gmail mails verdwijnen

16-04-2014 19:08 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft een van jullie dat misschien ook? Sinds twee dagen zag ik op mijn smartphone en tablet nog maar een paar mails in mijn gmail account staan. Ik dacht nog dat de cloud misschien vol was en dat deze ze automatisch had verwijderd ofzo.

Maar nu heb ik op mijn computer ingelogd op gmail en alles is verdorie helemaal weg! Snap er niets van. Er staan nog 4 mails van afgelopen week in mijn account, de rest is helemaal foetsie.



Snel mijn wachtwoord gewijzigd, maar herkent iemand dit? Ik heb voor mijn gmailaccount weliswaar al 6 jaar hetzelfde wachtwoord, maar ik gebruikte dit nergens anders en het was wel een behoorlijke wirwar van tekens cijfers en letters.
Alle reacties Link kopieren
quote:broodjekaas schreef op 16 april 2014 @ 20:06:

Nou ja, bizar!



Ik heb net die link ingevuld en heb nu alles teruggekregen van gmail! Wauw! Al mijn 1262 mails die ik ever ontvangen heb! Hahahaha





Wat was er aan de hand dan?

Kon je ze dus gewoon niet zien?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Nee, ze waren echt weg.

Gmail heeft al mijn mails weer terug gezet. Maar dan ook echt alles, dus ben nu weer als een debiel van alles aan het weggooien.
Alle reacties Link kopieren
Huh?

Dus weg is niet weg... Dat is ook wat

Als ik mails weggooi wil ik ze ook weg hebben



Voor jou fijn maar op zich een naar idee
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Dat klopt inderdaad. Nu heb ik nooit mijn prullenbak geleegd, dus geen idee of die inderdaad ook helemaal weg zouden zijn.



Maar dat weg is weg niet altijd opgaat, geldt wel voor meer dingen.
Hangen je labels er nog wel aan, of moet je ze ook weer opnieuw sorteren? Ik moet er niet aan denken om dat weer opnieuw te moeten doen voor de vele tienduizenden e-mails die ik in de afgelopen tien (?) jaar heb ontvangen...
Alle reacties Link kopieren
Ben inmiddels op de helft met opschonen. Ik maakte pas sinds kort gebruik van de labels, maar die zijn wel weg. Dus de labels bestaan nog wel, maar moeten opnieuw aan de mails toegewezen worden.

De mail is als ongelezen weer in mijn mailbox geplaatst.
Alle reacties Link kopieren
heb ik sinds een paar maanden ook.weet niet hoe het kan. zelfs als ik ze als "belangrijk"label zijn ze soms verdwenen. en ook vaak heel snel : na 1 keer bekijken of zo. zie er geen logica in
wat?
Alle reacties Link kopieren
Het is al tijden na de orginele post, maar ik heb nu ook met dit probleem te maken. Hoe heb jij dit precies opgelost? Je geeft aan een formulier ingevuld te hebben, maar zodra ik dat doe krijg ik een geautomatiseerd bericht met de mededeling dat ze ons niet gaan helpen. Hoe heb jij het toch voor elkaar gekregen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven