Hoe regel en begin ik een trio (m/v/v

26-11-2014 01:10 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, hopelijk kunne jullie mij (ons) helpen!?!

Ik ben een jonge meid en heb met me vriend gesproken en zijn erachter gekomen dat we allebei graag een keer een trio willen doen met een vrouw erbij.. zo opzich kijk ik hier heel erg naar uit, de gedachten erbij lijkt me egt geweldig!

Maar het probleem is een beetje dat ik erg onzeker op het gebied van sex ben en weinig ''ervaring heb'', toch wil ik graag een trio doen.. ..



Vraag:

* Hoe vind ik een vrouw die met ons een trio wil doen?

* Hoe begin ik de trio ?

* Wat zijn dingen waar ik extra op moet letten of is handig om te weten?



Eigenlijk kortweg... alle informatie voor een onervaren jonge vrouw die graag een trio wilt met haar man met een extra vrouw!



Hopelijk kan iemand mij (ons) helpen!
Leef met de dag
Ik denk dat het nu nog niet het moment is om dat te doen. Je bent onzeker en onervaren.



Ik weet dat je alles stapje voor stapje moet doen. Samen een fantasie delen is heel leuk. Misschien soms zelf leuker dan het echt uitvoeren. En als je dingen wil proberen, zou ik eerst dingen kiezen die je samen kan doen. Er is veel vertrouwen voor nodig om jezelf seksueel bloot te geven en met derden erbij al helemaal.



Iemand 'actief' erbij zoeken kan via internet bijvoorbeeld. Mijn vriend en ik zijn daar weleens mee bezig geweest, maar ik heb het toch afgekapt. Ik stond er voor open en nog steeds, maar de sfeer die er omheen hangt op internet vond ik niet prettig. Mijn vriend begreep dat er toen zijn we ermee gestopt. Het komt misschien wel een keer als het zich aandient, wanneer het op ons pad komt of ik toch online wil zoeken.



Handig om te weten is eigenlijk wat ik schrijf: je moet er echt voor open staan en je er prettig bij voelen. Als dat niet zo is, moet je het gewoon niet doen. Ook niet om je partner te pleasen en als het goed wil je partner het dan ook niet.
Alle reacties Link kopieren
vind je vriend het ook leuk als jij een trio hebt met je vriend en een andere man?
Alle reacties Link kopieren
Een vrouw voor een trio vinden is vele malen lastiger dan een man voor erbij vinden.

Je kunt op de bekende chatsites proberen een vrouw te vinden, maar daar zit ontzettend veel fake tussen. Je kunt ervoor kiezen om een callgirl in te huren.

Is het wellicht een optie om eens naar een parenclub te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Je kan beginnen met naar school gaan en je best daar doen bij Nederlands.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:250 schreef op 26 november 2014 @ 01:44:

vind je vriend het ook leuk als jij een trio hebt met je vriend en een andere man?



Dat is toch niet van belang? TO en vriend willen beiden een trio met een andere vrouw erbij.



Ik zou ook online zoeken en duidelijk omschrijven wat je wilt. Een vrouw erbij is lastig, vrouwen hebben het voor het uitzoeken. Als jullie er beiden goed uitzien maak je nog wel een kans.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
In een parenclub vind je ook niet altijd de geschikte triokandidate. Ik ga zelf wel eens in mijn eentje naar een parenclub, en ik vind zelden een leuke klik met een stel. Mijn ervaring is dat er dan even met mij gespeeld wordt, en ze zich vervolgens weer op elkaar richten. Ik zit daar dus niet meer op te wachten in een club, ik wil volledig meedoen, anders hoeft het voor mij ook niet. Bovendien lopen er niet veel alleenstaande vrouwen rond in een club, je hebt er meer kans op partnerruil.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is niet leuk nee, opgewarmd worden en het zelf moeten afmaken...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
In het verlengde daarvan Sandy, hoe stel jij je dat voor? Ik neem aan dat je man met de tweede vrouw alles mag dat hij ook bij jou doet? En dat jij het prima vindt om hem een andere vrouw te zien neuken?
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
quote:Vlammetje schreef op 26 november 2014 @ 09:17:

In het verlengde daarvan Sandy, hoe stel jij je dat voor? Ik neem aan dat je man met de tweede vrouw alles mag dat hij ook bij jou doet? En dat jij het prima vindt om hem een andere vrouw te zien neuken?Dat zijn belangrijke vragen! Er zijn hier op het forum al vaker verhalen gepost van mensen bij wie het niet goed uitpakte. Van te voren hele geile fantasieën erover, maar als puntje bij paaltje komt, blijkt het toch niet zo fijn te zijn je partner met een ander van bil te zien gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ja toch? Veel vrouwen zijn een bi om te teasen, beetje hun man opgeilen door wat te te zoenen met een andere vrouw, beetje voelen. Maar bij een trio is het wel van belang dat niemand buitenspel staat. Als ik mee zou doen en jouw man mag mij alleen zoenen en vingeren bijvoorbeeld, dan bedankt ik liever. Ik wil dan ook alles. En spreek af wat jullie als vrouwen bij elkaar willen doen. Wat doet vrouw 2 als vrouw 1 geneukt wordt? Denk echt goed na over de praktische uitvoering, praat er samen over, kan ook vele uurtjes fantaseerplezier opleveren!
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
* Hoe vind ik een vrouw die met ons een trio wil doen?



Je kijkt op diverse sites waar DVP hun diensten aanbieden. Zoek er eentje die mvv doet en jullie thuis bezoekt, of misschien nog beter jullie kan ontvangen.



* Hoe begin ik de trio ?



Hmmm, uitkleden? Vraag je vriend wat hij wil (bv tegelijk door jullie gepijpt worden).



* Wat zijn dingen waar ik extra op moet letten of is handig om te weten?



Zorg ervoor dat hij in jouw klaar komt (dan blijf je nr. 1).

Voor de rest zou ik samen met hem een aantal voorlichtingsfilms kijken en dan zien jullie wel wat er zoal mogelijk is. Wil jij kijken als hij met de andere bezig is? Moet jij aan haar zitten - of zij aan jou? Nog eens - kijk wat films en stel een menu samen.
Alle reacties Link kopieren
Grappig, ik heb het juist andersom. Vind maar eens een stel wat je beiden leuk en aantrekkelijk vindt.



Maar TO, ik zie dat je in Limburg woont. Jammer dat ik je geen privébericht kan sturen. :(
quote:biefstuk schreef op 26 november 2014 @ 09:06:

Een vrouw voor een trio vinden is vele malen lastiger dan een man voor erbij vinden.

Je kunt op de bekende chatsites proberen een vrouw te vinden, maar daar zit ontzettend veel fake tussen. Je kunt ervoor kiezen om een callgirl in te huren.

Is het wellicht een optie om eens naar een parenclub te gaan?Hoe stel je je dat voor, in een parenclub? Daar lopen veel meer stellen rond dan vrouwen alleen. En die man van dat stel, die mag dan alleen maar toekijken? Nog afgezien van het feit dat lang niet alle vrouwen van stellen into vrouwen zijn.
Alle reacties Link kopieren
@Naara: Wij gaan geregeld met een single vriendin naar de pc.

Ik bedoelde een pc eigenlijk als iets om contacten te leggen, ervaringen uit te wisselen, dat soort zaken.
quote:biefstuk schreef op 28 november 2014 @ 08:32:

@Naara: Wij gaan geregeld met een single vriendin naar de pc.

Ik bedoelde een pc eigenlijk als iets om contacten te leggen, ervaringen uit te wisselen, dat soort zaken.In een club ben ik toch niet om ervaringen uit te wisselen maar voor de actie. Ik denk dat dat voor 99,999999% van de mensen daar geldt. En voor de actie is het toch echt zo, dat lang niet alle vrouwen in een club into andere vrouwen zijn. Zoals ik dus.
Alle reacties Link kopieren
Je bent nog niet ervaren en onzeker zeg je. Waarom zou je dan nu al perse een trio willen? Het belangrijkste is dat je je daarin op je gemak voelt, je kan en durft aan te geven wat je wel en niet wil. Dat is best lastig als je het zelf niet zo goed weet.



Verder, met mijn vriend een paar keer gedaan. Nooit afspraken gemaakt van te voren eigenlijk, behalve alles kan en mag en elkaar in de gaten houden. Tot nu toe erg leuke ervaringen.
Hallo sandytje123,



Misschien zou je mij wellicht kunnen berichten? Ik zou je evt op weg kunnen helpen.



Groetjes nickietje
Alle reacties Link kopieren
het is inderdaad lastig om een vrouw alleen te vinden, misschien dat een oudere vrouw makkelijker gaat. Een andere mogelijkheid is de vrouw van een cuckold erbij te nemen, je moet dan wel accepteren dat haar man toekijkt als jullie met z'n 3-en aan de gang gaan maar zulke mensen zijn makkelijker te vinden dan een vrouw alleen
Alle reacties Link kopieren
Willen jullie het met een bekende of een onbekende vrouw doen? Zelf heb ik alleen maar trio ervaringen met bekenden en ik zou het denk ik ook niet anders gewild hebben, vooral als je onervaren en onzeker bent, maar ik denk dat veel mensen er anders over denken op dit forum. Persoonlijk zou ik zo iets ook nooit via een site of een club regelen, maar ik heb weinig advies voor hoe je het anders moet regelen.



Hoe begin ik de trio?

Zelfde als normale seks? Ben je bi-schierig of biseksueel? Zo niet dan is het voor jou al helemaal hetzelfde als normale seks met je vriend.



Wat zijn dingen waar ik extra op moet letten of is handig om te weten?

De 3e persoon is er niet alleen om jullie te verwennen, ook andersom.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met hetzelfde issue - op zoek naar een meisje voor een vvm trio. Mss moeten wij is regelen dat je eens bij ons afkomt en ik bij jullie? Het is echt ontzettend moeilijk om een vrouw te vinden! I know..... :'(
Alle reacties Link kopieren
quote:annouschka93 schreef op 11 januari 2015 @ 17:17:

Ik zit met hetzelfde issue - op zoek naar een meisje voor een vvm trio. Mss moeten wij is regelen dat je eens bij ons afkomt en ik bij jullie? Het is echt ontzettend moeilijk om een vrouw te vinden! I know..... :'(Heb je al beet?
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal



Ja wij willen ook mvv maar dan 1 malige hoe kom ik aan een vrouw. Bij mij weten is er niemand uit mijn vage vriendkring maar daar wil ik niet echt tussen zoeken .



Waar moet ik zoeken en wij willen het zo spoedig mogelijk ook nog daar hebben wij onze redenen voor voor als jullie het ga vragen
Spoedig kan je wel vergeten. Maak een profiel aan op SDC en AFF e.d.
Alle reacties Link kopieren
quote:jo02-1965 schreef op 01 juli 2015 @ 12:15:

Hallo allemaal



Ja wij willen ook mvv maar dan 1 malige hoe kom ik aan een vrouw. Bij mij weten is er niemand uit mijn vage vriendkring maar daar wil ik niet echt tussen zoeken .



Waar moet ik zoeken en wij willen het zo spoedig mogelijk ook nog daar hebben wij onze redenen voor voor als jullie het ga vragen



Want daarmee bevrijden jullie de wereld van alle narigheid?

Ga terug naar school. Daar bereik je veel meer mee.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven