Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien? deel 2

31-10-2014 10:31 3161 berichten
Hier het vervolg op welke film heb je voor het laatst gezien.



Het vorige topic is hier terug te vinden: http://forum.viva.nl/foru ... /list_messages/162260/105



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
quote:*speels* schreef op 18 november 2014 @ 17:42:

[...]





Ik sluit me aan, mooie film simpel met veel diepgang.

Volgens mij heb ik de film in 2006 gezien, een tijdje geleden zeg maar.

Een deel van de film ben ik vergeten.

Volgens mij heb ik de hele film beschreven, gebeurt niet zoveel in

Ik vind het echt knap dat er met eigenlijk zo weinig van alles (acteurs, locaties, spraak, gebeurtenissen) een interessante film neegezet is!
Stel, dat is je leven..echt vaag.
Ja, nogal! Nooit eens naar een winkel of supermarkt, geen tv, internet, niks. Lijkt me heel saai.

Vroeg me wel af hoe hij aan eten kwam, je zag hem maar 1 keer iets eten maar niet waar hij dat vandaan had. Hij had ook geen keuken, badkamer of wc
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond Samba gezien. Geen Intouchables, maar vond hem erg leuk. Naast de komische ondertoon werd ook de situatie van illegalen goed in beeld gebracht. Duurt twee uur, heb geboeid gekeken.
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond heb ik Trash gezien. Was best een onderhoudende film die me een beetje deed denken aan Slumdog Millionaire.
Goh, alleen negatieve reacties op interstellar. Ik vond hem wel goed. Het enige minpunt was het keiharde geluid tijdens spannende scenes. So wie so vind ik het geluid in de bioscoop vaak te hard.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren The Descendants gezien. Ik had gezien het onderwerp toch iets meer diepgang verwacht.
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week "Pak van mijn Hart" gezien. Precies dat wat je ervan verwacht. Niet heel verkeerd als je anderhalf uur echt niet na wilt denken.



Oh ja en John Wick, met Keanu als op wraak beluste ex-huurmoordenaar. Vond hem leuk,maar ik hou wel van dit genre (en van Keanu, echt geen straf) haske onrealistisch allemaal maar wel fijn zinloos geweld,rondvliegende kogels, messen en veel dooien. Helemaal goed wat mij betreft

Alle reacties Link kopieren
Zaterdag bij Fox Goodfellas, leuk!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond 'Stoker' gekeken en was ernstig onder de indruk. WAT een film. Vorig jaar in de bioscoop vond ik dat ook al maar dat was ik even vergeten
Goodfellas, ik herinner me vooral nog dat extreem smakeloze protshuis waar ze zo trots op waren. Dat zie ik nog zo voor me, verder is me niet zoveel bijgebleven. Binnenkort ook maar weer eens kijken, het staat me bij dat ik hem wel goed vond.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren The Lake House met Keanu Reeves en Sandra Bullock. Beide vind ik zulke talentvolle acteurs. Deze film is geen uitzonderlijke hoogvlieger en de verhaallijn is ongeloofwaardig maar wat spelen ze allebei hun rol mooi en ingetogen.

De scène waarin ze dansen is heel sensueel terwijl er weinig meer gebeurt dan een simpele kus. Maar de opbouw daarnaar toe vind ik heel mooi door hen gedaan. En zo leuk dat Willeke van Ammelrooy de moeder van Sandra Bullock speelt. Zelfs mijn twee tienerzonen hebben hem helemaal uitgekeken .
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Nightcrawler in de bioscoop.

Fantastisch! Bij een paar scènes zat ik (figuurlijk) op het puntje van m'n stoel. Goed acteerwerk van Jake Gyllenhaal ook.
Afglopen weekend heb ik Divergent gekeken. Wel oke, vond het een beetje hetzelfde idee als the Hunger Games. Ben wel benieuwd naar het tweede deel wat volgend jaar uitkomt.

N.a.v dit topic heb ik gisteren Stoker gezien. Weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden. Vond het geen goede film maar had wel steeds het gevoel dat er iets of meer zou gebeuren dus heb het wel helemaal afgekeken.



Stonehearst Asylum hoop ik vanavond te kunnen zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:orangesss schreef op 27 november 2014 @ 08:55:

Nightcrawler in de bioscoop.

Fantastisch! Bij een paar scènes zat ik (figuurlijk) op het puntje van m'n stoel. Goed acteerwerk van Jake Gyllenhaal ook.Jaaaaaaa goed is die film he? Wel vond ik sommige gedeeltes heel oncomfortabel om te kijken ofzo...
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond 'Good people' gekeken.

Grauwe, spannende film met James Franco en Kate Hudson.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Serena. Kweniet!! Vreselijk film.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren hebben we Begin again gezien met Mark Ruffalo en Keira Knightley, ik vond het een leuke film.



Vandaag Camp XRay met Kirsten Stewart en die vond ik wat tegen vallen. Had meer emotie verwacht(niet zo zeer van haar want zij heeft maar 1 blik )
Alle reacties Link kopieren
The Imitation Game, mooie film. Was verbaasd dat Keira Knightley meedeed, maar ze was deze keer niet zo slecht als anders. Niet te geloven dat het in de UK nog tot 1967!!! strafbaar was om homo te zijn.
Ik heb het tweede deel van divergent via kijk.nl gekeken.

Het eerste deel via popcorn bij mijn zus, halverwege bleef de hangen.

Het moment dat haar angsten worden gelezen door haar teamleider en blijkt dat ze bang is dat hij te snel en teveel wil, best gênant.

Verder een vette film, waarin getest wordt hoe dapper de deelnemers van sector brave zijn. Van vechtpartijen tot sprongen in het diepe. Hoe meer ik er aan terugdenk hoe beter ik de film vind.

Las net ergens dat er een deel 2 uitkomt, kan niet wachten.
anoniem_209987 wijzigde dit bericht op 05-12-2014 21:48
Reden: slordig.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Divergent is net als the hungergames een trilogie. Tenminste de boeken.
Alle reacties Link kopieren
The Hunger Games : Mockingjay. Ik heb er een jaar naar uitgekeken, maar ik vond dit deel een beetje tegenvallen. Er gebeurde te weinig en was daardoor een beetje saai, vond ik.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren Traffic op Fox.

Hij blijft goed.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:lala87 schreef op 30 november 2014 @ 12:36:

The Hunger Games : Mockingjay. Ik heb er een jaar naar uitgekeken, maar ik vond dit deel een beetje tegenvallen. Er gebeurde te weinig en was daardoor een beetje saai, vond ik.



Jammer.

Ik vind het ook stom dat ze het nodig vonden om er 2 films van te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 30 november 2014 @ 13:00:

[...]





Jammer.

Ik vind het ook stom dat ze het nodig vonden om er 2 films van te maken.Ja ik ook.. Commercie hè.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven