Lijf & Lijn alle pijlers

Wij worden slanke mama's!

02-11-2014 07:37 79 berichten
Een bekend fenomeen onder veel moeders: nachtbraken, werken en daarna je kind van het kinderdagverblijf halen, koken en dan alles weer klaarzetten voor de volgende dag.



Koken wordt een snelle - vaak ongezonde - hap, sporten schiet er vaak bij in. Want zeg nou eerlijk: een zachte bank lonkt veel meer dan een hard matje in de sportschool, toch?



Toch wil ik, en wie weet anderen met mij, terug naar - minstens - mijn oude gewicht. Weer de tijd nemen voor een gezonde maaltijd en als wat tijd voor mezelf weer heerlijk naar de sportschool. Geen dieet, maar kiezen voor gezond en lichaamsbeweging.



Doe je mee? Schrijf een leuke introductie over jezelf en noteer in dikgedrukt je nick, leeftijd, huidige gewicht en streefgewicht. Op vrijdag geef je je nieuwe gewicht door en gaat dat mee in een mooie tabel.



Ik hoop op veel mede-mama's die lekker in hun vel willen zitten!



NaamLeeftijdHuidig gewichtStreefVerloren gewichtFleetfox2675,5 kg71 kg0,1Hybelkanin3182 kg72 kg-Melsch----Mona_toetje2869,8 kg56,5 kg-Mootje3181 kg70 kg-Mrs_Mel2897 kg78 kg-Poisson19872771 kg68 kg-Rover372664,2 kg54 kg-Weetje3276,5 kg68 kg-
Zo net eindelijk weer eens buiten geweest. Volgens de runtastic-app heb ik bijna 6km gewandeld heerlijk.

Moet wel eerlijk zeggen dat 't eten minder ging, de visite had wat lekker voor bij de koffie meegenomen....



O: 2 thee, brinta

T: 2 koffie roze koek, donut

L: 2 thee, 3 volk. boterhammen met rosbief en kaas.

T: water, 2 mandarijnen

T: cola light

A: boerenkoolstamppot met rookworst, water.
Zal ik dalijk een nieuw topic starten?
Alle reacties Link kopieren
Dat kan. Ik merk zelf dat ik ook niet zo schrijverig ben omdat er zo weinig gereageerd wordt.



Wel heb ik me dinsdag gewogen en ik ben nog steeds excact hetzelfde gewicht. Ik heb ook niet opgelet, gewoon mijn dagelijkse wandeling en niets extra. De kerst komt eraan. Ik dacht dat ik daar nooit zo gevoelig voor was maar het motiveert me nu helemaaaal niet! We gaan dan op bezoek bij familie in Nl en dat wordt toch lekker eten, dat wil ik mezelf ook niet ontzeggen. Juist daarom zou ik nu wat strenger moeten zijn, maar ik ben de spirit even kwijt!
Heb een nw topic geopend:

http://forum.viva.nl/foru ... wijt/list_messages/248312

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven