Nog een date bij twijfel?

23-11-2014 12:04 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb afgelopen zondag een tweede date gehad met een jongen en die was al beter dan de eerste. Maar ik twijfel nog steeds of ik hem wel leuk vind. Hij is een beetje saai en ben ik vooral de prater. Na de eerste date had ik al al twijfels en ben ik eerder weggegaan naar huis. Die date was ook in een cafe, dus echt gepraat hebben we niet.



Bij de tweede date, die wel 1 op 1 was, leerde ik hem beter kennen en voelde ik misschien toch wel wat. Maar die twijfel blijft nog steeds. Geen verliefde gevoelens of ook echt die gevoelens om bij hem te zijn.



Moet ik dan toch die derde date doen of het afkappen? Of het ook tegen hem zeggen?
Alle reacties Link kopieren
Misschien was die jongen wel heel nerveus. En was hij een beetje overdonderd dat hij met zo'n leuke en mooie dame een date mocht hebben. En dan nog wel een leuke vrouw die gezellig kan kletsen....



Ik bedoel te zeggen dat mannen soms ook niet gelijk van die Don Guan type's zijn de eerste keer. Hij kan wel een soort van dichtgeklapt zijn.



Ik vind het stoer van je dat je toch voor een derde date gaat. Misschien gaat het er nu wel ontspannen en leuk aan toe. Je weet misschien niet wat je afslaat.....



En als het dan toch daadwerkelijk erg tegenvalt kan je er altijd nog mee stoppen. Maar dan weet je van jezelf dat je het in ieder geval geprobeerd hebt. En kan je, voor jezelf, een eerlijke beslissing maken.
Zo lang hij niet gelooft wat die Julian Blanc leert over daten....

Maar op een derde date mag je over twijfels praten. Wie weet heeft hij hetzelfde.



Geloof ik......
Alle reacties Link kopieren
Is hij ook 18? Toen ik zo oud was, durfde ik ook nauwelijks wat te zeggen op een date, terwijl ik zonder zenuwen behoorlijk praatjes had



Gelukkig trof ik een jongen die daar doorheen keek Jarenlang leuke verkering mee gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 25 november 2014 @ 15:41:

Zo lang hij niet gelooft wat die Julian Blanc leert over daten....

Maar op een derde date mag je over twijfels praten. Wie weet heeft hij hetzelfde.



Geloof ik......



Ik vraag het mij af... want blijkbaar vindt hij het gezelliger dan ik. Misschien merkt hij het wel of wil hij het niet zien. Of hij vindt mij leuker, dan ik hem en dat hij daardoor meer moeite wil doen.



Die vragen gaan al sinds de eerste date door mijn hoofd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dropdrop schreef op 25 november 2014 @ 16:34:

Is hij ook 18? Toen ik zo oud was, durfde ik ook nauwelijks wat te zeggen op een date, terwijl ik zonder zenuwen behoorlijk praatjes had



Gelukkig trof ik een jongen die daar doorheen keek Jarenlang leuke verkering mee gehad.Nee, hij is 24.
Alle reacties Link kopieren
Ben je er al uit?
Alle reacties Link kopieren
Ja, morgenavond hebben we een date.
Top! Wat gaan jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Hoe was het?
Alle reacties Link kopieren
Ik vond mijn vriend in het begin ook maar een beetje een rare. Heb 2 keer op het punt gestaan om het contact te verbreken. En nu vind ik hem de liefste, tofste, leukste en lekkerste man die ik ooit ontmoet heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven