Houten tafel en houten/laminaat vloer...

26-11-2014 09:21 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan verhuizen en zijn aan t kijken naar een nieuwe vloer. Nu hebben we 1 van ambiant gezien die we heel erg mooi vinden, maar onze eetkamertafel is wel een stuk geler/warmer van kleur. Wat vinden jullie. Kan dit bij elkaar of zouden jullie op zoek gaan naar een warmere kleur vloer? Word verder gecombineerd met wit en grijstinten..



http://imageshack.com/a/img538/6323/xWw8kO.jpg



HTTP://imageshack.com/a/img538/2680/EHtMSE.jpg
Ik vind dat lichtere juist wel mooi, en echt niet misstaan bij de kleur van de tafel.



Met een donkere vloer word je huis ook zo donker vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet zo heel mooi kleuren als ik eerlijk ben.

nu ben ik daar ook een enorme zeikerd in, daarom zelf vrij donkere vloer met wit houten meubels met hout blad erop.



Dan had ik niet zo'n last van de hout op hout kleur
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een mooi kleed onder de eettafel doen.
quote:gayfish schreef op 26 november 2014 @ 09:40:

Ik zou een mooi kleed onder de eettafel doen.Aan de stoelen te zien wonen er kinderen in huis, lijkt me een kleed onder de eettafel niet zo heel fris eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook een beetje allergisch voor hout op hout. Maar het ligt ook aan de rest van de inrichting.



Je kan ook de tafel verven :-)
Ik zat van de zomer met dezelfde vraag en was ook van plan iets met de teakhouten tafel te doen, maar toen het eenmaal zover was een de vloer lag en de tafel stond, hoefde ik er niets meer aan te doen. Dit was het verschil waar ik mee te maken had. De tafel is een stuk meer oranje dan je nu ziet. In feite is het verschil hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Een tafel kun je altijd nog vervangen als deze niet mooi staat bij de vloer.

Ik zou dus voor de mooie vloer gaan en dan achteraf eventueel de tafel verven, whitewashen of compleet vervangen.
Precies, een mooie vloer zou voor mij belangrijker zijn dan een tafel. De laatste is iets eenvoudiger te vervangen of te verven als je na een tijd denkt; toch niet zo mooi.
Alle reacties Link kopieren
Kan best samen
Alle reacties Link kopieren
Nee een kleed wordt niks met 3 knoeipotten in huis (man en kids 😉) ons huis is vrij minimalistisch ingericht. Strakke grijze bank, witte zwevende tv meubel, bij de tafel staan ook moderne witte stoeltjes en verder dus veel grijs- en wittinten. we hebben de houten tafel destijds gekocht omdat dat nou net wat warmte geeft. Het is een eiken houten tafel afgewerkt met een witte olie. En ik wil m wel zo houden. Vind m erg mooi..

Evt nog een keer een witte olie erover... Ik denk er nog even over na. Weet wel dat de vloer ook nog wat zal vergelen omdat die ook van eiken hout is.



De vloer is overigens in verschillende kleuren doordat t eiken is. Er zullen dus ook wat donkerdere en lichtere planken tussen zitten.



http://www.comfortvloeren.nl/images/producten/1896.jpg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven