Geld & Recht alle pijlers

Geld verdwenen ING

30-11-2014 18:49 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey mensen,



Ik heb zojuist 150 euro opgenomen uit mijn comfortspaarrekening en overgemaakt naar mijn hoofdrekening.

Niks aan de hand ik zag het bedrag nog verschijnen op mijn hoofdrekening. Toen ik wat wou bestellen en wou betalen met Ideal zag ik dat die 150 euro weg was. Ik keek bij mijn af en bij schrijvingen maar daar staat niks.

Bij mijn af en bij schrijvingen op het comfortspaarrekening staat er wel dat er 150 is gestort op mijn hoofdrekening.

De klantenservice is ook nu niet bereikbaar.
Alle reacties Link kopieren
Morgen vroeg even bellen?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het nu in niemandsland, net als wanneer je geld overmaakt naar iemand anders' rekening? Het is tenslotte zondag
Alle reacties Link kopieren
Ik had gisteren hetzelfde met een overboeking van SNS naar SNS van vrienden.

Niet afgeschreven en ook niet door hen ontvangen.

Betaling nog een keer gedaan.

Vanmorgen bleek het 2x afgeschreven.



Ik zou dus even afwachten.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Het systeem zal wel even de hik hebben. Even afwachten tot morgenochtend, grote kans dat het over een uurtje netjes verwerkt is. Dit komt wel vaker voor, ook bij andere banken.
Alle reacties Link kopieren
Dit gebeurt vaker bij de ING. Had zelf altijd het geluk dat het na een kwartier weer op de hoofdrekening stond.
Even uitloggen en opnieuw inloggen.



Als niet dan staat het er morgen zeker bij.

Niet paniekeren het is niet weg.
Alle reacties Link kopieren
Het is weekend, maandag staat het gewoon op.
Als je zeker weet dat je het rekeningnummer van jezelf goed hebt ingevuld,komt het wel goed hoor. Morgenochtend even weer inloggen dan staat het er vast op, anders de bank bellen.
Ik werk zelf bij ING. Savonds tussen 18 en 22 wordt het spaargedeelte bijgewerkt, waardoor het zo kan zijn dat een spaar bij- of afschrijving even niet zichtbaar is. Check het na 22 uur nog eens. Dan zou het zichtbaar moeten zijn. Als dat niet zo is zou ik adviseren morgen contact op te nemen met de klantenservice. Maar 99% van de tijd komt het vanzelf goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven