Mode & Beauty alle pijlers

wat heb jij aan met kerst?

27-11-2014 21:43 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nu al de leukste, gezelligste feestelijke kleding voorbij komen voor de feestdagen.



Ik besteed altijd veel aandacht aan mijn uiterlijk maar ik vind die feestelijke kleding altijd veels te koud. Liever trek ik een lekkere trui aan.



Zitten jullie graag opgedoft tijdens de feestdagen?
Alle reacties Link kopieren
quote:misspatrice schreef op 28 november 2014 @ 09:49:

Ik heb 1 kersttrui en een leuk jurkje. 1 dag ben ik bij mijn ouders en dan dof ik me wel op ja. Wordt ook wel een beetje verwacht bij ons thuis.



Maar of dat dit jaar zo zal zijn weet ik niet. We zijn allemaal nog niet echt in de stemming voor kerst. Oma ligt erg slecht en we weten dus niet of ze er dan nog is. Als ze er nog is, en het gaat enigzins, dan gaan we met de hele familie bij iemand thuis. Zal onze laatste kerst samen zijn :(. Indien ze er tegen die tijd niet meer is, dan denk ik dat er dit jaar niet echt kerst gevierd zal worden...





Sterkte de komende tijd! Mijn oma is vorig jaar vlak voor de kerst plots overleden, dan heb je er inderdaad geen zin in! Mocht ze er nog zijn met de kerst, geniet waar je kan en maak foto's of een filmpje oid waar ze opstaat! Maak mooie herinneringen...



Wij gaan nooit op gala ofzo. Gewoon netjes. Ik zelf haal wel graag iets nieuws in huis voor de kerst wat ik dan vervolgens ook op normale dagen aan kan. Wat al eerder iemand hier schreef, gewoon netjes in normale kleding maar loop inderdaad nooit met een broek met gaten oid rond...
Alle reacties Link kopieren
quote:diamond-gloss schreef op 28 november 2014 @ 07:24:

[...]



Je hebt geen idee?

Nou met een beetje mazzel zit jij op de Bahama's hoor met kerst.

Dus ik zou maar snel een sexy bikini en strandjurkje gaan scoren. Die zitten allang in mijn koffer, samen met mijn snorkel
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik moet orde aanbrengen in mijn kledingkasten.

En nu ik daar aan denk dan hoef ik alweer niet op pad. Maar kijken blijft leuk.

Ik heb nog een donkergrijze jurk. Mouwloos, maar doe er wel een shirt met lange mouwen onder. Zonder vest draag ik het toch niet. Heb er nog een hangen dat ik vooral in de zomer veel draag. Heb er kort geleden nog een andere bij gekocht en die is nog niet gedragen. Kan dus helemaal nieuw. De vesten zijn zwart. Lang, maar laten het model wel zichtbaar aan de voorkant. Heel lekker stofje.



EDIT: en nog een tweede jurk in zwart en grijstinten. Ook nog niet gedragen. Gekocht voor een gelegenheid, maar kon het niet dragen door een abnormale temperatuur op de dag zelf. Beiden in de sale gekocht voor erbij. De miskopen zijn bij mij toch de duurdere. Heel vreemd. Voordat ik besloten heb wat het wordt, is de sale meestal al begonnen.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 28-11-2014 13:41
Reden: Toch afsluiten met een smiley
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 28 november 2014 @ 10:20:

Ik snap dat koud-verhaal niet zo. Je staat toch niet de hele dat buiten. Je kunt er een dikkere panty onder doen of als je dat niet mooi vindt, 2 panty's, 1 huidkleurige en 1 zwarte bijv. Ook kun je er een vestje of jasje overheen doen.



Ik heb het dus over dat jurkje van Lala.



Dat koud heeft bij mij vooral betrekking op het naar de kerk lopen, en in de kerk zelf..

Ik moet namelijk altijd mee naar de kerk met vriendlief en schoonmoeder
Alle reacties Link kopieren
quote:sandt2.0 schreef op 27 november 2014 @ 22:27:

Ik hoop dat iedereen hier thuis kleren aan kan net als vorig jaar. Jaren daarvoor iets te vaak een kind in pyjama gehad met kerst! Geen gezellige pyjama-hang-dag, maar een met-een-teiltje-op-de-bank-dag, of een lang-leve-de-paracetamolletjes-dag.Dat heb ik met mijn zoon ook een aantal jaren gehad. De laatste 2 jaar niet meer en ik hoop dat het doorzet.

2 jaar geleden 40 gr koorts, zo zielig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven