond dat ze werden "weggepest". Wat dat betreft verandert er hier echt niets. Wel schattig eigenlijk.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hier niet zo lang lid maar vind Enn erg leuk
Alle reacties Link kopieren
Pepijn.

Ook hele oude garde.

Thee en Xaloy ook.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Maar bestond het forum echt al in 1997? Toen ik in begin 2000 kwam, was het nog zó klein en liep het al 3 jaar dus? Bijzonder.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:ambrosia9 schreef op 24 november 2014 @ 22:19:

[...]





Jij bent voor mij wel een echt memorabel fossiel hoor! Ben ik nog maar een broekie bij, mei 2007 zag ik net. Overigens vraag ik me vaak af hoe t met Zoyla en dan vooral met haar kind gaat. Maar ik geloof niet dat dat gevraagd mag worden op t forum he? Ik hoop dan alleen maar dat het goed gaat met hen.Ik heb het al een keer gezegd hier (en heb nog geen waarschuwing gezien ) maar het gaat goed met Zoy's dochter.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 24 november 2014 @ 22:17:

[...]





Wanneer in 2000? Yasmijn in het voorjaar, ook in 2000. Dat is voor mij maart (begint de lente namelijk en dus ook het voorjaar)Nou ik ben zeker niet de oudste (pffff nog geen fossiel...). FV was hier al kan ik me nog herinneren!
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Naast de oude garde vallen mij 3 mensen op:



Annelaure - die vind ik niet zo aardig. Hemelt zichzelf veel te veel op. "oh dit zou mij nooooooit overkomen" enz. Heb in het echt ook een hekel aan zulke mensen.



StoraHuntur vind ik leuk. Mensen die van honden houden vind ik sowieso leuk.



Boerderijgeit viel mij ook een tijdje op (leuke avatars) maar die zie ik nooit meer.



Oh en natuurlijk de mannen, ik vind ze bijna allemaal leuk. Vooral eentje die wat ouder is en zichzelf kwetsbaar op durft te stellen, vind ik mooi. Zijn naam weet ik helaas even niet.
.
quote:Enn schreef op 24 november 2014 @ 22:42:

[afbeelding]





[afbeelding]



Deze lay-out mis ik

Ik vond diegene hiervoor ook fijn (of daarvoor was het). Ook vrij strak, maar iets gezelliger. Snappen jullie het?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 25 november 2014 @ 10:46:

[...]





Ik heb het al een keer gezegd hier (en heb nog geen waarschuwing gezien ) maar het gaat goed met Zoy's dochter.Heel erg fijn!!
quote:Marthe. schreef op 25 november 2014 @ 13:09:

Naast de oude garde vallen mij 3 mensen op:



Annelaure - die vind ik niet zo aardig. Hemelt zichzelf veel te veel op. "oh dit zou mij nooooooit overkomen" enz. Heb in het echt ook een hekel aan zulke mensen.



StoraHuntur vind ik leuk. Mensen die van honden houden vind ik sowieso leuk.



Boerderijgeit viel mij ook een tijdje op (leuke avatars) maar die zie ik nooit meer.



Oh en natuurlijk de mannen, ik vind ze bijna allemaal leuk. Vooral eentje die wat ouder is en zichzelf kwetsbaar op durft te stellen, vind ik mooi. Zijn naam weet ik helaas even niet.TAM?
Alle reacties Link kopieren
*verkeerde topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven