Ik ben Gaia.

17-06-2008 23:27 423 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Gaia, en je ziet het misschien niet.

Ik ben Gaia, en ik studeer en woon in onze hoofdstad.

Ik ben Gaia, en ik maak plezier, ga uit, drink te veel en ben altijd in voor een feestje.

Ik ben Gaia, ik sta altijd voor iedereen klaar.

Ik ben Gaia, ik heb een druk sociaal leven.

Ik ben Gaia, gek op kleren en verslaafd aan schoenen.

Ik ben Gaia, ik wil dokter worden.

Ik ben Gaia, en ik ben me toch zo sterk!

Ik ben Gaia, en ik vecht.

Je ziet het misschien niet. Het valt niet heel erg op dat die ene spijkerbroek de ene week te strak zit, en 2 weken later veel te los.

Je ziet het misschien niet, want in gezelschap eet ik heel gewoon en iedereen weet hoeveel ik van eten houd!

Je ziet niet dat ik mezelf vol prop met alles dat ik maar kan vinden.

Je weet niet dat ik in een half uur tijd 2000 calorieen naar binnen werk. En niemand weet hoe dik ik mezelf voel.

En mama, je weet niet hoe moeilijk ik het heb met het op mezelf wonen. Mama, ik ben helemaal niet 'beter'. En mama, al vind iedereen me mooi; ik vind mezelf zo vet.

Die bloeduitstortinkjes op mijn gezicht komen niet van de buikgriep. En als ik me niet sterk voel, heb ik niet last van mijn maag. Als ik spuug, is het niet omdat ik ziek ben. Het liegen gaat me veel te makkelijk af.

Ik ben Gaia, 1 meter 72 en weeg netjes 64 kilo.

Ik ben Gaia, eigenlijk gaat het helemaal niet goed.

En ik vecht nu al zo lang.
@loving life,dit is eigenlijk ook al antwoord op jouw vraag.

Hoe gaat het met jou?

Ik wil je laten weten dat ik je een hele wijze vrouw vind.

Naar aanleiding van andere posts.

Wat een heldere geest!

Jammer hoor meid dat je er zelf geen profijt uit haalt en stoeit met je problemen.

Tenminste....nog niet. Ik hoop dat je mooie open blik die ik hier lees je dadelijk heel goed van pas komt.