Entertainment alle pijlers

Over mijn lijk

02-10-2014 21:31 407 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond om 22.20 uur begint er weer een nieuwe serie van over mijn lijk op BNN.



Ik was benieuwd of jullie gaan kijken? Het is heel indrukwekkend en mooi gemaakt maar ik wordt er ook heel verdrietig van dus twijfel of ik ga kijken.
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 02 december 2014 @ 09:27:

[...]





Maar niet echt gepast in dit topic?Dit dus. Dat je dat niet snapt ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lisbeth_Salander schreef op 02 december 2014 @ 09:13:

WTF ?! Gaat het hier nou serieus ineens over bevallingspijn ??!! Echt Lezen is blijkbaar niet je sterkste vak. Trek recht die panty van je. Pff
Alle reacties Link kopieren
Apart dat het blijkbaar wel gepast is om te roepen dat je Mark maar nep vindt of om de keuzes van Anneleen te bekritiseren, maar dat dit dan niet kan.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Maar dat gaat over mark zelf Rn dit over de bevalling van een forumster
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Mij boeit het niet, maar ik snap waarom anderen het niet gepast vinden
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 02 december 2014 @ 10:16:

Maar dat gaat over mark zelf Rn dit over de bevalling van een forumsterNoah linkte het verhaal van de mensen die meededen aan Oml aan haar eigen angst. Dan zijn er echt enkele reacties hierop waarbij, ooh hou je panty vast, haar succes gewenst wordt met de bevalling en komt daar zo'n overdreven reactie op. Ik snap dat dus niet
Alle reacties Link kopieren
quote:ambrosia9 schreef op 02 december 2014 @ 10:31:

[...]





Noah linkte het verhaal van de mensen die meededen aan Oml aan haar eigen angst. Dan zijn er echt enkele reacties hierop waarbij, ooh hou je panty vast, haar succes gewenst wordt met de bevalling en komt daar zo'n overdreven reactie op. Ik snap dat dus niet



plus dat een van de "boosdoeners" direct toegaf dat het niet het juiste topic was daarvoor, en dat er inmiddels allang alweer ontopic was gegaan. Nee, komt er nog een spuit 11 enorm verontwaardigd doen. Pfffff.

Maar goed, wij maken het er natuurlijk ook niet beter op door er maar over door te blijven gaan, dus wederom on topic (hoewel alles al wel een beetje gezegd is); ik vond de laatste aflevering weer erg indrukwekkend. Die laatste dagen van Annemiek thuis, met haar spelende zoontje om zich heen... hartverscheurend. Zij heeft mij het meest geraakt, maar ik vond alle deelnemers op hun manier heel bijzonder.
Nothing happens for a reason

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven