Meteen seks zoeken na einde relatie

14-11-2014 08:15 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn ex ontdekt op tinder, nadat we met ruzie uit elkaar zijn gegaan.. Duidelijk op zoek naar puur seks.

Tja, het is uit, dus hij is ip 'vrij', maar zegt dat dat hij dus niets om mij geeft/gaf of doen mannen dit meer uit frustratie ofzo, om er overheen te komen..?
Alle reacties Link kopieren
Waar bemoei je je mee. Jullie zijn uit elkaar? Wil je hem ook een lijst meegeven van wat hij mag doen. Wanneer hij mag eten? Of dat in een restaurant mag, of hij er bij mag lachen of nog verdrietig moet spelen? Of hij met een vrouw mag praten?



Tijdens je relatie ging hij misschien wel naar de hoeren. Nu hij weer vrij is gaat hij op Tinder.

Neuken, eten, slapen. Zoiets als... basis behoeften
Alle reacties Link kopieren
Nee, dit heet "rondneuken". Heb dat ook gedaan in het verleden. Dan weet je zeker dat er nog andere vrouwen op de wereld zijn die je leuk vinden.



Helpt niks tegen het liefdesverdriet natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:monsterpinguin schreef op 14 november 2014 @ 11:33:

Nee, dit heet "rondneuken". Heb dat ook gedaan in het verleden. Dan weet je zeker dat er nog andere vrouwen op de wereld zijn die je leuk vinden.



Helpt niks tegen het liefdesverdriet natuurlijk.+1
Alle reacties Link kopieren
"Ik heb mijn ex ontdekt op tinder, nadat we met ruzie uit elkaar zijn gegaan.. Duidelijk op zoek naar puur seks"



Zit hij pas na jullie breuk op tinder of al heel veel langer?

En hoe ziet het bij jezelf, net of ook al veel langer op tinder?



Is toch goed hij daar zit? Of hoopte je op sex met je ex?
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
Gaaaap!!...
advies
Alle reacties Link kopieren
TO, zie je nu werkelijk niet in hoe krom je redenatie is? Hij op Tinder en dat 'mag' niet en jij wel? Gevalletje de pot verwijt de ketel.



Het is uit, over, exit. Hij gaat door en seks is gezond. Staat los van jou. Dat jij het gelijk koppelt aan 'de relatie stelde dus niets voor' is geheel en alleen jouw invulling. En verder zijn de glazen bollen hier al jaren kapot.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 18 november 2014 @ 00:45:

TO, zie je nu werkelijk niet in hoe krom je redenatie is? Hij op Tinder en dat 'mag' niet en jij wel? Gevalletje de pot verwijt de ketel.



Het is uit, over, exit. Hij gaat door en seks is gezond. Staat los van jou. Dat jij het gelijk koppelt aan 'de relatie stelde dus niets voor' is geheel en alleen jouw invulling. En verder zijn de glazen bollen hier al jaren kapot.



+1 moest ook al gelijk denken aan iets met een pot en een ketel...



Wie weet heeft hij nu seks met een ander die hij op tinder heeft ontmoet om erachter te komen dat het met jou leuker was of juist saaier. Dat doet er niet meer toe. Hij is nu vrijgezel en waar hij zijn piemel in wilt steken zijn jouw zaken niet meer en al helemaal niet via wat voor kanaal. Is het tinder niet is het facebook en ga zo maar door...

Maak je liever druk om de reden waarom jij moeite hebt met loslaten en zoek dat allereerst bij jezelf.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex deed dat ook. Die kon gewoonweg niet alleen zijn. Ook beetje verslaafd hoor aan seks, de aandacht. Heeft zo heel veel mannen versleten in korte tijd. Wij mannen reageren ook af, maar volgens mij is het voor vrouwen anders als ze dat doen.
Alle reacties Link kopieren
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 26-11-2014 09:03
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven