WhatsApp blauwe vinkjes

29-11-2014 18:12 14 berichten
Waar iedereen van de blauwe vinkjes af wil, wil ik ze juist graag hebben.

Ik heb vandaag mijn Samsung omgeruild voor een Iphone 4s. De laatste versie van WA voor Iphone is geïnstalleerd, maar ik heb geen blauwe vinkjes/leesbevestiging.



Er is ook nergens een optie om leesbevestiging aan of uit te zetten, zoals op mijn Samsung. Ik heb geen idee hoe dit kan? Kan iemand me verder helpen?
Ook de laatste update van die appelboer gedaan? anders werkt het niet.

De IPhone resetten.
quote:dedoper schreef op 29 november 2014 @ 18:33:

Ook de laatste update van die appelboer gedaan? anders werkt het niet.

De IPhone resetten.Ja, appelboerupdate heb ik als eerste uitgevoerd, en toen had ik ook meteen de laatste versie van WA….
Alle reacties Link kopieren
Opnieuw opstarten?

Toen ik mijn iPhone 4S had geüpdatet zag ik ook geen blauwe vinkjes, maar een dag later waren ze er opeens wel. Geldt overigens alleen voor chats met de mensen die zelf ook hun Whatsapp hebben geüpdatet.
quote:Nushy schreef op 29 november 2014 @ 18:56:

Opnieuw opstarten?

Toen ik mijn iPhone 4S had geüpdatet zag ik ook geen blauwe vinkjes, maar een dag later waren ze er opeens wel. Geldt overigens alleen voor chats met de mensen die zelf ook hun Whatsapp hebben geüpdatet.



Ook opnieuw opgestart….

De mensen die gisteren op mijn Samsung wel blauwe vonkjes hadden, hebben ze nu niet meer.

Ik werk altijd met Apple, maar nu kom ik er echt niet uit...
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me serieus af waarom er mensen zijn die zich druk maken over die blauwe vinkjes. Echt. Why?
Alle reacties Link kopieren
quote:blackberry1980 schreef op 29 november 2014 @ 19:33:

Ik vraag me serieus af waarom er mensen zijn die zich druk maken over die blauwe vinkjes. Echt. Why?



Ach heel simpel, het is wel eens lekker om te kunnen zeggen dat je iets op een later tijdstip gelezen hebt of je hebt geen zin om direct te reageren als iemand een bericht stuurt: BEL FF



Ik heb altijd alles uitstaan, leesbevestigingen, voor het laatst online enz.



En ja ik ken de argumenten: Je bepaalt toch zelf of je wel of niet belt, reageert maar soms is het handiger om zaken in eigen hand te hebben
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Ik heb een telefoon voor mijzelf niet voor andere mensen.

Opnemen doe ik als het mij uit komt, en dat doe ik ook met appen, ze mogen best weten dat ik hun bericht gelezen heb, maar app terug als het mij uit komt. Dat ik een bericht gelezen heb wil niet zeggen dat ik ook tijd en/of zin heb om daarop te reageren.
quote:blackberry1980 schreef op 29 november 2014 @ 19:33:

Ik vraag me serieus af waarom er mensen zijn die zich druk maken over die blauwe vinkjes. Echt. Why?



Ik heb een lange afstandsrelatie en onze communicatie verloopt voornamelijk via WA en mijn partner reist tussen verschillende tijdzones. Ik vind het dus wel fijn om te zien of hij mijn bericht gelezen heeft. Of hij daar vervolgens op reageert moet hij zelf weten.



De meeste mensen maken zich druk om de blauwe vinkjes omdat ze ze niet willen, ik wil ze dus wel :D
Alle reacties Link kopieren
Dank voor je reactie.

Ik zag namelijk zoveel berichten op FB, hier op het forum, Twitter, enz. over die vinkjes en ik vroeg me serieus af waarom mensen zich daar druk over maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:blackberry1980 schreef op 29 november 2014 @ 19:56:

Dank voor je reactie.

Ik zag namelijk zoveel berichten op FB, hier op het forum, Twitter, enz. over die vinkjes en ik vroeg me serieus af waarom mensen zich daar druk over maken.Dat druk maken snap ik weer niet, je kan ze gewoon uitzetten.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Gijs, dat kan toch alleen als je je status 'laatst online' helemaal uitzet?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 30 november 2014 @ 07:46:

Gijs, dat kan toch alleen als je je status 'laatst online' helemaal uitzet?



Is dat niet per toestel verschillend?

Ik weet dat er een boel gedoe om is en dat ik las dat ze een functie wilde installeren die dat moeglijk maakt maar of dat er al is.............





Ik heb alles uitstaan dus niemand ziet uberhaupt een status
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Nou, de vinkjes zijn een paar uur later toch blauw geworden. Spontaan. Dus dit probleem is opgelost.



Maar nu kom ik erachter dat je op de Iphone niet meerdere teksten in WhatsApp kan kopiëren. En de emoji staat tussen ende toetsenborden ipv apart naast het tekstvak.



Meerdere teksten kopiëren is voor mij wel essentieel, iemand een idee hoe dit toch te kunnen doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven