Vanaf oktober 2010 kindvrij-deel 21-

01-09-2014 16:40 2995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw deel. Klets gezellig mee over van alles behalve vieze luiers, kotsdoekjes en ander kinderongemak
Erg lullig, pussypower. Helaas ben je idd niet de enige. Goed dat je hier nu even komt spuien.

Ben terug van de bank. Had t niet verwacht maar toch even moeite mee. Vorige keer zaten we daar verliefd en vol verwachtingen, dingen te regelen voor ons huis samen. Nu moet alles uit elkaar. Ex is in stad gebleven, volgens mij had hij t er ook moeilijk mee.
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
quote:DappereGerbera schreef op 26 november 2014 @ 11:19:

Erg lullig, pussypower. Helaas ben je idd niet de enige. Goed dat je hier nu even komt spuien.

Ben terug van de bank. Had t niet verwacht maar toch even moeite mee. Vorige keer zaten we daar verliefd en vol verwachtingen, dingen te regelen voor ons huis samen. Nu moet alles uit elkaar. Ex is in stad gebleven, volgens mij had hij t er ook moeilijk mee.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Stom pussypower. Is een second opinion nog een optie?
I would rather shit in my hands and clap
quote:DappereGerbera schreef op 26 november 2014 @ 08:30:

Leuk een nieuwe auto, EN! Maarreh, een iswift, is dat wel avontuurlijk genoeg voor jou?

Ja tuurlijk wel, een stoere SUV kan ik me niet veroorloven, maar dit wagentje is echt geen suf boodschappenwagentje. Doet veel groter aan dan ie is, heeft pit en ziet er ook nog 'ns patent uit. Ben er helemaal happy mee



quote:Bedankt trouwens weer voor jullie lieve wensen. Het gaat nogal redelijk. Ik heb wat concentratieproblemen waardoor werk en studie even niet zo lekker lopen. Ik hoop dat ik me gauw weer wat beter kan focussen.

Het weekendje was erg prettig, even weg van alles, samen met vriendin terrasjes en wijnglazen van dichtbij bekeken. Zelfs nog in een foute club beland en gedanst.

Een woning vinden gaat helaas niet zo snel als ik hoop, het bekende probleem als je wilt huren bij sociale woningbouw. Maar ik blijf gewoon reageren telkens als er iets vrijkomt.

Vriend stuurt nu niet meer zo aan op blijven, volgens mij is het duidelijk. Toch blijkt dat hij niet helemaal begrijpt waarom het niet meer gaat voor me. Gelukkig hebben we geen ruzie en is het op momenten nog best gezellig.

Zometeen naar bank 1 om de rekening te splitsen, binnenkort volgt bank 2. Hoewel ik nog niet concreet kan verhuizen halen we al wel de financiën uit elkaar. Ook dit is gelukkig zonder ruzie. Ben blij dat we op goede voet uit elkaar kunnen. Verwacht ook wel dat we nog contact zullen blijven houden. Tijd zal het leren.Pfff, wat 'n gedoe komt er allemaal bij kijken. Godzijdank zit je niet in 'n vechtscheiding en kun je je financieen weer splitsen zonder dat je rekening leeggeroofd wordt.
Ik zou serieus op consult gaan in Belgie. Heb 't idee dat men daar soepeler is. Mijn vriendin is daar op haar 25/26e gesteriliseerd. Ze had toen al wel d'r kind, maar als ze zo zouden redeneren als die gyn van jou, dan zou die vast ook sterilisatie verbieden omdat ze vaak nog een extra kind willen. En ook 'n andere Belgische kennis van mij had al een kind maar ook voor haar 30e gesteriliseerd.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-12-2014 10:36
Reden: quote verwijderd ivm privacy
% gewijzigd
Goede tip dat België. Dat zou serieus niet eens in me opkomen maar is natuurlijk best eens mogelijk dat het daar wel kan. Krijg je zoiets eigenlijk vergoed?



Vandaag even afleiding gehad maar het lijkt alsof afgelopen maand/ week voor iedereen die ik ken een moeilijke is/ was. 4 bekenden gesproken en begonnen allemaal (ook) gelijk met klagen en ellende.

Ach. Gedeelde smart is halve smart enzo. Een goede vriendin heeft een ernstig ongeluk gehad, zet me ook wel even met beide benen op de grond.gelukkig kan ze het nog navertellen.

Nee, leegroven ben ik nooit bang voor geweest EN, wat dat betreft had ik het niet beter kunnen treffen. Netjes alles door de helft terwijl hij toch iets meer verdient dan ik qua salaris. En ik mag voorlopig de auto nog gebruiken. Zal straks wel een klein zuinig autootje worden maar dat went ook wel weer, zo lang ik er maar 1 heb die rijdt ben ik al blij. Als ik maar lekker met m'n hond naar de natuur kan. Niet afhankelijk ben van het OV.
Is het deze EN?



Dat is idd een heel kek en mooi autootje!! Welke kleur heb je?
Ja, die is 't in galactic grey! Slechts 'n half jaar oud, dus ik kan er voorlopig weer heel wat jaartjes tegen.
Alle reacties Link kopieren
..
Galactic grey, prachtige namen verzinnen ze toch altijd voor autokleuren. Maar snap dat je er heel blij mee bent!! Zonder auto zou ik ook echt niet willen. Dat is ook zo'n vrijheidsverschaffer waar ik van droomde sinds m'n vroege jeugd. Heb op m'n 18e heel snel m'n rijbewijs gehaald en sindsdien nooit zonder auto gezeten.
Nee joh, weloverwogen geen kind willen is vele malen absurder dan je ongepland op je 16e laten bezwangeren. Dat snappie toch wel?!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-12-2014 10:36
Reden: quote verwijderd ivm privacy
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
..
Pussypower, je ava icm je nick is trouwens echt Epic.

(ladies, zoom even in op haar ava, echt, het is t waard)

Zat je hier ooit eerder onder een andere nick?
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Huh?

Kunnen ze je weigeren voor een sterilisatie?

Dat had mij echt niet moeten overkomen hoor, ik had mijn huisarts over haar bureau getrokken!

Ik heb me vorig jaar laten steriliseren.

Ik kwam echt nooit bij mijn huisarts en belde voor een doorverwijzing maar ik moest langs komen van ze, wat ik al belachelijk vond maar goed.

Gelukkig gaf ze me wel een doorverwijzing en zelfs nog een erg goede tip.

In het ziekenhuis koste het namelijk zo rond de 450 euro maar zij kende een huisarts die het voor minder dan de helft deed dus ben ik daar naar toe gegaan.

Ik ben een man en heb geen idee of een vrouwensterilisatie ook door huisartsen wordt gedaan maar als ze dat wel doen is dat misschien ook nog wel een tip voor je, scheelt toch geld.



Wat trouwens wel grappig was is dat ik er later achter kwam dat mijn huisarts zwanger was toen ik het gesprek met haar had, lol.

En ik maar lullen over dat ik echt geen kinderen wilde.



Maar goed, ik blijf het belachelijk vinden dat je dus toestemming moet krijgen voor een sterilisatie.

En abortus dan?

Dat is gratis en daar gaan ze toch ook niet zeuren van, ja je houdt het maar hoor, je bent vast een goede moeder, hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja goeie avatar PussyPower, ik wordt er als man bang van!

Nu heb ik jouw avatar voor altijd voor me als ik aan een lasercutter denk.
quote:rontonde schreef op 26 november 2014 @ 21:15:

Haha, ja goeie avatar PussyPower, ik wordt er als man bang van!

Nu heb ik jouw avatar voor altijd voor me als ik aan een lasercutter denk.
Haha, echt PussyPower, die ava!
Alle reacties Link kopieren
..
Wat fijn dat je het allemaal rustig kunt regelen DG maar kan me voorstellen dat het voor jullie toch moeilijk is om dingen te regelen die het echt definitief maken.

Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 26 november 2014 @ 20:48:

Ja, die is 't in galactic grey! Slechts 'n half jaar oud, dus ik kan er voorlopig weer heel wat jaartjes tegen.Stoer bakkie Nien!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik had bij de dierenwinkel net nieuw voer voor mijn wondertjes gekocht....



Mijn oudste wondertje miept eigenlijk altijd wel als ik het zachtvoer in de bakjes doe, daar was ik dus mee bezig en wil haar haar bakje geven....... staat wondertje 2 ineens bijna naast me (uiteraard liep ze snel weer naar de slaapkamer maar dat is een detail).
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Gaaf karretje Nien.
Snjókorn falla, á allt og alla

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven