Mode & Beauty alle pijlers

wat zijn echt warme laarzen?

25-11-2014 09:40 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor langs het voetbalveld, langs de tennisbaan en gewoon het koudere weer op zoek naar warme laarzen.

Ik wil geen uggs en geen snowboots. Het moet tegen een stootje kunnen en goed te reinigen zijn (modder).

En ook nog waterdicht.



Wie heeft er een goede tip?

Toch de outdoorlaarzen of sorel?
Vandaag gezien: Inlegzooltjes van wol en ander warms.



Niet bedoeld als spam. Ik heb gegoogled op de merknaam. http://www.schinsleder.nl/catalogus/inl ... -line.html



Ik ken ze verder helemaal niet. Ik zag ze toevallig hangen.

Er zitten er een paar bij die ik niet ken. Er is trouwens ook ergens een topic over.

Ik zag ook wasbare, maar ze zijn wel prijzig.

Bama moet je hebben: http://www.schinsleder.nl/catalogus/inl ... /bama.html
quote:Pumps_italiaans schreef op 26 november 2014 @ 17:13:

Vandaag gezien: Inlegzooltjes van wol en ander warms.



Niet bedoeld als spam. Ik heb gegoogled op de merknaam. http://www.schinsleder.nl/catalogus/inl ... -line.html



Ik ken ze verder helemaal niet. Ik zag ze toevallig hangen.

Er zitten er een paar bij die ik niet ken. Er is trouwens ook ergens een topic over.

Ik zag ook wasbare, maar ze zijn wel prijzig.En ze moeten wel in je schoenen passen. Net als dikke sokken. Bij mij past dat niet in de laarzen die ik al heb, daar moeten echt nieuwe voor komen, minstens een maat groter.
quote:whopper schreef op 26 november 2014 @ 17:18:

[...]



En ze moeten wel in je schoenen passen. Net als dikke sokken. Bij mij past dat niet in de laarzen die ik al heb, daar moeten echt nieuwe voor komen, minstens een maat groter.



Ja, dat is een voorbeeld. Dat probleem heb ik ook. Heb wel eens geurvreters in wandellaarzen gehad. Die kan je maat knippen. Dat ging niet goed. Een hele opluchting toen die er uit gingen.

Bij de Hema hadden er ook. Is echt een gepuzzel. Bij warm weer en veel lopen zijn je voeten dikker.

Ik zag met wol beklede zooltje die gevormd waren. Aluminium isoleert ook, maar ventilatie is ook weg. Net als bij geurvreters als een schoen dan te strak wordt. Loopt echt niet meer lekker dan. Gewone regenlaarzen uit tuincentrum....



Pfffft.... is zoveel gepuzzel. Ik koop ze allen als ze passen met. Anders met losse zolen.
quote:Pumps_italiaans schreef op 26 november 2014 @ 17:23:

[...]





Ja, dat is een voorbeeld. Dat probleem heb ik ook. Heb wel eens geurvreters in wandellaarzen gehad. Die kan je maat knippen. Dat ging niet goed. Een hele opluchting toen die er uit gingen.

Bij de Hema hadden er ook. Is echt een gepuzzel.Ik bedoel niet passen qua lengte, maar qua dikte. Leg een wollen zool erin en je schoen is meteen een tot twee maten kleiner
quote:whopper schreef op 26 november 2014 @ 17:25:

[...]



Ik bedoel niet passen qua lengte, maar qua dikte. Leg een wollen zool erin en je schoen is meteen een tot twee maten kleinerWas nog net klaar....
quote:Suze02 schreef op 25 november 2014 @ 12:06:

[...]





De truc is namelijk wol.Mijn Dubarry's zit geen wol in hoor.
quote:Maleficent schreef op 25 november 2014 @ 18:57:

[...]





Eens. Ik heb snowboots met fleece voor als ik echt door de drek moet, maar dan heb ik daarna toch koude voeten.

Uggs zijn de enige schoenen waarmee ik in de winter wintertenenvrij blijf en ik had dat echt tot bloedens aan toe.Maar ze zijn waardeloos in de sneeuw.
quote:Maleficent schreef op 25 november 2014 @ 14:17:

Toen ik voor het eerst uggs kocht dacht ik echt; prima, die schapen moeten toch van hun wol af en ik heb warme voeten. Ik snap ook nog steeds niet zo goed waarom ze verscheept moeten worden en met dat mulesing en alles. Scheer die schapen als het zomer is en de vachten op de boot en klaar toch? Maar blijkbaar is het niet zo simpel.Dat snap je niet? Wat dacht je van geld?
Alle reacties Link kopieren
Sanita klomplaarzen. Daarmee heb je het niet koud en ze lopen heerlijk!

In verschillende stylen verkrijgbaar.

Ik heb er al verschillende en als ik naar de kerstmarkt ga trek ik mijn Sanita's aan.

Geen koude voeten. Ik trek ze soms zelfs met blote voeten aan en dan nog comfortable.
Alle reacties Link kopieren
Sanita's heb ik toevallig vorig weekend gezien en dat vond ik helemaal niets, sorry.

Bij een ruitersport zaak heb ik outdoor laarzen gepast, maar dat was het ook niet.



Uiteindelijk heb ik gevoerde panama jack laarzen gekocht. En gister met warme voeten langs de lijn gestaan.



Iedereen bedankt voor de tips.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat je geslaagd bent
Kan er een slotje op
quote:Star schreef op 26 november 2014 @ 18:20:

[...]





Maar ze zijn waardeloos in de sneeuw.Die vieze pantoffeldingen ja. De gewone leren niet hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven