spellingscontrole windows live mail

01-12-2014 14:54 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een hoop gegoogle kom ik er nog steeds niet uit: hoe kan ik de spellingscontrole van windows live mail uitschakelen? Hij staat ingesteld op Nederlands, daar ben ik blij mee, maar ook op 4 soorten Engels (Canadees, Amerikaans, enz).

Doordat het Engels ook geïnstalleerd is, heb ik niks aan de spellingscontrole want bijna ieder woord krijgt een rood kringeltje.

Ik ben al zover dat ik de spellingscontrole heb gevonden, maar krijg de Engelse varianten niet uitgeschakeld.

Ik kan wel nieuwe talen installeren, maar als ik een Engelse variant aanklik, blijft de knop 'verwijder' lichtgrijs en kan ik er dus niks mee.

Kan iemand me op weg helpen?
Onderstaand al geprobeerd?





Om de spellingscontrole in Windows Live Mail uit te schakelen, volg je de onderstaande stappen:



- Open Windows Live Mail

- Klik linksboven in beeld op de blauwe menu optie

- Kies Opties en Mail...

- Open het tabblad Spellingscontrole

- Vink alle opties onder Instellingen uit

- Klik Toepassen en OK om de wijzigingen door te voeren



http://answers.microsoft.com/nl-nl/wind ... b6924de0fc
Alle reacties Link kopieren
Het is gelukt!

Dank je wel!!

Ik heb eerst alles uitgeschakeld en toen alleen het Nederlands geïnstalleerd en de spellingscontrole weer aangevinkt. Alleen niet 'spelling controleren in huidige taal' want toen ik dat deed, schoot hij weer terug in zijn oude instellingen.

Nogmaals: hartelijk bedankt.
Ik heb gewoon gegoogled naar "spellingscontrole Windows Live Mail uitschakelen".

Maar graag gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Zucht... ik en voelde me al zo dom... wrijf het er maar in hoor.
Nee hoor, dat is niet de bedoeling! Ik zoek de hele dag dingen (werkgerelateerd), dus ik dacht: ik zeg je welke woorden ik heb gebruikt, dan kun jij het lekker ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven