Minnaar deel 27

30-10-2014 16:38 3001 berichten
Al 26 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Hoe zou het intussen met Blauwevrouw zijn, trouwens? Lees je nog mee?
Alle reacties Link kopieren
Theemok wat je zegt is zo ontzettend waar, zie het als een leuke aanvulling en vierde cirkel. Na gister het verwarrende berichtje van mijn nr 2 nogmaals te hebben gelezen dacht ik ook he mijn leven was leuk voor dat je in mijn leven kwam en het zal zeker ook leuk blijven nu je in mijn leven bent. Ik zie het inderdaad als een aanvulling nu. En inderdaad het niet mooier maken dan het is vooral je niet laten misleiden ( roze wolk ). Heb ik ook moeite mee gehad in het begin opeens iemand die je weer ophemelt maar ik denk nu he ik ben nog een lekker wijf en daar ben ik verdomde trots op.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gestopt met minnaar, ik wil echt weer de focus op mijn gezin en dat kan maar op 1 manier.



Ik weet in ieder geval dat ik het nooit meer zover zal laten komen.



Bedankt voor jullie lieve woorden!

Misschien kom ik nog eens een update geven
Wat goed van je, Baba! Je hebt ervan geproefd, weet nu wat het is. Geen gekwijn of gemijmer 'had ik maar'... En ook leuke dingen om op terug te kijken



Blijf sterk!



Stabilo, dat van die cirkels was een oude post van Oranje. Ere wie eer toekomt. En tuurlijk ben je een lekker wijf
En ere wie ere toekomt: Sweetinez had mij dat inzicht gegeven, daar ben ik haar nog steeds dankbaar voor. Jammer dat ze destijds verdween, ik heb veel aan haar kijk op zaken gehad.



Ik heb het alleen te goed aan anderen uitgelegd, de bootsman is zelfs terug naar monogamie. Ook wel weer grappig: ik besefte dat de sex met hem alleen de allereerste keer zeer goed was. Dat niveau hebben we daarna nooit meer gehaald. Als ik nog iets van 'best jammer' had, was dat na dat besef ook over. Vorige week belde hij nog even en nu de sex weg is gevallen, merk ik dat ik ook geen zin meer heb in al zijn werkverhalen en het gemopper. Mooi hoe dat zo werkt.
SweetInez hangt hier soms nog wel eens rond hoor. Ze noemt zichzelf ook wel eens Lookolook

Fijn dat je er wat aan gehad hebt. Jammer dat sommige anderen dat ook erg goed toe kunnen passen. Terug naar monogamie, hm.

Grappig hè, dat als er eenmaal het inzicht er is, de blik dan ook totaal kan veranderen. Ook wel zo relaxed.



Zo, ik heb een nieuw record. Heel 2014 geen minnaar gehad. En dat gaan we ook nog wel even volhouden. Jeuj..
Alle reacties Link kopieren
Ha Ien/Look,enz!
...
Hai Roosmetzonderpunt
Alle reacties Link kopieren
U vergeet de 0! Ik ben een nul tegenwoordig



Maar wie bedoel je met terug naar monogamie? U of uw echtgenoot? En als je jezelf bedoelt is dat dan vrijwillig of gedwongen?

Volgens mij is 2014 ook het dieptepuntjaar voor mij qua minnaarfrequentie. Maar dat vind ik helemaal niet erg! Het loeder is dood.
...
Nee, de bootsman van Oranje.

Ik ben al heel lang monogaam. En dat is niet geheel vrijwillig. Maar ach, so is life. We zullen zien wat de toekomst brengt.



Het loeder dood? Nou, ik lees hier toch anders Loederen met mate is ook lekker toch?
Alle reacties Link kopieren
Ah zo!



Ja, loederen met mate bevalt me retegoed op dit moment.

Zoals oma vroeger zei, wie het kleine niet eert..... (auw kap'tain, niet slaan!)
...
Alle reacties Link kopieren
Ook monogaam in 2014, maar valt niet altijd mee.

Mis wel die aanvulling en spanning.

Heb er nu wel veel rust voor in de plaats.
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
Loederen met mate klinkt erg goed!!!



Heb te veel geloederd afgelopen maanden met seksbuddie, ik ga ook een paar tandjes terug. Die nieuwe frequentie met hem was echt toooooo much.



Waarschijnlijk gaat de ''met mate'' pas met 2015 in. Heb nml een aantal afspraken gemaakt komende weken met nieuwe en oude bekende.



Rust in je hoofd is best fijn!!!



Ik ben behoorlijk zen op dit moment. De positieve ontwikkelingen tussen seksbuddie en vrouw zie ik niet echt bedreigend meer. Ook omdat ik zoiets heb... Het zal wel met jullie, de tijd zal wijzen waar jullie heen gaan, en tot dan distantieer ik mij van hun situatie.



Alle reacties Link kopieren
Leuk dat er naar mij gevraagd wordt.

Het gaat wel, dat is zowat hoe ik mijn toestand kan verwoorden.

Ex nr2 vraagt nog bijna dagelijks hoe het met me gaat.



Roos, hij zal denk ik geen paar kloten groeien en vooralsnog naar mij komen hoor. Hij is liever ongelukkig maar met zijn comfortabele leventje denk ik.

His loss...



Wat een evoluties hier allemaal.

Baba minnares af, en nu ook zorgen voor jezelf ok?



Veel sterkte aan iedereen die het kan gebruiken
Zwaait naar Lookske, kriebels zijn dus nog steeds weg?
Alle reacties Link kopieren
Nell je bent sterker dan je denkt vergeet dat nooit.

En mannen pffff geen touw op vast te knopen of in dit geval mijn nr2. Maandag appt hij nog zoals ik eerder beschreef dat hij ff rust wilde ivm schuldgevoel en het lastig vind om mij te zien. Belt hij vandaag op! Dat hij in de buurt was van mijn werk om ff langs te komen ( krijg nog geld maar heb al gezegd dat dat kan wachten). Maar als het niet uitkwam ik daar eerlijk in moest zijn. Nu heb gezegd dat ik er geen behoefte aan had. Kom op eerst lastig om mij te zien en 2 dagen later geen probleem ! Gesprek was verder leuk maar ik kan er geen touw meer aan vast binden. Wat jullie?
Raar, ja. Vraag hem wat hij nou eigenlijk wil, lijkt me wel zo handig om dat eens even duidelijk te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Tja, hij was in de buurt en schijnbaar valt dit voor hem nog binnen de pas op zijn plaats. Daar komt bij dat je er nu zus over kan denken en morgen zo. Heb je het hem niet gevraagd? Dat werkt soms wel goed hoor, om duidelijkheid vragen!
...
Alle reacties Link kopieren
Was zo verbaasd eigenlijk dat het totaal ontschoten is want later dacht ik het wel goh waarom heb ik het er niet ff ingegooid : eerst lastig om mij te zien want hij vind het ivm schuldgevoel lastig om smoes te bedenken mij te zien en nu dit! Strookt totaal niet met zijn apps van maandag. En ook bellen niet ff appen of het uitkomt nee BAM gewoon terwijl ik aan het werk ben en dat weet hij. Maar meiden spreken zal ik hem zeker weer doen en dan vraag ik het wel ff ... Duidelijkheid altijd fijn 😉
Alle reacties Link kopieren
Ik mis hier op het forum iets,ik lees het zo graag,en haal er veel wijsheid uit.Het is zo stil.

Jammer dat het bij de meeste niet helemaal naar verwachting verloopt,heel veel sterkte voor de meeste.Ik wist niet al je al zo oud was Roos,(oma,vroeger)
Roos is een stuk jonger dan ik, en ik ben ook nog geen oma heur



Het is inderdaad stil hier. Iedereen druk met Sinterkerstvoorbereidingen, denk ik. Ik ben druk met stuiteren voor een date zeer binnenkort!
Alle reacties Link kopieren
...
In for the cause....
Ik ben wel benieuwd hoe het bij jou nu gaat, MM. Je hebt wat in gang gezet, is dat nog gaande of zie je al vooruitgang?
Alle reacties Link kopieren
...
In for the cause....
Hier meelezen is gevaarlijk MM, het lijkt dan zo normaal allemaal, een minnaar erbij. Maar lees vooral ook de twijfels en het moeilijke gedoe, want iedere minnaar en minnares heeft dat vroeg of laat.



Fijn dat er stapjes vooruit zijn! Blijven volhouden, niet doorbreken met iets stoms met een ander, lekker de focus op thuis houden. Je doet het goed!



Oranje, jammer van Bootsman? Volgens mij niet echt he, laatste tijd klonk je toch al anders over hem. Succes met het vissen.



Baba, wat supergoed van je, veel succes!



Ien, oeff, een jaar minnaarloos, maar niet vrijwillig... Zijn er nog wel eens gesprekken over of wordt alles doodgezwegen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven