Fotografie en co in omgeving Arnhem

24-11-2014 21:25 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik ben Sietske, 25 jaar, en er aan toe wat meer te oefenen met mijn fotocamera. Daarnaast woon ik nog niet zo lang in Arnhem, dus dit is meteen een leuk moment om nieuwe mensen te leren kennen en wie weet andere dingen ook samen te doen. Wie lijkt het leuk om eens wat vaker op stap te gaan met de camera en dingen uit te proberen? Een keer een avondwandeling door Arnhem bijvoorbeeld, of lekker naar Sonsbeek en daar wat foto's te maken. Wie weet hebben jullie nog leuke ideeën...



Wat mijn andere interesses zijn: Yoga (zit ik niet meer op, maar zou het wel weer willen), lekker (en gezond) eten, lachen, crea-bea-en, museumpje bezoeken (gewoon omdat het kan), andere nieuwe dingen uitproberen. Stiekem ben ik gewoon een beetje een hippie, maar dan een moderne ;).



Lijkt het je leuk? Reageer maar!
Life is but a canvas to our imagination
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Wat een leuke omroep. Ik ben geïnteresseerd! Heb ook een camera maar vaak niemand om mee te gaan.



Ben zelf 21 jaar, wat hopelijk niet te jong is.

Vind het leuk om te sporten en creatief bezig te zijn



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat een leuk oproepje!

Zelf ben ik 24 en woon in Arnhem centrum. Graag kom ik in contact met nieuwe meiden in de omgeving.

Zelf ook aan fotografie gedaan dus dit lijkt mij erg leuk!



Wil je misschien een mail uitwisselen?



Groetjes lyn
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat er al wat reacties zijn! Ben super benieuwd of we een groepje bij elkaar kunnen krijgen. Als je me een Persoonlijk berichtje stuurt met je emailadres, dan doe ik de rest via de email. Ik heb gemerkt dat je geen notificatie krijgt als je nieuwe reacties krijgt :S.
Life is but a canvas to our imagination
Alle reacties Link kopieren
@lyn, om de een of andere reden kan ik jou geen persoonlijk berichtje sturen... Die optie staat niet bij de opties die je onder je foto aan kan klikken.
Life is but a canvas to our imagination

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven