Ex nu al met iemand anders in contact

22-11-2014 23:53 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
Alle reacties Link kopieren
Kijk, Itsme en SaveTheDay:



Er zijn drie groepen van mensen:

- Zij die kunnen tellen;

- Zij die niet kunnen tellen.



World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
4 jaar is best een tijdje ja en loslaten lijkt me daarom ook erg moeilijk! maar je moet het toch doen:P

Ikzelf zou persoonlijk niet gaan praten en mijn tijd helemaal opvullen zodat er geeneens tijd is om over na te denken.

Lekker sporten, uitgaan etc.

en wie weet kom je dan zelf nog wel iemand tegen^^
Dream
Alle reacties Link kopieren
Ik weet precies wat je doormaakt. Ik zit momenteel in dezelfde situatie (alleen is het al wat langer uit in mijn geval (2 maanden)).

Ik sprak mijn ex twee weken terug (na 1 maand geen contact) en ze vertelde me dat ook zij binnen 4 weken met een gast van haar werk het bed gedeeld had en nu al een tijd mee aan het daten is. Heel pijnlijk, maar probeer hieruit ook je voordeel te halen.

Tot het moment dat ik hoorde dat zij al met iemand anders verder is gegaan, had ik nog steeds de hoop dat het goed zou komen (iets wat je kapot maakt). Maar na 1 week janken nadat ik hoorde dat ze zo snel naar een ander is gegaan, merkte ik dat ik dit ook helemaal niet wilde.

Zou je een relatie willen met iemand die zich zo snel aan een ander geeft. Iemand, die in plaats van het verwerken van de breuk en naar zichzelf te kijken, direct doorstormt naar de volgende zonder er iets van te leren.

Neem de tijd voor jezelf, ga sporten (dit helpt mij ontzettend veel), focus je op je werk en/of je studie, praat met vrienden over hoe je je voelt en neem ook tijd alleen. Geef je gevoelens en emoties de ruimte en verwerk deze.

Over een paar maanden zul je merken dat je hier als een sterker persoon uitkomt en dat je niemand anders behalve jezelf nodig hebt om gelukkig te worden. En als je dat voelt, kom je iemand tegen die jou aanvult (en niet invult) als persoon en waar je een lange tijd gelukkig mee zal zijn.



Korte side-note over je ex (en ook mijn ex). Ik ben er van overtuigd dat mensen die direct doorgaan nog veel aan zichzelf moeten werken. Ook zij zullen op een dag inzien waar ze mee bezig zijn en dat dit niet goed is voor hun zelfontwikkeling
Leef 't leven.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties. Ik snap wel dat het uit is en ze niks meer tegen me hoeft te zeggen of te verantwoorden. Maar een beetje normaal doen is niet teveel gevraagd toch. Zo onpersoonlijk, koud en zwak na alles wat we hebben meegemaakt in 4 jasr schiet bij mij in het verkeerde keelgat. Nu wordt er bot gedaan terwijl ik al mijn fatsoen hou. Maargoed. En daarnaast vind ik het belachelijk dat je eerst doet alsof je eraan wilt werken, zegt dat je me mist en dat je daarna me weer laat vallen en nu mer iemand anders de hele tijd zit te praten. Ik ben er dan ook helemaal klaar mee. Blijkbaar toch niet de persoon die ik dacht dat ze was. Nu ga ik deze week nog 1 keer met haar afspreken om haar eens goed de waarheid te zeggen en om te kijken of ze echt met die gast bezig is. Gewoon voor mijzelf zodat ik het 100% kan afsluiten want dat is het dan zeker. Dan wil ik het nooit meer na wat ze nu allemaal gedaan heeft, dat vertrouwen van eerst komt niet meer terug ben ik bang tussen ons.
Alle reacties Link kopieren
Haar goed de waarheid zeggen en kijken of ze echt met die gast bezig is????? Doe normaal! Ze hoeft geen verantwoording af te leggen en jij hoeft haar niet de waarheid te zeggen over haar huidige gedrag want het is uit! Jij hebt er niets mee te maken of over te zeggen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Op een gegeven moment is het uit. Maar ik vind het altijd een beetje raar dat mensen eerst nog heel veel beloftes doen, zeggen dat ze zoveel van de ander houden en dan ineens plotsklaps uitmaken en dan geen verantwoording voor de relatie meer zouden hebben.



Zo van ik heb vanalles beloofd, gedaan, het idee nog gewekt dat ik de relatie wil voortzetten, maar ik heb geen zin om ook maar iets van verantwoording over mijn gevoelens af te leggen en ik maak het uit en daarmee is de kous af.



Jammerdebammer dat de andere partner dan nog met vragen zit en het proces van een relatie beëindigen niet ineens als knop om kan zetten.



Zo werkt het natuurlijk ook niet. Je kan als achtergebleven partner weinig nog doen, maar netjes is het niet. Dus ik vind het altijd raar dat degene die weggaat zo een soort van macht heeft terwijl deze persoon vaak al niet netjes met emoties omgaat en zo er nog meer mee wegkomt om totaal onverantwoordelijk te zijn voor een misgegane relatie.



Maar ja, je kunt ook niet nog iets van een ander verwachten, die het toch niet wil en kan geven en dat verlangen brengt meestal toch alleen maar meer verdriet of frustratie omdat die ander vaak die verantwoordelijkheid toch niet zal of kan nemen. Beter is toch verder gaan met je leven als blijkt dat de ander toch al niet goed met emoties omging.
Alle reacties Link kopieren
quote:Paekzwart schreef op 24 november 2014 @ 10:33:

Op een gegeven moment is het uit. Maar ik vind het altijd een beetje raar dat mensen eerst nog heel veel beloftes doen, zeggen dat ze zoveel van de ander houden en dan ineens plotsklaps uitmaken en dan geen verantwoording voor de relatie meer zouden hebben.



Zo van ik heb vanalles beloofd, gedaan, het idee nog gewekt dat ik de relatie wil voortzetten, maar ik heb geen zin om ook maar iets van verantwoording over mijn gevoelens af te leggen en ik maak het uit en daarmee is de kous af.



Jammerdebammer dat de andere partner dan nog met vragen zit en het proces van een relatie beëindigen niet ineens als knop om kan zetten.



Zo werkt het natuurlijk ook niet. Je kan als achtergebleven partner weinig nog doen, maar netjes is het niet. Dus ik vind het altijd raar dat degene die weggaat zo een soort van macht heeft terwijl deze persoon vaak al niet netjes met emoties omgaat en zo er nog meer mee wegkomt om totaal onverantwoordelijk te zijn voor een misgegane relatie.



Maar ja, je kunt ook niet nog iets van een ander verwachten, die het toch niet wil en kan geven en dat verlangen brengt meestal toch alleen maar meer verdriet of frustratie omdat die ander vaak die verantwoordelijkheid toch niet zal of kan nemen. Beter is toch verder gaan met je leven als blijkt dat de ander toch al niet goed met emoties omging.



Jij omschrijft het wederom perfect. Bij mij heerst vooral onbegrip in deze situatie. Ik had dit ook nooit van haar verwacht aangezien ze altijd aan me hing, letterlijk. En nu ineens moet alles boem anders. Niks is meer goed bij wijze van spreken. Dan bekijk je het je maar, toch? Genoeg anderen om uit te kiezen. Ik vind het nu wel goed geweest, ik ga nog een keer met haar praten, alles eruit gooien, ik heb namelijk nu al 2 maanden mijn fatsoen gehouden en alles maar opgekropt. Ik zou ook wel eens willen weten als we de rollen omdraaien hoe zij zich zou gedragen, precies hetzelfde kan ik je vertellen en misschien nog wel erger. Dan had ik haar hier ook huilend aan de deur staan.



En dan is het voor mij afgesloten voor nu. Als ze ooit nog wat wil gaat dat sowieso de komende jaren niet gebeuren en daarna moet ze met een heeeeel goed verhaal komen om het ooit nog te laten werken. Ik sta er in ieder geval ook niet meer voor open nu. Finito met dit verhaal voor mij!
Alle reacties Link kopieren
Slechtste plan ever.



je zult jezelf gigantisch voor lul zetten. 4 weken vind ik trouwens niet eens kort. Ik was na mijn eerste verkering na 2 weken in mijn volgende relatie. Daar zit ik na 16 jaar nog steeds in. Niks rebound, had mijn ex ook niks mee te maken.



hou de eer aan jezelf en laat je ex met rust.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Ik wens je sterkte.
Alle reacties Link kopieren
"Ga met jezelf aan de slag. Dit is niet gezond."



Nou, dat vind ik een rare uitspraak. Het is net 4 weken uit, TO is 21 en de relatie duurde 4 jaar. Het lijkt me een heel normale reactie van hem.

Je krijgt hier wat reacties in de strekking: "het is je ex" en "laat het los". Dat is misschien wel waar, maar ik kan me voorstellen dat het nog niet zo voelt, en dat hoeft ook helemaal niet na één maand zonder elkaar. Het hoort er allemaal bij. Liefdesverdriet kan een heel lang proces zijn en alle gevoelens die je krijgt, zijn normaal. De ene dag kan je boos zijn en de andere dag verdrietig. Laat het over je heen komen, zoek afleiding als je het nodig hebt en probeer te beseffen dat miljarden mensen je zijn voorgegaan en de meesten zijn later gewoon weer iemand anders tegengekomen en daar gelukkig mee geworden. Het gaat op een dag over. Heel veel sterkte.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
Liefdesverdriet is 1 ding. Je ex er mee lastig te vallen door 'flink de waarheid te vertellen' is een ander. En kan je nog een proces verbaal opleveren ook als je echt achterlijk bent.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:saaaaar81 schreef op 24 november 2014 @ 14:59:

Liefdesverdriet is 1 ding. Je ex er mee lastig te vallen door 'flink de waarheid te vertellen' is een ander. En kan je nog een proces verbaal opleveren ook als je echt achterlijk bent.





Ook stom, de ander mag jou op je hart trappen, in je rug steken, elke ochtend met pijn wakker laten worden door het plotsklapse gemis, gelieg en koud gedrag wat je ineens over je heen krijgt en de basis onder jouw voeten wegmaaien, mag vreemdgaan, zomaar loze beloftes doen, maar vragen hoe die ander ineens er op kwam om het uit te maken en daar je boosheid over tonen mag niet?



Niet dat het mensen vaak nog iets oplevert om "verhaal te gaan halen", heeft meestal inderdaad geen zin en het zou je moeten gaan om te kijken of je nog een gesprek tot stand krijgt erover en aangeven wat het met jou deed en waarom het nou zo moest. Maar ik vind het idee dat mensen zomaar altijd en overal plotsklaps gedumpt mogen worden waarbij de ander niet eerlijk was over zijn of haar gevoelens en de ander nog aan het lijntje hield met oh zo van die ander nog ei te houden en je dan maar je schouders op moet halen en nooit meer fatsoenlijk nog een afsluitend gesprek met die ander zou proberen te willen houden, ook niet bepaald goed.
Alle reacties Link kopieren
Fatsoenlijk gesprek vind ik prima, dat zeker.

maar ik verwacht niet dat to voor een fatsoenlijk gesprek gaat.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop eerlijk gezegd voor haar dat ze niet meegaat in een afspraak. Vind dat 'verhaal halen' beetje 'eng' overkomen.

Maar goed, dat kan mijn perceptie zijn.
Ik zou het liefst één bepaalde ex in gedachten en qua gevoel in de mate waarin hij mij pijn doet van de hoogste berg afgooien. Doe ik ook niet, maar de pijn die hij bij mij veroorzaakte had ik hem graag op de één of andere manier toch willen laten weten zodat hij ergens tot het inzicht zou komen dat zijn aanpak niet zo netjes was.



Maar zonder fatsoenlijk afsluitend gesprek, zonder eerder aangeven wat er aan de hand was, het laatste waar hij het over had was trouwen en kindjes krijgen en samenwonen en toen alleen op een gegeven achterlijk gedrag en dan nooit meer zien en dat was het dan.



Weg, zomaar, met nog één of ander compleet achterlijk excuus in het kader van mijn moeder denkt dat ik met jou ben vreemdgegaan.



Ik kan mij dat gevoel wel voorstellen, de ander mag jou ontzettend pijn doen zomaar en jij zit daar dan met al je pijn en gevoelens en dat moet je er dan maar uitsporten of zo.



Want die ander zegt ho stop ik ben niet meer bereikbaar, ik ben een compleet onbekende voor jou en heb jou verder niets meer te zeggen. Ik vind negeren, iemand harteloos dumpen zonder enig gesprek, de ander afdoen alsof je iets in een vuilnisbak gooit een ernstige vorm van uitsluiting.



Maar mee eens dat je met verhaal halen vaak niets opschiet en je alleen kan leren dat je ze voortaan met nog meer precisie uit probeert te zoeken en je niet mee laat slapen in het luchtkasteel van die ander.



Ik weet natuurlijk niet of ze al eerder dingen aangaf, of dat TO echt bepaalde dingen niet zag of deed die wel in een relatie horen etc. maar meestal is zo'n plotsklaps uitmaakmoment waarin de ander vlak daarvoor zei nog van je te houden zo onfatsoenlijk dat een ruzie in mijn ogen in ieder geval nog iets van gevoel zou laten zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Xjinzzz schreef op 24 november 2014 @ 14:30:

[...]





Jij omschrijft het wederom perfect. Bij mij heerst vooral onbegrip in deze situatie. Ik had dit ook nooit van haar verwacht aangezien ze altijd aan me hing, letterlijk. En nu ineens moet alles boem anders. Niks is meer goed bij wijze van spreken. Dan bekijk je het je maar, toch? Genoeg anderen om uit te kiezen. Ik vind het nu wel goed geweest, ik ga nog een keer met haar praten, alles eruit gooien, ik heb namelijk nu al 2 maanden mijn fatsoen gehouden en alles maar opgekropt. Ik zou ook wel eens willen weten als we de rollen omdraaien hoe zij zich zou gedragen, precies hetzelfde kan ik je vertellen en misschien nog wel erger. Dan had ik haar hier ook huilend aan de deur staan.



En dan is het voor mij afgesloten voor nu. Als ze ooit nog wat wil gaat dat sowieso de komende jaren niet gebeuren en daarna moet ze met een heeeeel goed verhaal komen om het ooit nog te laten werken. Ik sta er in ieder geval ook niet meer voor open nu. Finito met dit verhaal voor mij!



Ook dit herken ik. Ik heb af en toe ook de neiging om haar op te bellen en mijn ex te vertellen dat ze heel fout en stom bezig is. Maar dan denk ik: "heeft dit zin? bereik ik haar hier mee en is dit niet gewoon een boze emotie die eruit moet?" Als je actie gaat ondernemen vanuit je boosheid, ga je dingen zeggen of doen waar je later spijt van krijgt.



Bekijk het is van deze kant: verdient zij het om nog uberhaupt 1 minuut aandacht van jou te krijgen? Laat haar maar volkomen links liggen. Zij komt zichzelf heus nog wel tegen in een later stadium van d'r leven en dan zal ze op een hele pijnlijke wijze ontdekken waar ze precies mee bezig is.

Geen enkel contact, werken aan jezelf en leren van deze periode is het wijste en beste wat je kunt doen op dit moment. En misschien, over een paar maanden als alle gevoelens en emoties weg zijn, kun je haar weer spreken en vertellen wat je toen voelde (als je er dan nog behoefte aan hebt).
Leef 't leven.
Alle reacties Link kopieren
Sjonge wat ben jij een gefrustreerd ventje...

Het is haar goedrecht om met mensen te praten, zelfs toen jullie een relatie hadden.

Die hebben jullie niet meer, erg jammer maar helaas. Misschien moet je zelf ook even door gaan met jouw leven net zoals zij.

Verdrietig en boos zijn is helemaal niet erg. Haar 'de waarheid' vertellen over dingen waar je niks mee te maken hebt gaat haar alleen maar blijer maken dat jullie relatie over is en het gaat jou niks helpen.

Hou de eer bij jezelf en ga ff een rondje hardlopen, allicht kom je een leuke meid tegen.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:Paekzwart schreef op 24 november 2014 @ 15:27:

Ik zou het liefst één bepaalde ex in gedachten en qua gevoel in de mate waarin hij mij pijn doet van de hoogste berg afgooien. Doe ik ook niet, maar de pijn die hij bij mij veroorzaakte had ik hem graag op de één of andere manier toch willen laten weten zodat hij ergens tot het inzicht zou komen dat zijn aanpak niet zo netjes was.



Maar zonder fatsoenlijk afsluitend gesprek, zonder eerder aangeven wat er aan de hand was, het laatste waar hij het over had was trouwen en kindjes krijgen en samenwonen en toen alleen op een gegeven achterlijk gedrag en dan nooit meer zien en dat was het dan.



Weg, zomaar, met nog één of ander compleet achterlijk excuus in het kader van mijn moeder denkt dat ik met jou ben vreemdgegaan.



Ik kan mij dat gevoel wel voorstellen, de ander mag jou ontzettend pijn doen zomaar en jij zit daar dan met al je pijn en gevoelens en dat moet je er dan maar uitsporten of zo.



Want die ander zegt ho stop ik ben niet meer bereikbaar, ik ben een compleet onbekende voor jou en heb jou verder niets meer te zeggen. Ik vind negeren, iemand harteloos dumpen zonder enig gesprek, de ander afdoen alsof je iets in een vuilnisbak gooit een ernstige vorm van uitsluiting.



Maar mee eens dat je met verhaal halen vaak niets opschiet en je alleen kan leren dat je ze voortaan met nog meer precisie uit probeert te zoeken en je niet mee laat slapen in het luchtkasteel van die ander.



Ik weet natuurlijk niet of ze al eerder dingen aangaf, of dat TO echt bepaalde dingen niet zag of deed die wel in een relatie horen etc. maar meestal is zo'n plotsklaps uitmaakmoment waarin de ander vlak daarvoor zei nog van je te houden zo onfatsoenlijk dat een ruzie in mijn ogen in ieder geval nog iets van gevoel zou laten zien.



+1.





TO, stop het contact met je ex, meteen. Jij kunt niet gewoon vrienden met haar zijn en zij gaat zeker geen rekening met je houden. Je krijgt geen juiste antwoorden meer, hoogstens krijg je dingen te horen die je liever niet had willen weten. Het is niet vreemd dat je zo overstuur bent, dit is wat liefdesverdriet met je doet. Houdt de eer aan jezelf en blijf bij haar weg.



Dat ze altijd aan jou hing, is al een ongezond teken. Een relatie moet gelijkwaardig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik hier van sommige mensen lees vind ik gewoon vreemd. Ik heb het gevoel alsof Paekzwart de enige is die echt realistisch kan reageren naar de situatie. Met verhaal halen bedoel ik een normaal gesprek over wat ik wil weten voor mijzelf, ik ga echt geen ruzie maken anders had ik dat allang gedaan. Ik zou het alleen belachelijk vinden als ze zo snel met iemand anders bezig wilt zijn. En dat is mijn mening. Ik weet het, iedereen is anders en ja ze is vrij om te doen wat ze wilt. Dat accepteer ik. Ik heb niks meer te zeggen dat weet ik ook. Maar ik zou het graag willen weten zodat ik een toekomstige relatie met haar ook kan uitsluiten. We hebben namelijk een geweldige relatie gehad en houden nog steeds van elkaar. En dat zegt zij maar ikzelf ook. En ze zegt zelf dat het misschien in de toekomst nog kan tussen ons maargoed, als zij dit nu al zo snel doet wil ik haar het liefste helemaal uit mijn leven halen voorgoed. Daar gaat het mij om, ik zal niet boos worden of iets dergelijks masr dan ben ik voorgoed klaar met haar. We willen het beiden ook goed afsluiten, ook haar woorden trouwens. Dat heeft deze relatie verdiend en daar waren we het over eens. Kijk, als ze nu al met die gast bezig is, het zij zo, moet ze zelf weten hè. Maar dan hoeft ze gewoon nooit meer aan te kloppen bij mij, dat is het hele punt. Waarom? Omdat het respectloos is, en als je dat niet snapt heb je het zelf niet meegemaakt of ben je niet realistisch, reageer dan trouwens lievers ook maar niet meer! Zoals Paekzwart zegt, de ander last je zitten, kut voelen, elke dag klote voelen. En jij mag niks? Wat een grap.



Hopelijk heeft dit het een beetje verduidelijkt voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan mij goed voorstellen dat je verdrietig bent dat het uit is, dat is niet raar en dat duurt ook wel even. Maar jouw ex-vriendin mag doen en laten wat zij wil en hoeft jouw mening daarover echt niet te horen. Wel kan je, als zij dat doet, aangeven dat jij de komende tijd liever niets wil weten van haar romantische escapades en afstand nemen.



Toen ik vrijgezel werd na een lange tienerrelatie begon ik diezelfde week al met genieten van mijn vrijgezellige leven. En ik was heus wel verdrietig toen dat het uit was, en ik was ook nog niet over de breuk heen. Maar daarover heen komen betekende voor mij niet dat ik niet leuks met anderen kon doen. Ik vind dat altijd zo raar: ik kan heus wel 'aan mijzelf werken' (whatever that may be) en tegelijkertijd van zoenen, aandacht en seks genieten. Ikzelf was zeker niet toe aan meteen weer een relatie (mijn vrijheid weer opgeven!), maar als een ander dat wel wilt...het is zijn/haar leven.

Mijn ex heeft overigens, net als jij van plan bent, mij 'flink de waarheid' gezegd toen hij erachter kwam dat ik niet met een maagdengordel om in een hoekje stond te kniezen. Ik heb mijn schouders opgehaald en gedacht: 'wat zag ik nou in dit zielige mannetje'. Ik denk dat jouw ex hetzelfde zou doen als jij dit doet. En gelijk geef ik haar in dat geval.



Probeer je dus niet zoveel met haar en haar keuzes bezig te houden, gooi haar (tijdelijk) van alle media, zoek afleiding, baal gerust van dat jullie relatie over is en over een tijdje zijn de scherpe kantjes er vast af en kan je terugdenken aan hoe fijn het was, maar dat het leven zonder haar ook zijn voordelen heeft.

Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
quote:to_maatje schreef op 26 november 2014 @ 00:56:

Ik kan mij goed voorstellen dat je verdrietig bent dat het uit is, dat is niet raar en dat duurt ook wel even. Maar jouw ex-vriendin mag doen en laten wat zij wil en hoeft jouw mening daarover echt niet te horen. Wel kan je, als zij dat doet, aangeven dat jij de komende tijd liever niets wil weten van haar romantische escapades en afstand nemen.



Toen ik vrijgezel werd na een lange tienerrelatie begon ik diezelfde week al met genieten van mijn vrijgezellige leven. En ik was heus wel verdrietig toen dat het uit was, en ik was ook nog niet over de breuk heen. Maar daarover heen komen betekende voor mij niet dat ik niet leuks met anderen kon doen. Ik vind dat altijd zo raar: ik kan heus wel 'aan mijzelf werken' (whatever that may be) en tegelijkertijd van zoenen, aandacht en seks genieten. Ikzelf was zeker niet toe aan weer een relatie meteen (mijn vrijheid meteen weer opgeven!) maar als een ander dat wel wilt...zijn/haar leven.

Mijn ex heeft overigens, net als jij van plan bent, mij 'flink de waarheid' gezegd toen hij erachter kwam dat ik niet met een maagdengordel om in een hoekje stond te kniezen. Ik heb mijn schouders opgehaald en gedacht: 'wat zag ik nou in dit zielige mannetje'. Ik denk dat jouw ex hetzelfde zou doen als jij dit doet. En gelijk geef ik haar in dat geval.



Probeer je dus niet zoveel met haar en haar keuzes bezig te houden, gooi haar (tijdelijk) van alle media, zoek afleiding, baal gerust van dat jullie relatie over is en over een tijdje zijn de scherpe kantjes er vast af en kan je terugdenken aan hoe fijn het was, maar dat het leven zonder haar ook zijn voordelen heeft.

Sterkte! Daar zit ook wel een kern van waarheid in. Misschien is het beter om gewoon even helemaal geen contact te hebben en haar na te laten denken ofzo. Ik bereik er toch niks mee als ik wat ga zeggen dusja. Ik laat het gewoon denk ik. Haar leven inderdaad en als ze niet wil dan helaas voor haar, nog genoeg anderen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Xjinzzz schreef op 26 november 2014 @ 01:00:

[...]





Daar zit ook wel een kern van waarheid in. Misschien is het beter om gewoon even helemaal geen contact te hebben en haar na te laten denken ofzo. Ik bereik er toch niks mee als ik wat ga zeggen dusja. Ik laat het gewoon denk ik. Haar leven inderdaad en als ze niet wil dan helaas voor haar, nog genoeg anderen!Verstandig van je!
Alle reacties Link kopieren
Xjinzzz jij weer,



ik dacht dat het al langer geleden was dat je relatie uit was!



Ik wist wel dat je Ex een ander had, dat had ik in je vorige post ook al zachtjes naar voren gebracht. Relaties van 4 jaar gaan niet zomaar voorbij, tenzij er een ander in het spel is. Dit maakt jou Ex per definitie niet te vertrouwen, een partner-hopper noem ik dat.

In de plaats van je eraan te ergeren dat ze contact heeft met een ander, moet je nu ruimte gaan maken om blij te worden dat je er vanaf bent. Als je het op deze manier gaat bekijken wordt het verwerken makkelijker. Ze is jou niet waardig. Jij bent trouw, zij niet.



Het wordt nu tijd om het los te gaan laten, en accepteren dat zij niet te persoon is die bij jou past.



fabeltjes van vrienden worden dat werkt niet. geloof er niet in en focus je er niet op. De enige reden waarom je nu ''vrienden'' wil worden is dat je haar toch nog af en toe kan zien. Dit is absoluut niet de goede insteek.



Xjinzzz, vrouwen zijn apparte (maar soms ook hele leuke!) wezens wij zullen ze nooit 100% begrijpen, ookal denken wij soms van wel.



Wat bij mij goed werkte is aftellen naar de 4 maanden. Elke week dat je met liefdesverdriet hebt ''overleeft'' is er weer een. (ik dacht echt: yes, over 8 weken ben ik weer gelukkig.)



kortom volhouden. Succes met sinterklaas en zeker met Kerst! Dit wordt even zuur voor je...
Alle reacties Link kopieren
quote:thailand90 schreef op 26 november 2014 @ 12:14:

Xjinzzz jij weer,



ik dacht dat het al langer geleden was dat je relatie uit was!



Ik wist wel dat je Ex een ander had, dat had ik in je vorige post ook al zachtjes naar voren gebracht. Relaties van 4 jaar gaan niet zomaar voorbij, tenzij er een ander in het spel is. Dit maakt jou Ex per definitie niet te vertrouwen, een partner-hopper noem ik dat.

In de plaats van je eraan te ergeren dat ze contact heeft met een ander, moet je nu ruimte gaan maken om blij te worden dat je er vanaf bent. Als je het op deze manier gaat bekijken wordt het verwerken makkelijker. Ze is jou niet waardig. Jij bent trouw, zij niet.



Het wordt nu tijd om het los te gaan laten, en accepteren dat zij niet te persoon is die bij jou past.



fabeltjes van vrienden worden dat werkt niet. geloof er niet in en focus je er niet op. De enige reden waarom je nu ''vrienden'' wil worden is dat je haar toch nog af en toe kan zien. Dit is absoluut niet de goede insteek.



Xjinzzz, vrouwen zijn apparte (maar soms ook hele leuke!) wezens wij zullen ze nooit 100% begrijpen, ookal denken wij soms van wel.



Wat bij mij goed werkte is aftellen naar de 4 maanden. Elke week dat je met liefdesverdriet hebt ''overleeft'' is er weer een. (ik dacht echt: yes, over 8 weken ben ik weer gelukkig.)



kortom volhouden. Succes met sinterklaas en zeker met Kerst! Dit wordt even zuur voor je...



Tja, van tevoren was er geen derde persoon in het spel, 100% zeker. Maar het lijkt alsof deze jongen heeft gehoord dat het uit was van iemand en daarna meteen erop af is gegaan. Dat zij dan toehapt moet ze natuurlijk zelf weten maar dat zegt wel veel over haar.



Ik ga zeker volhouden, ook al stuurt zij wat. Ik ga niet meer reageren. Ik spreek gewoon een tijd met mezelf af dat ik sowieso niks stuur. Daarna zien we wel weer.
Alle reacties Link kopieren
Tsja... vaak wil het hoofd wel, maar het hart niet...

Het is vaak moeilijk om met rationeel zijn je gevoelend onder controle te houden.

Liefdesverdriet is werkelijk afschuwelijk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven