Beeld ik mij iets in?

26-11-2014 00:50 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden. Hoop dat alles goed gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 26 november 2014 @ 01:20:

[...]



To, het spijt me dat ik dit zeg, maar lijkt me niet dat jij "eerder iets uit je hoofd praat". Anders zou je nu ook niet alles verwijderen. Dus opnieuw, wat wil je met dit topic?



Ik zou je aanraden niet iemand te beoordelen na het lezen van 3 regels. Denk je werkelijk de gehele persoonlijkheid te doorgronden binnen een paar berichten? Ik zit in ieder geval complexer in elkaar en hoop dat hetzelfde voor jou geldt. Dat ik het e.a verwijder ligt meer in de lijn van 'iets uit het hoofd praten' dan inbeelden.. Dus je slaat de plank goed mis.

Dit topic heeft al zijn doel bereikt.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina12 schreef op 26 november 2014 @ 01:28:

[...]





Ik zou je aanraden niet iemand te beoordelen na het lezen van 3 regels. Denk je werkelijk de gehele persoonlijkheid te doorgronden binnen een paar berichten? Ik zit in ieder geval complexer in elkaar en hoop dat hetzelfde voor jou geldt. Dat ik het e.a verwijder ligt meer in de lijn van 'iets uit het hoofd praten' dan inbeelden.. Dus je slaat de plank goed mis.

Dit topic heeft al zijn doel bereikt.

Ik beoordeel jou niet, probeer achter het hele verhaal te komen. Je schrijft nogal warrig.

Ik ben ook helemaal niet complex, tot groot genoegen van mijn partner/vrienden.

Het verwijderen van berichten komt op mij meer over dat je het niet eens bent met de gekregen antwoorden.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 26 november 2014 @ 01:46:

[...]



Ik beoordeel jou niet, probeer achter het hele verhaal te komen. Je schrijft nogal warrig.

Ik ben ook helemaal niet complex, tot groot genoegen van mijn partner/vrienden.

Het verwijderen van berichten komt op mij meer over dat je het niet eens bent met de gekregen antwoorden.En het is hoe dan ook onvolwassen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik kan hier wel wat mee.

.

Bijzonder apart topic,moet ik constateren, nou constateer ik niet zo heel veel, maar dit dan weer wel, goedemorgen allemaal.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Raarrrr topic!



Vage reacties van de TO en dan ook verwijderen, meid: wat wil je nou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven