Date heeft nog friends with benefits

26-11-2014 19:41 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
@
Wow... Je kent haar nog niet en claimt haar nu al? Dat is niet gezond dat je daar zo heftig op reageert. Werk eerst aan jezelf voordat jij een relatie instapt.
quote:Ik vind het niet gepast om dit haar te verbiedenNou, dat siert je!
quote:StoraHuntur schreef op 26 november 2014 @ 19:43:

[...]





Nou, dat siert je!Lol nogal ja :D
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het apart dat ze je dit verteld heeft, waarom zou je vertellen dat je een FWB hebt (ok kan ik nog begrijpen) en dat je hem deze week ziet (wat doet dat ertoe)?



Dat jij vindt dat het pijn doet, net als liefdesverdriet vind ik zwaar overdreven, je kent haar nog niet eens! En nee dit kun je haar niet verbieden. Maar hoe je nu al reageert vind ik too much....
Alle reacties Link kopieren
Ik zou iemand die daar zo duidelijk over is niet hoeven denk. Hou maar lekker voor jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Indien je niet wilt daten met iemand die met een ander sekst, dan moet je niet gaan daten met iemand die met een andere sekst. Iedereen heeft grenzen, respecteer je eigen grenzen.



Met dit meisje wordt het voor jou nooit meer iets, want je zal het haar blijven verwijten wanneer je met haar om blijft gaan. Kap het af. Dit is voor jou niet de juiste persoon.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Heel benieuwd naar de reacties als de man nog een friend with benefits had en daar nog mee het bed in kruipt.

Ze is aan het daten met neem ik aan om een relatie te beginnen, dan maak je toch geen afspraak met voor een wip met een ander.

Als ze dat nu al doet is de kans groot dat ze daar in de relatie mee door gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap TO wel hoor.

Het is niet leuk te weten dat je een leuke meid date, maar die wel nog even met een ander naar bed gaat.

Natuurlijk heb je nog geen echte relatie en heb je dus niks over haar te zeggen, maar toch...

Ik heb zelf een beginnende relatie gehad met een meid die nog altijd met haar ex naar bed ging.

Dat terwijl ze echt helemaal gek op mij was! Tja, ik wil mijn vriendin echt niet delen, een ex is niet voor niets een ex.

Ik heb het dus uitgemaakt.
Alle reacties Link kopieren
@
Alle reacties Link kopieren
quote:Mandrtw schreef op 26 november 2014 @ 19:55:

[...]





Even voor de duidelijkheid, ze had die afspraak al gemaakt voordat we echt veel contact kregen.

En inderdaad, ik zoek wel relatiemateriaal en zij ook!Dan zegt ze die af? Of moet ze verplicht neuken?
Alle reacties Link kopieren
En waarom precies vond zij het nodig jou dit te vertellen? Of jij om het haar te vragen?



Je hebt luddevedu, nog voor de eerste date.

Dit wordt niks meer.
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben je iets te hard opzoek naar een relatie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Als jullie beiden op zoek zijn naar een serieuze relatie, dan snap ik niet dat ze het nodig vond om je dit überhaupt te vertellen en om er ook nog mee door te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Jullie daten nog helemaal niet, dus doet het er nog niet toe.
quote:beetjegek schreef op 26 november 2014 @ 19:58:

[...]



Dan zegt ze die af? Of moet ze verplicht neuken?+1
Alle reacties Link kopieren
Op weg, is het weer zo'n dag? Pfff
Alle reacties Link kopieren
Een eerste date is om te zien of je elkaar eigenlijk wel leuk vind.

Waarom zou je daarom een fwb afzeggen?

Misschien na die eerste date als je elkaar wel ziet zitten.



Kan me voorstellen dat je het idee niet zo leuk vind, maar stel je niet aan..
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2015 10:17
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oe jij lelijke spammert, je bent gestaft.
...
Alle reacties Link kopieren
Benieuwd hoe het met TO's date is afgelopen.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Die is wel zo ongeveer uitgerekend denk ik, TO' s date Alleen, wie is de vader...rara.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven