contact in relatie

25-11-2014 21:18 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
heyhallo!



ik heb een lichte iritatie, mijn vriend praat sinds kort weer met zijn ex, hij laat me meestal gewoon mee lezen met zijn gesprekken daar doet hij niet moeilijk over. maar opeens begon zn ex hem te appen en sinds toen praat hij elke dag wel een keer over haar, volgrens hem reageer ik dan heel jaloers, en ik vind t ook niet leuk dat hij het over haar heeft en weet niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan.



hij doet sinds die tijd ook een beethe kortaf, normaal toonde hij wel interesse en de hele dag door een beetje appen, maar dat zit er nu niet meer in. vaak reageert hij een uur later of helemaal niet. als ik vraag warom die zo laat reageert zegt hij "neuuh gewoon nie zn behoefde om te appen" en ik denk dat ik iets verkeerd heb gedaan... en hij vraag ook niet om af te spreken t komt altijd van mijn kant, en als ik het vraag heeft die vaak geen zin.. wat moet ik hier nou mee :/



ik hoop dat jullie wat advies hebben!
Alle reacties Link kopieren
Misschien eens gewoon praten inplaats van een berichtje sturen. Of zeg ik nu iets heel ouderwets?
* als TO altijd haar input weghaalt, is mijn input ook niet nodig *
Alle reacties Link kopieren
Zie je je vriend nou wel of niet vaker? Want je leest de gesprekken mee en hij praat vaak over haar, maar op het laatst lijkt het of jullie elkaar amper meer zien?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt 4 weken verkering en je verwijderd aldoor je postings. Beetje onzinnig om te reageren dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:feeks schreef op 25 november 2014 @ 21:25:

Je hebt 4 weken verkering en je verwijderd aldoor je postings. Beetje onzinnig om te reageren dan.Ah..daar ga ik dus ook geen advies op geven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Nee, dan heeft advies geven geen zin.....
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:feeks schreef op 25 november 2014 @ 21:25:

Je hebt 4 weken verkering en je verwijderd aldoor je postings. Beetje onzinnig om te reageren dan.Dan kan ik beter op mijn handen gaan zitten.
Jammer, altijd een gevoellig topic over een ex.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm vier weken verkering...dat verandert de situatie wel een beetje. Je kun immers niet echt praten van een 'verandering' aangezien je hem zo kort kent. Misschien is dit gewoon hoe hij is.....of niet....maar dat weet je pas als je iemand langer kent.
Alle reacties Link kopieren
Als mijn vriend jaloers zou gaan doen als ik met mijn ex praat zou ik ook denken laat maar lekker zitten dan, mijn ex en ik zijn al heel lang gewoon hele goede vrienden en goed uit elkaar gegaan.



Als je nog maar zo kort een relatie hebt en meteen al gaat lopen zeuren is het logisch dat hij denkt neuh geen zin in
Alle reacties Link kopieren
Zorg dat je zwanger raakt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Oke, dus in die 4 weken dat je verkering hebt heb je al getwijfeld aan je relatie, gedacht dat je zwanger was en nu irriteer je je aan je vriend omdat hij over zn ex praat??!
Alle reacties Link kopieren
quote:tysie schreef op 26 november 2014 @ 15:46:

Oke, dus in die 4 weken dat je verkering hebt heb je al getwijfeld aan je relatie, gedacht dat je zwanger was en nu irriteer je je aan je vriend omdat hij over zn ex praat??! Dat klinkt als een droomstart. Ik sluit me aan bij Amber: zwanger worden! Of een psycholoog zoeken, of volwassen worden, dat wil ook nog wel eens helpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven