Ps3 of 4?

01-12-2014 12:42 30 berichten
wie heeft er verstand van PlayStations. Mijn zoon is druk aan het sparen voor een ps. Ik had zoiets van koop hem 2e hands op mp dan heb je het geld al bijelkaar en zitten er gelijk spellen bij. Maar hij wil liever doorsparen zodat hij een ps4 kan kopen. Maar is het zoveel beter?

Ik word via Google niet veel wijzer dus dacht zal het hier vragen.
quote:sawyer schreef op 02 december 2014 @ 16:01:

[...]



nee, kan niet. de ps4 is fullhd en dus kun je die enkel op hdmi aansluiten. hij heeft ook alleen maar een hmdi-aansluiting.





Ben ik helaas ook achter. Had gehoopt dat er een soort van hdmisplitter zou zijn..

Dat word dan s'avonds naar het spel kijken ;)





Nog een vraag, kan je Netflix er alleen opzetten als je het pluspakket heb? Zou fijn zijn als we via de ps Netflix kunnen kijken, nu sluiten we de laptop er op aan, maar baal dat er dan aldoor een laptop naast staat.
Alle reacties Link kopieren
Netflix kan je er zonder problemen opzetten, stond er bij ons volgens mij zelfs al standaard op.
Zelfs op mijn PS3 zit nu standaard Netflix. Heb ik niets voor gedaan, zat er zomaar op na een update. Ik heb momenteel geen PSPlus.
Alle reacties Link kopieren
quote:caviadier schreef op 01 december 2014 @ 13:23:

Ja maar ps3 heb je echt niks aan.

Die gaat stoppen.

Die gratis service zorgt ervoor dat ps3 continu gehacked werd.

Nu zijn online servers beter beveiligd.



Ps3 gaat stoppen? Wat dan van de ps3? En doe mij een linkje aub.



En TO Netflix zit er op.

Een beeldbuis kun je waarschijnlijk niet aansluiten.

Online spelen op ps4 moet je voor betalen.

Online spellen zijn niet gratis.
quote:chocolol schreef op 02 december 2014 @ 17:19:

[...]





Ps3 gaat stoppen? Wat dan van de ps3? En doe mij een linkje aub.



En TO Netflix zit er op.

Een beeldbuis kun je waarschijnlijk niet aansluiten.

Online spelen op ps4 moet je voor betalen.

Online spellen zijn niet gratis.



Inderdaad, ik wil ook een link. Bron?



Ik kan nergens vinden dat PS3 gaat 'stoppen'. PS2 heeft dik 12 jaar support gehad van Sony, en Sony zegt minstens 10 jaar support voor een console, dat is in ieder geval tot 2016 voor de PS3. Zelfs op de PS2 kwamen er recent nog wel eens games uit (PES14 geloof ik). PS3 wordt nog steeds goed verkocht, Sony is bijzonder goed met consoles.

Sony zegt zelf, wat ik heb gelezen, dat ze doorgaan met de PS3 tot er geen markt meer voor is. Die is er nu nog wel.

http://www.gamespot.com/a ... nytime-soon/1100-6420777/



Sorry momodoe, dat was off topic. Ik zou ook voor de PS4 gaan, alleen maar omdat hij niet zo heel erg duur is, en je er waarschijnlijk langer plezier van hebt (en je hebt garantie, op een tweedehands niet altijd!). Maar op zich is er niets mis met de PS3.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven