Welk dweilsysteem?

25-11-2014 21:22 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Binnenkort ga ik verhuizen en 1 van mijn goede voornemens voor in het nieuwe huis is wat vaker te dweilen. Ik dweil nu met een ouderwetse mop met van die sliertjes wat niet echt optimaal is. Ik vind het te nat voor onze nieuwe vloer en die sliertjes blijven altijd achter stoelpoten en tafelpoten hangen. Zo'n plat rechthoekig ding lijkt me prettiger omdat je die hoes dan ook in de wasmachine kan gooien. Maar nu stond ik vanmiddag bij de blokker en ik schrok van de prijs! Je betaalt zomaar 40 of 50 euro voor zo'n ding. Dus ik dacht eerst maar eens op viva vragen wat goed werkt voordat ik zoveel geld ga uitgeven aan een dweil... Dus waar zijn jullie juist wel of juist niet tevreden over? Welk merk of type?
quote:claudia1407 schreef op 25 november 2014 @ 22:26:

Pff ik heb ook een platte rechthoekige, maar ik irriteer me

altijd aan de strepen! Hoe kom je daar vanaf?Strepen komen vaak doordat er teveel reiniger wordt toegevoegd en ligt niet aan het systeem dat je gebruikt.
ik heb zo'n rechthoekig ding van de action, kostte per systeem nog geen 7 euro geloof ik



je kon er toen een lussendweil bij krijgen maar ook een dunnere dweil (dat vond ik niks).

met dat lussending kan je ook prima droog vegen, heerlijk ding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven