Zomervakantie 2015 wanneer boek JIJ!

24-11-2014 10:12 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de herfst en de winter zit ik altijd in een dip. Het leukste is om weg te dromen over de zomer en dan de vakantie. Je leeft er het hele jaar naar toe.

Maar wanneer boeken jullie ? Rond december januari februari heb je vaak vroegboek kortingen en zijn de meeste dingen nog vrij?

Of heb je al geboekt? Zo ja.. waar gaat de reis heen.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben al geboekt; zitten (helaas) ook nog aan de schoolvakanties vast.

Drie weken een rondreis door West Canada in de zomervakantie (er waren al hotels niet meer boekbaar omdat ze al vol waren...!) en een week Portugal in het voorjaar.
quote:daantje75 schreef op 25 november 2014 @ 19:47:

Ja dat weet ik elninjoo (geen idee hoe ik moet quoten) maar ik zit ivm zoon aan de zomervakantie vast. Vorig jaar zou ik in maart naar Nepal (basiskamp Mount Everest) gaan, zonder zoon maar dat ging helaas niet door ivm te weinig deelnemers. Ik zit er nu aan te denken met djoser junior te gaan, of zelfstandig. Zoon is 10 dus voorlopig zitten we nog wel aan de zomervakantie vast.Dan zou ik voor Indonesie gaan, of Kenia. Zijn beiden bestemmingen die qua klimaat in augustus goed zitten en waar volgens mij ook Djoser junior reizen naartoe gaan.
quote:girasole3 schreef op 25 november 2014 @ 20:00:

Wij hebben al geboekt; zitten (helaas) ook nog aan de schoolvakanties vast.

Drie weken een rondreis door West Canada in de zomervakantie (er waren al hotels niet meer boekbaar omdat ze al vol waren...!) en een week Portugal in het voorjaar.

In natuurparken zit het vaak snel vol, maar wordt er ook nog volop geannuleerd omdat het gratis kan en mensen later toch 'n andere route of hotel kiezen.

Overigens vond ik augustus een prima periode voor west Canada. Was ook helemaal niet overdreven druk ofzo, behalve bij Lake Louise. Maar vooral Vancouver Island was heel rustig en heerlijk! Was van te voren ook 'n beetje huiverig zo midden in 't hoogseizoen te gaan, maar buiten het hoogseizoen heb je weer kans op te koud of regenachtig weer, dus blij dat ik 't gokje gewaagd heb.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat klopt; augustus is een prima periode om daar heen te gaan.

In de natuurparken heb je vaak niet zo veel keuze qua hotels en omdat ik geen zin heb om ter plekke nog een bed te moeten gaan regelen, hebben we nu alle hotels onderweg en in Vancouver al vastgelegd.

Vancouver Island lijkt me echt fantastisch, daar verblijven we op 2 plekken.
Goeie keus! Is een pracht eiland. Mocht je bij Telegraph Cove zitten om walvissen te gaan spotten, daar zit ook 'n klein eilandje waar je met de pond naartoe kunt wat nog helemaal door indianen bevolkt wordt en waar ze ook van die leuke totempalen hebben (ook bij Stanley park trouwens in Vancouver)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven