EgoIstisch in bed??!

09-01-2012 00:33 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi allemaal,



(Alvast sorry voor dit lange verhaal, maar dat is voor de duidelijkheid hahaha)



Ik ben nu bijna een jaar samen met mijn huidige vriend. Mijn seksleven is in eerste instantie super.. We ontdekken telkens nieuwe dingen zoals, speeltjes, standjes, filmpjes etc.



Ik moet zeggen dat ik ook mijn best doe om hem te pleasen, met eigenlijk elke sekspartij een hemelse pijpbeurt (iets wat hij heerlijk vind, en hij vraagt er dan ook geregeld om) Ik ga er helemaal in op, tenminste ik doe mijn best omdat ik weet dat als ik doe alsof ik het heerlijk vind, hij hier ook van geniet!



In het begin befte hij mij ook geregeld, (hiermee liet ik me totaal gaan en hij weet ook dat ik dat het lekkerst vind.) Dit wisselde hij af met vingeren. Ik ben nou eenmaal een vrouw en de meesten komen niet zo snel klaar als mannen tsja..



Dat beffen is eigenlijk verminderd (zwaar verminderd). We praten openlijk over seks, en geef ook vaak aan wat ik lekker vind etc, net als hij. Vaak krijg ik als reactie, dat ie dat de volgende keer wel doet.. Dit zei hij zo vaak dat ik op een gegeven moment vroeg wanneer? En dan zei hij bijv. volgende week vrijdag als we weer samen zijn dan ga je lekker genieten.. en dan is het die vrijdag, vaak geef ik dan stiekeme hints! En dan had ie wel weer een of ander smoesje: hij voelde een koortslip opkomen of iets dergelijks.Of kijkt ie me schattig/zielig aan: "sorry, maar het duurt altijd zo lang!" En door dat lieve gezichtje vergeef ik hem dan weer, en blijf ik met een vervelend kutgevoel zitten..

Van mij hoeft ie me niet elke sekspartij me te bevredigen met zijn tong, maar ik mis het wel verschrikkelijk!



En als het dan een keer zover is, wilt ie tot 69 tellen zodat ik hem ook weer een pijpbeurt kan geven.. Ik kan in dit standje niet optimaal genieten door de ongemakkelijke houding, ik kan me niet concentreren op mijn genot omdat ik hem ook 'moet' bevredigen!

Ik heb vaak genoeg aangegeven dat ik hier niet optimaal van kan genieten, dan kruipt ie (in mijn ogen) 'terleurgesteld' tussen me benen en doet z'n 'ding'! Wat ik trouwens een total turn-off vind, dit doet ie namelijk zo gedemotiveerd zonder passie, emotie of iets. Hierdoor is mijn zin helemaal weg en duurt het idd erg lang tot ik klaarkom! Het komt op mij over alsof hij dit ziet als een verplicht vervelend ritueel! Ik word er totaal niet geil van! Misschien dat het dan idd wat langer duurt!



Ik heb al van alles geprobeerd.. Erover praten helpt niet, hij belooft me weer een heerlijke befbeurt, waarop ik de moment-supreme weer word terleurgesteld door een of andere smoes. Een glijmiddel met smaakje (misschien wat aantrekkelijker??) Heb wel eens hetzelfde geprobeerd en geweigerd hem te pijpen.. toch kreeg hij me zover met de zin: 'Schatje, zou je me even willen pijpen? Dan zal ik je morgenvroeg eens lekker likken.." Wat dan natuurlijk de volgende ochtend weer niet gebeurde!



Ik weet niet of ik 'terecht kritiek' heb of dat ik een zeur ben?! Want mij komt het egoistisch over. En ben vaak genoeg met mijn rug naar hem toe in slaap gevallen met een kut gevoel!



(Ik kom nog wel soms klaar door een vingerbeurt) Kunnen jullie me helpen wat ik moet doen??!



Alvast bedankt jullie!



Liefs Marlou (19 jaar)
marlou123 wijzigde dit bericht op 26-01-2012 02:12
Reden: spellingsfoutje hihi.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
super!
Alle reacties Link kopieren
Nou, gefeliciteerd hoor.

Het zal wel aan mij liggen, maar ik vraag me af waarom hij er (reacties op) een forum voor nodig heeft om te beseffen dat je het echt meent dat je gebeft wilt worden. Je hebt het meerdere keren aangekaart, hebt gehuild, gesmeekt, gedreigd hem niet meer te pijpen, en pas als hij hier heeft gelezen dringt het tot hem door wat jij wilt? Is hij gewoon niet zo snel van begrip, of ben jij niet duidelijk genoeg geweest? Ben je niet bang dat hij nu (weer) even zijn best doet, net als in het begin van jullie relatie, maar dat er op den duur de klad weer inkomt? Het is inmiddels wel duidelijk dat hij je niet beft omdat hij het zelf leuk of lekker of opwindend vindt om te doen, en ook niet omdat hij het jou gunt om ook lekker klaar te komen, maar alleen om jou te ‘veroveren’. Ik ben benieuwd hoe lang hij dit vol blijft houden…
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het eens met Yvon...

Hij zegt nu dat hij het snapt en hij doet er wat aan, alleen ik vraag me af of dit een tijdelijke opleving zal blijken te zijn.

Ik hoop natuurlijk voor je dat hij het licht heeft gezien. Persoonlijk ben ik vooralsnog nogal sceptisch.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Ik (@online) heb zelf een electrische tandenflosser omgebouwd als clitoris triller, die te gebruiken is tijdens het beffen, vingeren en penetratie. Klaarkomen voor de vrouw gaat hiermee bijna van zelf. Dit lijkt mij de moeite waard om te proberen.
Alle reacties Link kopieren
quote:eyecatcher schreef op 15 februari 2012 @ 22:41:

Ik (@online) heb zelf een electrische tandenflosser omgebouwd als clitoris triller, die te gebruiken is tijdens het beffen, vingeren en penetratie. Klaarkomen voor de vrouw gaat hiermee bijna van zelf. Dit lijkt mij de moeite waard om te proberen.Heb je weleens van Christine le duc gehoord? , kan je je electrische tandenflosser gewoon gebruiken waarvoor ie bedoelt is...
Alle reacties Link kopieren
quote:eyecatcher schreef op 15 februari 2012 @ 22:41:

Ik (@online) heb zelf een electrische tandenflosser omgebouwd als clitoris triller, die te gebruiken is tijdens het beffen, vingeren en penetratie. Klaarkomen voor de vrouw gaat hiermee bijna van zelf. Dit lijkt mij de moeite waard om te proberen.Bij de CLD verkopen ze hele leuke kleine viebs hoor.. Scheelt weer wat bouwwerk
Alle reacties Link kopieren
ff googlen op celebrator .....heerlijk
Alle reacties Link kopieren
He, even benieuwd hoe het gaat...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rainbow01 schreef op 16 februari 2012 @ 13:38:

ff googlen op celebrator .....heerlijkof prik er een (uiteraard schone) kurk op...
quote:eyecatcher schreef op 15 februari 2012 @ 22:41:

Ik (@online) heb zelf een electrische tandenflosser omgebouwd als clitoris triller, die te gebruiken is tijdens het beffen, vingeren en penetratie. Klaarkomen voor de vrouw gaat hiermee bijna van zelf. Dit lijkt mij de moeite waard om te proberen.En sinds wanneer vervangt de elktrische melkboer een goede minnaar???
Alle reacties Link kopieren
Ben ook benieuwd hoe het nu gaat. TO? Nog alles top?
quote:Primabella schreef op 25 februari 2012 @ 21:21:

Ben ook benieuwd hoe het nu gaat. TO? Nog alles top?Wedje doen: niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik was toevallig een paar dagen geleden ook benieuwd hoe het inmiddels met marlou zou zijn (ik kon alleen het topic niet meer vinden, omdat ik mobiel forumde). Nog steeds helemaal heppie-de-peppie, marlou?
Alle reacties Link kopieren
Heee allemaal,



Wat leuk dat jullie nog eens aan me denken! Ik zit niet meer zo veel op dit forum, maar dat is alleen maar een goed teken denk ik??

Het gaat goed hoor! Soms nog wel erger puntjes, dat komt omdat ik er zo mee bezig was, dus daar let ik toch wel op! Maar hij denkt nu eerst aan mijn genot en dan aan de zijne!



Ik kom ook vaak 2x vlak achter elkaar klaar, misschien omdat ik er nu meer plezier aan beleef ofzo?!



Maargoed!



Dat was mijn korte update!



Liefs mij!
Alle reacties Link kopieren
Goed nieuws, Marlou! Bedankt voor je update, altijd fijn zo'n happy end
Alle reacties Link kopieren
Mag ik vragen hoe dit is afgelopen? (nu 2 jaar later zijnde) Ik heb namelijk echt exact hetzelfde probleem...
anoniem_211951 wijzigde dit bericht op 01-12-2014 16:49
Reden: Ohw nvm zie nu dat je dat al gezegd hebt hahah
% gewijzigd
Hakuna Matata.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, dat antwoord is ook al weer van twee jaar terug. Misschien beft hij nu alweer niet vaak genoeg. Of is het nog steeds goed? Ik denk wel dat het uit hem zelf moet komen, met beetje aanmoediging, maar te veel forceren werkt denk ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi allemaal,



Inmiddels alweer bijna 5 jaar samen met mijn (sinds een jaar) man en vader van mijn zoon. Het is helemaal niets bijzonders meer in bed maar heb me er denk ik bij neergelegd..



Hoewel we nog steeds zo'n 3x in de week seks hebben en ik toch nog vaak mijn best doe, komt er van hem uit weinig moeite om me te plezieren. Waar ik voorheen vaak ging faken in de hoop dat hij daardoor gestimuleerd werd en het hem een kick zou geven dat hij mij kon laten genieten waardoor hij z'n best zou gaan doen, ben ik daar nu mee opgehouden. Het 2lis tevergeefs met hem.



Meestal begint het met een beetje dirty talk vanuit zijn kant (en ik geef toe dat ik snel opgewonden raak hoor..) Dan stuurt ie mijn hand naar de bewuste plek, hij haalt z'n hand er bij mij een x doorheen om te voelen of ik vochtig genoeg ben en dan lepeltje lepeltje tot hij is gekomen. Dat is een beetje vaste prik.. Als ik een beetje geluk heb komt er zo af en toe nog een ruige vinger bij kijken die een paar keer aanbelt of erin en eruit wordt geduwd. Ik merk dat nu ik dit schrijf er toch een beetje gefrustreerde gevoelens bij komt kijken, niet meer verwacht eigenlijk.



Beffen? Wat is dat?! 😂 Kan me de laatste keer niet meer herinneren, misschien 1,5 jaar geleden?



Ik heb me er denk ik bij neergelegd dat mijn seksleven niet meer gaat worden dan dat het nu is. En ja, hoe fout ook.. Ik begrijp dat sommige mensen buiten de pot pissen als je thuis niet aan je behoefte word voldaan, maar daar heb ik (en al helemaal niet nu ik moeder ben) niet aan toegegeven.



Of ik tips heb voor mensen in hetzelfde schuitje? Als het er niet in zit, zou dat niet veranderen. En als je partner veranderd is dat waarschijnlijk voor korte duur (met uitzonderingen daargelaten.) Het is het aard van het beestje.. Kun jij ermee leven dat je seksleven zo blijft zoals het nu is? Prima. Ik heb me erbij neergelegd dat als ik aan mijn trekken wil komen ik het maar zelf in handen moet nemen (letterlijk.)



Ik wil even duidelijk maken dat dat gedrag van mijn man alleen op het gebied van seks is. Buiten de slaapkamer zou ik niets anders willen dan hem!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gaan scheiden, serieus.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet alles gelezen, maar inmiddels is het bijna 4 jaar geleden dat je voor het eerst met dit probleem zat. Toen had je vent een opleving, vooral nadat jij hem hard had gepusht. Hoe ging het daarna verder? Bleef hij je lang aandacht geven? Zag je dit niet al aankomen? En zat er een overweging achter zwanger worden?



Met een zoon van een jaar kun je moeilijk weg, zeker als je vanwege alle andere dingen bij hem wilt blijven. Kun je hem niet nog eens (of beter) overtuigen zich weer wat in te spannen? Het alternatief is accepteren...
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Nou...laat dit een waarschuwing zijn voor vrouwen.....ik vind het nogal wat.....
--
Alle reacties Link kopieren
Dumpen die hap! Mijn vriendin is ook een "giver" net als jij, pijpt me wanneer ik wil, maar ik laat haar ook altijd klaarkomen als ze dat wil. NAtuurlijk!
-
Tja gezien de start van dit topic had je dit van verre kunnen zien aankomen.

Gezien het feit dat je na zo lang een update komt geven denk ik dat je toch meer gefrustreerd bent dan je wil toegeven, maar succes de komende 40 jaar hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat het vervelend is, maar ik denk dat hij het niet prettig vindt. Zoals ik net al in een forum zei, ik hou niet van pijpen en doe het maar heel soms. Mijn vriend vindt dit ook erg jammer, maar goed, hij accepteert het en doet er ook niet moeilijk over. Snap heel goed dat het kut is, maar iets gedwongen doen is denk ik nog wel iets rotter
Befmachientje vragen voor kerst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven