Dingen die je pas heel laat begreep...

22-09-2012 21:20 3001 berichten
Ik kwam er door een ander topic op. En ik dacht dat er al eens zo'n topic was hier op viva, maar ik kan het niet vinden.



Dus maar een nieuwe.



Dingen die je pas heel laat begreep :



Ik dacht altijd dat grafstenen in films en soaps 'echt' waren, en dat er dus een crew zich de vinkengriep zocht, opzoek naar een grafsteen met de juiste naam, en het liefst de juiste sterfdatum van de desbetreffende persoon. ( Anita van GTST bijv. Zo toevallig dat er érgens in NL een Anita begraven lag die dezelfde achternaam had ect.



ik bedacht me een jaar of 2 geleden dat die dingen natuurlijk gewoon gemaakt worden voor een film of serie



... Dat Grass roken niet hetzelfde is als Gras roken..... Ik heb het ooit met ene vriendin ( we waren 14 ofzo... ) gedaan in het park, maar stoned wordt je er niet van hoor



.. En dat bryan adams niet over zijn 'first real sexdream' zingt, maar over zijn 'first real six-string'....
quote:Bieb2.0 schreef op 27 november 2014 @ 14:15:

[...]





Doe niet zo belerend zeg.

Nee ik ben 43 en weet nog niet hoe het werkt. Tuurlijk.



Daar gaat dit hele topic toch over? Dat je soms een aanname doet die verkeerd is en dat je daar laat achter komtNou nou, doe maar rustig hoor. Ik ben gewoon oprecht benieuwd naar hoe je zoiets niet kunt weten zijnde een vrouw. Het enige dat ik kan bedenken zijn de situaties die ik noem. Ik vraag het wel aan iemand anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 27 november 2014 @ 14:44:

[...]



Nou nou, doe maar rustig hoor. Ik ben gewoon oprecht benieuwd naar hoe je zoiets niet kunt weten zijnde een vrouw. Het enige dat ik kan bedenken zijn de situaties die ik noem. Ik vraag het wel aan iemand anders.Ergens ook gelezen op dit forum van een 28-jarige vrouw, verpleegkundige, die dacht dat een tampon uit moest voor naar de wc te gaan.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Barbapapa is blijkbaar Frans voor suikerspin en daarom ziet Barbapapa er ook zo uit
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 27 november 2014 @ 13:28:

[...]



Nooit op de verpakking gekeken? Nooit op tv reclames over tampons gezien? Nooit meegekregen Hoe een vagina werkt? Penissen etc...



Wat heeft dat er mee te maken?

Ik vind beiden plausibel, niet iedere vrouw is hetzelfde
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 27 november 2014 @ 18:16:

[...]





Wat heeft dat er mee te maken?

Ik vind beiden plausibel, niet iedere vrouw is hetzelfde

Huh? Hoezo wat heeft dat ermee te maken? Het staat op de verpakking en bijsluiter dat het formaat gaat om hoeveelheid bloed. Bij reclames hebben ze het altijd over de hoeveelheid bloed. Als je weet hoe een vagina werkt weet je dat het nooit om het formaat van de vagina kan gaan. Als je weet dat de meeste lullen flink groter zijn dan een tampon...



Nou ja, laten we er over ophouden.
Alle reacties Link kopieren
Ze kunnen 10 keer op een pakje zetten dat een tampon er niet uit hoeft bij het plassen, ik doe het lekker toch. Ik ga dan ook niet elk uur naar de w.c.
Waarom doe je het lekker toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:fairy1 schreef op 27 november 2014 @ 18:46:

Ze kunnen 10 keer op een pakje zetten dat een tampon er niet uit hoeft bij het plassen, ik doe het lekker toch. Ik ga dan ook niet elk uur naar de w.c.Dat is wat anders. Deze dacht dat het noodzakelijk was. Die wist blijkbaar niet dat het een andere uitgang was.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Alle reacties Link kopieren
Deze is waarschijnlijk al lang genoemd maar ik zag vandaag een jongetje met een Batman muts lopen.



Ik heb dat logo jaren niet begrepen omdat ik alleen de zwarte rand zag, en niet de gele Batman er in
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
quote:harry13 schreef op 27 november 2014 @ 14:53:

[...]





Ergens ook gelezen op dit forum van een 28-jarige vrouw, verpleegkundige, die dacht dat een tampon uit moest voor naar de wc te gaan.Bij mij moet dat ook, anders kan ik niet plassen. En ik weet heus wel het verschil tussen beide gaten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook, gewoon om gelijk even te verschonen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 27 november 2014 @ 20:31:

Ik ook, gewoon om gelijk even te verschonenOk, ik snap het. Maar deze vrouw meldde het nadat haar vriend haar duidelijk gemaakt had dat het niet per se nodig was. Toen was ze haar vagina eens gaan bekijken en kwam toen tot de ontdekking dat "ze pas heel laat begreep" dat het twee verschillende gaten waren. En ook kwam ze erachter dat ze sportief genoeg was om dat hier te melden.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Alle reacties Link kopieren
Das wel erg hahaha
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:harry13 schreef op 27 november 2014 @ 20:45:

[...]

Toen was ze haar vagina eens gaan bekijken en kwam toen tot de ontdekking dat "ze pas heel laat begreep" dat het twee verschillende gaten waren.



Ai.

Dat vind ik voor iemand die nota bene verpleegkundige is wel heel erg eerlijk gezegd.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Waar zou ze een urinecatheter bij haar vrouwelijke patienten dan instoppen???

Lijkt me sterk.



(Overigens heb ik bij een hele zware patiënt als leerling op gevoel ooit een zetpil per ongeluk vaginaal ingebracht... ... ehhh verkeerde gat hoor zuster )

Maar dat is meer iets voor het blundertopic denk ik...
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Dubbel. Leuk zo'n forum zonder bugs!
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Alle reacties Link kopieren
Het was even zoeken maar wel weer gevonden:



Ik kwam er tijdens mijn opleiding tot ziekenverzorgende {ik was toen een jaar of 28} pas achter dat je niet gewoon via je vagina plast maar via een ander gaatje. De plasbuis dus. Echt nog nooit zo flabbergasted geweest.



En vroeger stonden er in de Wehkamp, Ter Meulen en al die andere postorderbedrijven vrouwen met zo een staaf tegen hun gezicht.

Een massagestaaf noemden ze dat. En ik heb echt tot zeker mijn 20e gedacht dat dat was om je gezicht te masseren.





Dat van die kinderkledingmaten heb ik nooit geweten. Net zoals veel andere dingen.

Leuk topic.[/quote]
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Alle reacties Link kopieren
En de reactie hierop:



Ongelooflijk... Echt waar?



Ik ken iemand die hetzelfde dacht, en voor elk keer plassen haar tampon verwijderde van 'anders kon het er niet langs'. Maar die was 14...



Dus mijn geheugen was niet helemaal correct en had deze twee samengevoegd. Maar ik blijf het bijzonder vinden.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
quote:verhuisd schreef op 27 november 2014 @ 17:58:

Barbapapa is blijkbaar Frans voor suikerspin en daarom ziet Barbapapa er ook zo uit WHUT??? Nooit geweten
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 27 november 2014 @ 18:34:

[...]



Huh? Hoezo wat heeft dat ermee te maken? Het staat op de verpakking en bijsluiter dat het formaat gaat om hoeveelheid bloed. Bij reclames hebben ze het altijd over de hoeveelheid bloed. Als je weet hoe een vagina werkt weet je dat het nooit om het formaat van de vagina kan gaan. Als je weet dat de meeste lullen flink groter zijn dan een tampon...



Nou ja, laten we er over ophouden.Om van een babyhoofje nog maar te zwijgen ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
quote:verhuisd schreef op 27 november 2014 @ 17:58:

Barbapapa is blijkbaar Frans voor suikerspin en daarom ziet Barbapapa er ook zo uit



Nou jaaaah!!! Geweldig!



De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Donkeyshot schreef op 27 november 2014 @ 21:57:

[...]





Om van een babyhoofje nog maar te zwijgen ... Maar dat formaat hoeft niet iedere maand hé.
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuwe, ik kwam er vorige week (35 jr..) achter dat als een navigatiesysteem zegt dat je in oostelijke richting moet wegrijden ze echt niet van je verwachten dat je weet waar het oosten op dat moment is, maar je gewoon richting rechts kunt vertrekken.. Ik heb me altijd afgevraagd hoe al die mensen snappen welke kant noord en zuid zijn op elk moment..
quote:flojan schreef op 04 december 2014 @ 19:56:

Even een nieuwe, ik kwam er vorige week (35 jr..) achter dat als een navigatiesysteem zegt dat je in oostelijke richting moet wegrijden ze echt niet van je verwachten dat je weet waar het oosten op dat moment is, maar je gewoon richting rechts kunt vertrekken.. Ik heb me altijd afgevraagd hoe al die mensen snappen welke kant noord en zuid zijn op elk moment..

Mijn navigatiesysteem bedoelt wel echt Oost als ze Oost zegt en niet rechts. Dit is iets dat ik moet onthouden, dat niet alle systemen hetzelfde werken. Ik weet over het algemeen wel welke windrichting ik voor me heb. Dus als ik straks een nieuw systeem heb dat oost zegt terwijl ze rechts bedoelt en Oost is toevallig links van mij... dat wordt verdwalen. Dit moet ik echt echt onthouden.



Ik begrijp nu pas dat mijn kat mijn vriend zoveel vaker wast dan mij omdat mijn vriend beter smaakt. Laatst had ik zweet van mijn vriend op mij en toen zat de kat gretig te likken. Hij vindt mijn vriend dus niet aardiger maar lekkerder.
Alle reacties Link kopieren
Barbe à papa betekent baard van papa
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven