Napraattopic 11

30-11-2014 22:50 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken BantopicBantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

NB Graag aandacht voor deze toevoeging van de Community Manager gedateerd 02-12-2014

ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Waarom kunnen mijn kinderen dan wel spellen? Het is ook geen hogere wiskunde, vervoegen.
Ye ken.
quote:GrannyWeatherwax schreef op 01 december 2014 @ 21:57:

Waarom kunnen mijn kinderen dan wel spellen? Het is ook geen hogere wiskunde, vervoegen.Toen kregen ze daar nog les in van mensen die wèl hebben leren spellen van de fraters. En hogere wiskunde? De meeste PABO-ers kunnen nog maar amper breuken.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:GrannyWeatherwax schreef op 01 december 2014 @ 21:57:

Waarom kunnen mijn kinderen dan wel spellen? Het is ook geen hogere wiskunde, vervoegen.Mijn kinderen kunnen ook gewoon netjes spellen en werkwoorden vervoegen.
Mijn kinderen zijn niet zo gek veel ouder dan die TO.
Ye ken.
Wat de zaterdagochtend goednieuwsshow takeover betreft, zullen we allemaal een zinnetje nemen uit 'als ik de baas zou zijn van het journaal'?
En hogere wiskunde is trouwens ook geen probleem
Ye ken.
"Ik wil ook wel je máscara, máscara"
quote:MrsStanleyWalker schreef op 01 december 2014 @ 21:50:

[...]

Ja, maar de dames vinden het zó leuk om als een stel hyena's jonge meisjes de les te lezen. Met al hun levenservaring endezo.Tja hadden haar oudjes d'r maar moeten opvoeden.
quote:Rasa* schreef op 01 december 2014 @ 22:04:

Wat de zaterdagochtend goednieuwsshow takeover betreft, zullen we allemaal een zinnetje nemen uit 'als ik de baas zou zijn van het journaal'?We zitten hier niet bij babybrabbel!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 01 december 2014 @ 22:17:

[...]

We zitten hier niet bij babybrabbel!+ 1
quote:Nouschi schreef op 01 december 2014 @ 22:17:

[...]

We zitten hier niet bij babybrabbel!En toch zou mijn nieuws zomaar over de hond van tante Jo kunnen gaan...
Mijn kind kan alleen maar krassen, komt geen letter op papier ik denk dat hij een ontwikkelingsachterstand heeft. Hij telt namelijk vaak ook niet correct tot 10...
quote:Amaqanda schreef op 01 december 2014 @ 22:56:

Mijn kind kan alleen maar krassen, komt geen letter op papier ik denk dat hij een ontwikkelingsachterstand heeft. Hij telt namelijk vaak ook niet correct tot 10...Bijles
quote:Istar_ schreef op 01 december 2014 @ 22:58:

[...]

BijlesBestaat dat voor kinderen van 2? Waar kan ik me aanmelden?
quote:Amaqanda schreef op 01 december 2014 @ 22:56:

Mijn kind kan alleen maar krassen, komt geen letter op papier ik denk dat hij een ontwikkelingsachterstand heeft. Hij telt namelijk vaak ook niet correct tot 10...Dat komt door die tas.
Vraag bij de lokale PSZ om een VVE indicatie
Of omruilen, dat kan ook nog
Ye ken.
Het is trouwens na 22:00 dus willen jullie niet meer zoveel lawaai maken. Dat mag namelijk niet volgens de wet en dat geluidsoverlast kan een boete opleveren!
Je bent zelf een theepot
WAT ZEG JE? IK HOOR JE NIET!
quote:SuzanneSuus schreef op 01 december 2014 @ 23:38:

Het is trouwens na 22:00 dus willen jullie niet meer zoveel lawaai maken. Dat mag namelijk niet volgens de wet en dat geluidsoverlast kan een boete opleveren!Ik weet waar jouw huis woont!
Wacht maar tot mijn man thuis is!
Je bent zelf een theepot
Zit op handen.

Psyche: zouden ze jou snel vinden.
quote:lemoos2 schreef op 01 december 2014 @ 23:43:

[...]

Ik weet waar jouw huis woont!

En neem iets lekkers mee. Niet aanbellen na 22:00 graag
Je bent zelf een theepot
quote:cochise schreef op 01 december 2014 @ 23:46:

Zit op handen.

Psyche: zouden ze jou snel vinden.Idem
K ... die cochise heeft ook rode haren,

Zijn die rode haren op mijn intieme delen nu van haar of Thordis?
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven