Zaad van twee mannen

25-11-2014 17:45 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Laatst heb ik na het werken een feestje gehad wat nogal uit de hand gelopen is... Ik werk in de horeca en was na mijn bardienst nog wat drankjes doen met een oud-collega van mij. Daarna zijn we nog gaan stappen naar een andere bar waar ook wat andere vrienden van mij en van hem waren. Al met al een hele gezellige avond en met mijn oudcollega kwam ik aan het zoenen in de bar. We zijn uiteindelijk met een paar vrienden naar zijn huis gegaan waar we nog wat hebben gedronken. Uiteindelijk zijn de meeste naar huis gegaan, behalve mijn oud collega en een vriend van hem.

Mijn oud collega en ik waren aan het zoenen en op een gegeven moment zat zijn vriend aan mn kont te aaien. Heel erg vond ik het niet, maar ik had nog nooit een trio gedaan met twee mannen. Uiteindelijk zijn we verder gegaan en heb ik seks gehad met allebei de jongens. Als eerste heb ik met mijn oud collega gesekst en hij is in mij klaargekomen en vervolgens kwam die vriend na mijn oud collega. Dat vond ik eerst wel even een raar idee, maar uiteindelijk vond ik het wel heel geil dat er twee mannen in mij klaar kwamen.

Daarna voelde ik mij aan de ene kant wel sletterig en gebruikt, maar aan de andere kant werd ik er enorm geil van.

Hebben meer vrouwen de ervaring dat ze van twee mannen zaad hebben ontvangen?



Gr. Maartje
Leef!
Alle reacties Link kopieren
Haha, idd Enjoy ik trek mond,vagina en anus op 1 lijn, wat safe of niet safe betreft.

Zijn de keuzes die je maakt.
Alle reacties Link kopieren
Condooms zijn ook onprettig, maar jeuk tussen je benen is veel onprettiger ;)
Ja maar natuurlijk!
quote:maartje1990 schreef op 25 november 2014 @ 18:16:

Condooms vind ik nu eenmaal erg onprettig. T zijn ook twee exen van mij waarbij ik al eerder n (korte) relatie heb gehad.Goed verhaal man!
Foutje...het is al laat
Alle reacties Link kopieren
Zat me net te bedenken dat het eigenlijk best me valt, zaad van 2 mannen...

Als het er nu 4/5 of misschien 6 waren geweest,dan was het nog wat.Gangbang ofzo, hahaha.
Ik snap alleen het "gebruikt" stukje niet. Zie nergens dat het niet vrijwillig was....
Alle reacties Link kopieren
Ordi, dit.
quote:blackberry1980 schreef op 29 november 2014 @ 10:03:

Ordi, dit.Lekker he?
"Al met al een hele gezellige avond en met mijn oudcollega kwam ik aan het zoenen in de bar. We zijn uiteindelijk met een paar vrienden naar zijn huis gegaan waar we nog wat hebben gedronken. Uiteindelijk zijn de meeste naar huis gegaan, behalve mijn oud collega en een vriend van hem."

.



quote:maartje1990 schreef op 25 november 2014 @ 18:16:

Condooms vind ik nu eenmaal erg onprettig. T zijn ook twee exen van mij waarbij ik al eerder n (korte) relatie heb gehad.Ja, doei! Zo omschrijf je twee exen niet. En omdat het exen zijn, hebben ze geen geslachtsziekten?
'Gebruikt' kan je op verschillende manier uitleggen...



Je kunt je zo voelen, ik herken het wel... voor mij meer in de setting dat ik ff niets meer te zeggen heb en de mannen de regie nemen waardoor ik in allerlei standjes kom te staan/liggen/zitten/hangen en ze mij pakken waar zij willen.

Ik voel me dan enorm geil en gekker kan je me niet krijgen....mannen klaar? Dan is die ronde seks klaar en voel ik me heerlijk 'gebruikt'. Maar hey...mij hoor je niet klagen
Alle reacties Link kopieren
quote:maartje1990 schreef op 25 november 2014 @ 18:16:

Condooms vind ik nu eenmaal erg onprettig. T zijn ook twee exen van mij waarbij ik al eerder n (korte) relatie heb gehad.Ooohh, dan is er op SOA gebied geen enkel probleem
*do not underestimate the power of stupidity*
Alle reacties Link kopieren
"Mijn oud-collega en een vriend van hem" uit de OP zijn een paar posts later ineens beide exen van je? Ik zou de verzinsels volgende keer wat beter dichttimmeren voor je ze opschrijft Martin.
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 29 november 2014 @ 13:44:

"Mijn oud-collega en een vriend van hem" uit de OP zijn een paar posts later ineens beide exen van je? Ik zou de verzinsels volgende keer wat beter dichttimmeren voor je ze opschrijft Martin.
Speechless
LOL Kerol. My sentiments exactly.
Alle reacties Link kopieren
Leuk taalgebruik, zaad ontvangen.

Misschien is Maartje Belgisch.
Quand on parle du loup, on en voit la queue.
Alle reacties Link kopieren
OMG dit kan dus nooit echt zijn :D

alhoewel ik een klasgenootje ken die dit klaar zou krijgen haha
You only live once
Alle reacties Link kopieren
quote:maartje1990 schreef op 25 november 2014 @ 18:16:

Condooms vind ik nu eenmaal erg onprettig. T zijn ook twee exen van mij waarbij ik al eerder n (korte) relatie heb gehad.2 van de 200 zeker
Jongens, kunnen jullie stoppen met reageren op dit topic? TO is allang verschwunden en nu staat ie elke keer weer bovenaan in mijn lijstje favorieten...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 25 november 2014 @ 17:48:

Berg je maar. Je gaat een reprimande krijgen over condoomgebruik.

Succes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven