Het grote speelgoedtips-topic

16-09-2012 17:49 2732 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie de sinterklaascadeau-topics alweer als paddestoelen uit de grond schieten op deze pijler.

Laten we er (weer) een algemeen topic van maken. Kunnen we elkaar hier specifieke tips geven en lijstjes met elkaar delen en oeverloos discussiëren over ons budget en dat dat toch veel te veel is voor de Sint



Ik begin zelf altijd met kopen zodra ik iets in de aanbieding zie en denk dat het leuk is en koop dus niet pas in november. Heb dus al wel mooie dingetjes in kunnen slaan (ik heb 4 kinderen)



Ik ben nog op zoek naar een knutselcadeau voor verjaardag dochter (wordt dan 8) en knutselcadeautje voor Sint voor andere dochter (5).

Ik zag in de intertoysgids Beados staan, is dat leuk? Het leek me gewoon een variant op strijkkralen en dat is wel een succes hier, maar het lijkt me leuker om iets héél anders te geven. Budget voor de sintknutsel is ongeveer 10 euro, voor de verjaardag maakt niet uit.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
Hema heeft trouwens veel speelgoed op de site staan, dat is nieuw!

Heb nog een Sinterklaas handpopje besteld en een spelletje met gekleurde bollen waarvoor je moet dobbelen en op een stokje bij elkaar moet krijgen.



@jusa: een schoolbord? Of het spel "ik leer op weg naar groep 1". Dat heb ik voor mijn 2,5 jarige nu gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Googlette, misschien een boek met flapjes? Zoals bij Dribbel. Ik heb er nu en geleend bij de bieb voor dochter, ook 9 maanden, en daar kauwt ze niet op. Op de rest wel inderdaad.
Zo,

ik heb net het laatste besteld dus dochter krijgt op pakjesavond



-lego toren van Rapunzel

-verkleedjurk van frozen

-dekbedovertrek

-supersalto rainbow dash

-pyama



(afh van hoeveel neefjes en nichtjes krijgen evt nog wat om te knutselen)
Alle reacties Link kopieren




Dit flapjesboek is écht superleuk !

Snoezekind heeft het oneindig vaak "gelezen".
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
O ja, dribbel naar de boerderij. Die hadden wij hier met geluidjes. Is letterlijk stuk gelezen.



De laatste dingen moeten hier nog gehaald worden, maar het wordt:



-Oudste (bijna 10)

Fifa 15 voor Xbox

Doos lego architecture

Dagboek van een loser

bioscoopkaartjes



-Jongste (7)

Camping van Playmobil

Kolonisten van Catan-kaartspel

Vos en Haas boek

bioscoopkaartjes



Wordt op diverse plekken nog aangevuld. Bij de ene oma allebei een helikopter op afstandsbediening, bij de andere elk een spelletje (Ticket to ride en Hotel). En dan brengt de Sint bij mijn zus ook nog iets en komt er met kerst ook weer een lading aan. Ach ja, gelukkig pak ik graag cadeautjes in
En? Wat waren de hits?
Ik had een knikkerbaan gekocht en dat was een enorme hit! Ik geloof iets van E5,00, mijn dochter heeft er de hele avond mee gespeeld.
Alle reacties Link kopieren
Russische muts was nummer 1.

Donald Duck pocket was nummer 2.

Catan + aanvulling kostte het voorbereiden al zoveel tijd, dat we niet meer hebben gespeeld.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Supersalto rainbow dash was een hit

Rapunzel lego was leuk toen het door grote nicht in elkaar was gezet

Verkleedjurk ging direct aan.



Ik geloof dat ze wel tevreden is
Voor smarttje was de loopauto een hit, net als een trekhondje en de duplo. Ze kan echt goed alleen spelen, ondanks dat ze pas 14 mnd is.



Bij stiefkind was het dekbedovertrek van het NL elftal een hit, net als het lego spel voor de xbox en de tiptoi.



Blij dat we voor beiden goed gegokt hebben.
Lego en playmobil was hier de grote hit.
Hier ook Lego en Playmobil, voor beide kinderen.
Alle reacties Link kopieren
De dingen voor bij haar pop waren bij dochter favoriet en een speelsetje van een tekenfilmfiguurtje waar ze op het moment nogal dol op is. De rest werd trouwens ook goed ontvangen zowel gister als vorige week al. Alleen het snoepgoed en een boekje heeft ze tot nu toe niet naar omgekeken.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan morgen uitpakken. Dochter 9,5 maand krijgt Sint en Piet van Little People, boek + cd van Woezel en Pip en een poppenwagen (tweedehands) van mij. Van opa en oma de pop.
Alle reacties Link kopieren
Alles was wel een succes. Helaas is de tractor van Duplo die mijn peuter vorige week heeft gekregen zodanig beschadigd geraakt vandaag dat we die niet meer durven te geven ivm mogelijk afbreken van plastic stukjes Geen idee hoe dat is gekomen. Zoon (3) weet het nog niet, maar zal het heel erg vinden, hij is heel zuinig op zijn Duplo-auto's. Ik ben ook een beetje verbaasd, Duplo is normaal gesproken juist zo stevig.

De brandweertent van de Hema was hier de grote hit, voor mijn baby de toet toet auto's en een Takkie-knuffel.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat zonde Modus? Bericht sturen aan Duplo?
Hier hadden we sowieso veel te veel. Schoonouders hadden iets meer dan ik dacht.



Duplo trein is een hit bij zoon, vooral zonder de rails☺. Ook het monsterboek met bijbehorende geluidje is erg in trek. Bij dochter is de supergrote versie van haar knuffel een groot succes.



Het was erg leuk maar volgend jaar echt minder kado's.
Vandaag heeft mijn dochter heel veel gespeeld met een Loco Pocket. Erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Gavia schreef op 06 december 2014 @ 21:14:

Oh wat zonde Modus? Bericht sturen aan Duplo?

Ik ga er wel achteraan ja. Helaas hebben we de tractor niet zelf gekocht (Sint-cadeau van werkgever) dus we hebben geen bon. De tractor zit wel pas sinds 2014 in het assortiment, dus dat geeft wel een aankopingspunt over hoe lang zoon hem al heeft. Ik baal ervan, want we laten onze peuter juist wel met Duplo spelen samen met babyzoon want geen kleine stukjes/ zwak materiaal (baby eet alles).



Edit: zojuist op de Lego website mijn klacht ingevuld en ik krijg gratis een nieuw onderdeel toegestuurd. Topservice. Bovendien zeggen ze dat ze het product gaan bekijken of het wel veilig is. Wel allemaal in het Engels, maar verder perfecte service. Zoon zal blij zijn!
Playmobil is hier de grote hit. Dochter 1 heeft een zwembad gekregen van ons en van opa de camping, dochter 2 heeft de grote speeltuin en het reuzenrad gekregen en dochter 3 kleine speeltuin en het reuzenrad en ze hebben er al heerlijk mee gespeeld en dat zal morgen ook wel de hele dag zo zijn.
@reisa, heb je nu 2 reuzenraden thuis

Neemt wel veel plek in of valt dat mee?
Wij hebben heel veel in drievoud, maar oudste dochter wilde geen reuzenrad. Nu dus 2 en die gaan morgen naar hun eigen kamer, ze zijn wel aardig groot. Maar het paleis en circus van oudste dochter zijn nog groter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jamil schreef op 25 november 2014 @ 13:57:

Ik weet niet wat het vliegende elfje van de hema kost, maar de Flying fairy is deze week een bonartikel van de Intertoys en nu dus ¤25 ipv ¤35, zag ik net toevallig



Sorry, helemaal vergeten en nu is het te laat voor Sinterklaas (maar wellicht een ander cadeaumoment?).



Het elfje maakt weinig lawaai, maar heel stevig is hij niet. Er zit een losse ring op om de vleugels te beschermen en die moet je er elke keer op klikken. Dat moet wel voorzichtig. Ook het opladen is best lastig voor een meisje van 4.

Aan de andere kant: zoon (7) en dochter spelen er dagelijks mee en het is echt een leuk ding.
Nieuwe speelgoedtips gevraagd !



Vanaf wanneer is een loopauto/-fiets leuk? Ik denk zelf vanaf een jaar?

En wie weet er een leuke met zo'n stang achterop, zodat het makkelijker is om zo met hem dan naar het park te lopen op den duur? (Of is dat helemaal niet zo makkelijk?)
Alle reacties Link kopieren
Sorende, ik ben een zeer tevreden over de Puky Ceety (CAT S6)! Rijdt beter dan de Bugaboo En mijn dochter zit er ook liever in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven