Te grote penis

26-11-2014 11:17 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb opgemerkt dat mijn vriendje echt een grote penis heeft , want het is lang & breed, het doet ongelofelijk veel pijn tijdens seks & ik voel echt dat zijn penis echt diep gaat, als ik op hem zit doet nog meer pijn, ik heb geen plezier tijdens seks, omdat het zo veel pijn doet & als hij binnen mij zit voel ik dat ik droog ben en niet meer nat en daardoor doet het nog meer pijn.



Heeft er iemand een oplossing of dit meegemaakt ofs ?
She's want you want, I'm what you need.
Alle reacties Link kopieren
Glijmiddel en andere standjes proberen waardoor hij niet meer zo diep in je kan komen. Als je bovenop hem zit kun je dat toch zelf bepalen? Minder ver zakken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Glijmiddel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is zonde als je pijn hebt, dat hoeft niet met glijmiddel.



Bij bovenop zitten met een grote, vind ik voorover leunen en meer een paardje rijden beweging maken een erg prettige. En als ik toch graag op en neer wil gaan, dan laat ik mij niet helemaal naar beneden zakken als hij too big is.



Verder dit even gekopieerd van een site:



De man en de vrouw liggen allebei op hun zij met het gezicht naar elkaar toe. De vrouw legt haar bovenste been op de heup van de man, zodat hij haar kan penetreren. Dit standje is een goede combinatie als de man een grote penis heeft en de vrouw een kleine vagina.



Heeft de man een grote penis en de vrouw een kleine vagina, dan kan de vrouw op haar rug gaan liggen. Terwijl de man haar van bovenaf penetreert kan zij haar benen sluiten, zodat de opening van de vagina tot een minimum wordt teruggebracht. Tijdens het stoten van de man wordt dan de diepte van de penetratie verminderd.



Ik zou het samen bespreken en uitproberen.... Hij wil toch ook niet dat je pijn hebt!
Weet je zeker dat je dan wel genoeg opgewonden bent?

Wat ik kan bedenken is goed voorspel, zodat hij voelt dat je goed nat bent, vingeren met drie vingers en evt penetratie zelf met extra glijmiddel.



Ik weet wel dat ik vroeger te nauw was waardoor seks pijnlijk was. En de wetenschap dat het pijnlijk werd hielp natuurlijk niet. Daar verkrampte ik alleen maar meer van. Het enige wat hier definitief hielp is een bevalling doormaken, maar dat zou ik niet adviseren als oplossing.
Ik heb ook een sv met een enorme pik (25cm en dik) en dat is soms behoorlijk pittig.

Glijmiddel helpt bij mij juist averechts, hij kan dan nog makkelijker hard/dieper stoten terwijl hij het juist rustiger wil doen.



Wij praten veel tijdens het neuken, zo kan ik aangeven wanneer het pijn doet en hij zijn manier van neuken aan moet passen.

Het liefst zit ik ook bovenop en bepaal zelf het ritme. Achterlangs, dus op je buik, kan ook lekker zijn omdat jij zelf je bekken kan kantelen zodat hij minder diep komt.

Jij op je rug en hij 90 graden gedraaid achter je kan ook erg lekker zijn....jij kan zo met je klit spelen en hij kan rustig in en uit stoten, ook een goede oplossing bij mij



Soms helpt het me om tegen te duwen...soort van persen. Maar goed dat is niet mogelijk om dat de hele vrijpartij vol te houden.
Alle reacties Link kopieren
http://shopping.canoe.ca/ ... __showAdultContent_Y.html



Is dit niks voor je?
Alle reacties Link kopieren
quote:dwarsmaarnietlazy schreef op 26 november 2014 @ 11:36:

http://shopping.canoe.ca/ ... __showAdultContent_Y.html



Is dit niks voor je?Ja, misschien wel
She's want you want, I'm what you need.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 26 november 2014 @ 11:36:

Ik heb ook een sv met een enorme pik (25cm en dik) en dat is soms behoorlijk pittig.

Glijmiddel helpt bij mij juist averechts, hij kan dan nog makkelijker hard/dieper stoten terwijl hij het juist rustiger wil doen.



Wij praten veel tijdens het neuken, zo kan ik aangeven wanneer het pijn doet en hij zijn manier van neuken aan moet passen.

Het liefst zit ik ook bovenop en bepaal zelf het ritme. Achterlangs, dus op je buik, kan ook lekker zijn omdat jij zelf je bekken kan kantelen zodat hij minder diep komt.

Jij op je rug en hij 90 graden gedraaid achter je kan ook erg lekker zijn....jij kan zo met je klit spelen en hij kan rustig in en uit stoten, ook een goede oplossing bij mij



Soms helpt het me om tegen te duwen...soort van persen. Maar goed dat is niet mogelijk om dat de hele vrijpartij vol te houden.Goeie tips, dank gaan we zeker proberen .
She's want you want, I'm what you need.
Alle reacties Link kopieren
quote:jean_grey schreef op 26 november 2014 @ 11:35:

Weet je zeker dat je dan wel genoeg opgewonden bent?

Wat ik kan bedenken is goed voorspel, zodat hij voelt dat je goed nat bent, vingeren met drie vingers en evt penetratie zelf met extra glijmiddel.



Ik weet wel dat ik vroeger te nauw was waardoor seks pijnlijk was. En de wetenschap dat het pijnlijk werd hielp natuurlijk niet. Daar verkrampte ik alleen maar meer van. Het enige wat hier definitief hielp is een bevalling doormaken, maar dat zou ik niet adviseren als oplossing. Haha een bevalling, ik ben nog maar 18 :D
She's want you want, I'm what you need.
Lucky you!
Alle reacties Link kopieren
quote:sirana90 schreef op 26 november 2014 @ 12:22:

Lucky you!Lucky ? Nee
She's want you want, I'm what you need.
Oppassen dat je niet in een neerwaardse spiraal komt: pijn --> seks niet leuk --> minder opgewonden --> meer pijn --> minder seks --> "het moet maar een keertje" --> meer pijn --> nog minder plezier --> enz enz.



Dus zeker -iets- gaan doen om er verandering in te brengen, weer te kunnen lachen, giechelen en giebelen in bed en vooral kunnen genieten.

Anders is er al snel geen jota meer aan, en je moet nog zeker 60 jaar van dat gedoe kunnen genieten!!
Voor mij is het wel Lucky...zo eens in de zoveel weken is leuk, moet er niet aan denken dat zo'n pik aan mijn partner vastzat! Dat zou ik ook niet trekken
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 26 november 2014 @ 11:36:



Jij op je rug en hij 90 graden gedraaid achter je kan ook erg lekker zijn.....Nu heb ik mijn laptop op alle standen boven onder en achterstevoren gedraaid maar ik snap m nog steeds niet. Jij op je rug en hij in 90 graden gedraaid achter je? Hoe doet hij dat als je op je rug ligt??
...
Even denken....ik op mijn rug, benen wat omhoog

Hij ligt op zijn zij haaks tegen mij aan, in een hoek van 90 graden



Snap je m nu wel?
En hoe moet hij bewegen dan? Zich met enkels en schouder van het matras verheffen om zijn heupen te kunnen bewegen???
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 26 november 2014 @ 14:08:

Even denken....ik op mijn rug, benen wat omhoog

Hij ligt op zijn zij haaks tegen mij aan, in een hoek van 90 graden



Snap je m nu wel?

Oh ja. Die is fijn inderdaad, ik doe mijn ene been dan over zijn heup en de ander over zijn zij zeg maar.

Ik snap `m, thanks! De verwarring zat 'm in de "hij ligt achter je" want eigenlijk maak je samen een soort van kruis.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:knoefelbeer schreef op 26 november 2014 @ 14:10:

En hoe moet hij bewegen dan? Zich met enkels en schouder van het matras verheffen om zijn heupen te kunnen bewegen???Hij kan je vastgrijpen en als afzetje gebruiken. Eigenlijk beweegt de man de vrouw over hem heen zeg maar.
...
Alle reacties Link kopieren
het vogelnestje al geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 26 november 2014 @ 16:49:

het vogelnestje al geprobeerd?Als ik maar wist wat "het vogelnestje" was
She's want you want, I'm what you need.
Alle reacties Link kopieren
Dit is het vogelnestje http://i.ytimg.com/vi/1VUYoDtstVw/hqdefault.jpg
Alle reacties Link kopieren
Het penetreren hoeft niet pijnlijk te zijn wanneer je voldoende glijmiddel gebruikt.

Voor het probleem van te diepe penetratie kijk eens bij http://www.ikhouvan.je/sexstandjes.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven