Okey, wat nu?

25-11-2014 14:12 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,



Ik ben een 35-jarige vrouw, sinds kort ben ik vrijgezel. Ik ben het niet meer zo gewend om nieuwe mannen te leren kennen en ben niet meer zo bekend met de date-regels en merk dat ik daarom soms onzeker ben. Vandaar dat ik jullie om raad vraag!



Via een datingsite heb ik een maand geleden een leuke man leren kennen. We hadden een goed contact en een leuke klik. Nou heb ik afgelopen vrijdag voor het eerst met hem afgesproken en de vonken spatten er vanaf, vond ik tenminste. Ik was het eigenlijk niet van plan, maar we zijn met elkaar naar bed geweest, dat was geweldig. De volgende ochtend ben ik weer vroeg naar huis gegaan, toch wel een beetje op wolkjes. Omdat ik overal hoor dat je niet te gretig over moet komen, heb ik bewust niet snel van me laten horen. Bovendien had ik een druk en leuk weekend en genoeg te doen. Ik heb het weekend verder ook niks van hem gehoord.



Daarop heb ik besloten om gisterenmiddag de stoute schoenen aan te trekken en hem een berichtje te sturen, dat ik het fijn en leuk met hem vond. Ik heb geen voorstel voor een tweede date gedaan omdat ik de bal nu bij hem wilde leggen.

Nou kreeg ik vanochtend al vroeg een berichtje terug van hem, dat hij het ook geslaagd vond en hij wenste me succes op het werk, sloot af met een kus. Het berichtje was kort, en ook al was zijn manier van schrijven enthousiast, het komt op mij wel een beetje afstandelijk over.

Prima, maar nu vind ik het erg lastig: zal ik reageren op zijn berichtje en eventueel een tweede date voorstellen of is dit zoals je wel vaker hoor "not that into me", een manier om het contact beleefd te stoppen en moet ik het hierbij laten?

Hij was op de date wel best verlegen en onzeker, dus misschien speelt dat ook een rol. Hoe komt het op jullie over?
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 25 november 2014 @ 16:15:

[...]



Kijk, typisch weer een man...en zo denken mannen dus.





Nee hoor, zat vrouwen die er ook zo over denken. Ik bijvoorbeeld.





Ze vinden iemand leuk, en doen daar dan wat mee, en gaan zonder na te denken op dat doel af, het interreseert ze niet, of weinig, zijn niet met de afloop , of wat dan ook , bezig.



Waarom zou je na 1 !!!! date al met de afloop ( welke afloop? Heb jij een glazen bol dan? ) bezig zijn?





En wij vrouwen maar dweilen, vegen, schrobben...in symbolische zin.Spreek lekker voor jezelf.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annebol schreef op 25 november 2014 @ 18:52:

Ik hoor alleen om mij heen zoveel verhalen van vrouwen die enthousiast zijn er daardoor te wanhopig overkomen en een man afstoten. !Er is een wereld van verschil tussen zeggen dat je genoten hebt dan de date, van hem, van de seks of vragen of hij eerste kerstdag bij je moeder wil eten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Even een korte update: ik heb gisterenavond laat besloten om toch maar zelf actie te ondernemen. Heb hem een luchtig berichtje gestuurd over hoe mijn dag was en afgesloten met "het lijkt me leuk om binnenkort weer iets met je af te spreken". Tot nu toe nog geen reactie gehad. Nagelbijten.. Als hij hier op niet reageert denk ik dat ik het laat voor wat het is, ik ben duidelijk genoeg lijkt me :-)
Alle reacties Link kopieren
Moedig dat je toch nog wat van je hebt laten horen en je bent absoluut duidelijk genoeg. Mocht hij niet reageren dan ben je hem ook liever kwijt dan rijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven