Weer ineens gedumpt...

25-11-2014 21:47 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kort geleden heb ik hier een topic geopend over mijn vriend en de vervelende ervaring met mijn ex die mij zo uit het niets aan de kant zette. Uiteindelijk leek alles goed te zijn met mijn huidige vriend en dacht ik dat ik me druk had gemaakt om niets.



Nu blijkt het dat mijn onrustige gevoel toch terecht was. Vandaag heeft hij me laten weten dat hij niet met me verder wil. Hij zegt dat hij zich wil richten op zijn carrière. Ik ben er helemaal kapot van. We hadden zoveel plannen gemaakt en hij had kort geleden nog gezegd dat hij echt serieus met mij was en dat hij het gevoel had dat het echt goed zat. Verder had ik net een aantal familieleden van hem ontmoet, dus ik had het idee dat onze (prille) relatie helemaal goed zat. Alles leek goed te gaan tot een week geleden ongeveer. Toen reageerde hij al steeds niet op de app, maar ik dacht dat ik me uit onzekerheid van alles in mijn hoofd haalde. Maar ik ben dus toch weer aan de kant gezet.



Ik begin toch te denken dat het aan mij ligt. Dit is nu al de tweede keer dat ik onverwacht word gedumpt terwijl alles goed lijkt te gaan...



Ik wilde even mijn verhaal kwijt... Mijn beste vriendin is op vakantie en mijn andere neemt de telefoon niet op.
Alle reacties Link kopieren
Ach, wat verdrietig voor je.

Nee, het ligt niet aan jou, hoogstens waren jullie niet HET voor elkaar. Een relatie gaat altijd over hoe het wederzijds werkt, naar beide kanten dus.

Inderdaad wel lullig dat je vorige vriend je heeft gedumpt en dat deze relatie nu ook uit is vanuit zijn kant. Maar dat is toeval, met een andere jongen zou jij misschien niet verder hebben willen gaan.
Alle reacties Link kopieren
Allereerst sterkte! Het is niet leuk om opzij gezet te worden...nooit niet, ongeacht de situatie. Maar toch, betrek het niet op jezelf. Volgens mij kun je het pas echt heel fijn en leuk met iemand hebben als je een wederzijdse klik met de ander hebt. Dat wil zeggen dat de ander jou gewoon leuk vindt, zonder dat jij daar hard je best voor moet doen. Als het ingewikkeld gaat, dan is het gewoon niet 'die' match die je wilt. Betrek dat niet op jezelf. Als je die persoon tegenkomt met wie je een match hebt, merk je vanzelf dat het niet zo ingewikkeld is. Die persoon vind jou namelijk gewoon leuk, ook als je niet je best doet. En deze man is dat niet....
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte. Niet twijfelen aan jezelf (en je eventuele volgende relatie). Hij was het gewoon niet. Of nou ja, jij dus niet voor hem en daardoor hij dus niet voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Ach wat vervelend!

hoe lang hadden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Nog niet zo heel lang... 4 maanden ongeveer.

Maar het voelde gewoon heel goed. We hadden nog zoveel plannen. En ineens uit het niets is dat allemaal over.
Alle reacties Link kopieren
nee Greenlight, wat ontzettend klote
Alle reacties Link kopieren
quote:Greeenlight schreef op 25 november 2014 @ 22:04:

Nog niet zo heel lang... 4 maanden ongeveer.

Maar het voelde gewoon heel goed. We hadden nog zoveel plannen. En ineens uit het niets is dat allemaal over.Ach lieverd toch..... Had je onderbuik gevoel het toch bij het juiste end. Hij was niet de juiste voor je.
Ligt niet aan jou, klote.
Alle reacties Link kopieren
Wat rot
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Oh Jeetje wat naar!



Het is echt ongelooflijk als je zo heerlijk met iemand de toekomst in kan kijken, hij zegt dat alles gewoon goed is en dan ineens... Bam!

Het ligt niet aan jou, maar aan hem. Niet meer, niet minder.



Heel veel sterkte, het is gewoon kloten!
Alle reacties Link kopieren
Het ligt niet aan jou je hebt gewoon van die klootzakken ze beloven je alles zeggen van je te houden en dan ben je opeens niks meer voor ze. Je vind wel iemand die jou wel verdiend dit was hem gewoon niet.
Heh wat naar
Alle reacties Link kopieren
Sterkte lieverd! Ligt niet aan jouw zoals je het omschrijft, maar meerdere van die gebeurtenissen achter elkaar kunnen je wel heel onzeker maken... Niet toestaan hoor.... Je bent prima!
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Als je al een onrustig gevoel had dan komt het niet helemaal uit het niks toch?. Je intuïtie voelde waarschijnlijk aan dat het niet zo goed zat als je zou willen.



Sterkte in ieder geval. Gedumpt worden is rot.
'Richten op z'n carrière'

Bah wat een flauwe smoes.

Laat carrière zijn ziel en heiligheid maar zijn..wedden dat ze ook zijn overhemden strijkt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven