Ook nog wakker? Klets hier mee in Cafe Wakker.

11-11-2014 23:22 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier in Cafe WAKKER.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Pfff, vind het nu zo warm dat ik er koppijn van heb, verwarming maar snel uitgezet.

Wat een hoeveelheid foto's MV...

Morgen met wijkverpleging e.e.a. evalueren. Het aantal zorgmomenten is nu 3 per etmaal en was nog niet zo lang geleden 6. Kan wat mij betreft nog wel wat minder worden.

Ik weet niet eens meer precies wat ik aanhad bij de bbq bij jou MV.

Van mijn allereerste meet weet ik het trouwens gek genoeg nog wel (had me uit de naad gewerkt mijn broek af te krijgen en had veel te hoge hakken aan).

Was met o.a. Lindy, Purple, Eenman, ollekebolleke, Pippi (r.i.p.), Hans, Martini en nog heel wat anderen. Geloof dat we met zo'n 20 forummers waren. Is denk ik al wel een jaar of 10 geleden.

Regelmatig minimeets gehad met Purple, Freak, tweeling, demoiselle en aantal grote meetings met o.a. die in Dordrecht georganiseerd samen met Ans en de 'wereldreis' (door het extreem slechte weer) in Enschede, georganiseerd door Hans, en natuurlijk de (voor mij niet zo succesvolle) minimeet met Ans en Jo en Mocy.

Ook nog een keer meeting hier gehad, incl. eten, met z'n 5-en of zo.
Het is hier wel rustig...
idd rustig hier en de afgelopen ochtenden had ik best veel bij te lezen; ach tijd gehad wat andere topics weer eens bij te lezen en net een groot glas jus en een roseetje ingeschonken, kan morgen een extra uurtje uitslapen, da's wel lekker.
thee wijzigde dit bericht op 02-12-2014 23:50
Reden: aanvulling
% gewijzigd
quote:thee schreef op 02 december 2014 @ 23:44:

idd rustig hier en de afgelopen ochtenden had ik best veel bij te lezen; ach tijd gehad wat andere topics weer eens bij te lezenIedereen die niet kan slapen komt straks langs
Geen last van slapeloosheid gelukkig.
Ik ben nog bezig dingen uit te zoeken. Samen met een leuke collega `regelen` we de kerstborrel. Donderdag moeten de uitnodigingen de deur uit dus tekst is nu klaar, nog even zoeken waar ik wat ideeen heb opgeslagen voor de kaartjes.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:thee schreef op 02 december 2014 @ 23:51:

Geen last van slapeloosheid gelukkig.Ik wel hoor al valt het de laatste tijd wel mee.
Leuk om te regelen. Is het ook met hapjes en zo of wordt dat verzorgd?
quote:thee schreef op 02 december 2014 @ 23:59:

Leuk om te regelen. Is het ook met hapjes en zo of wordt dat verzorgd?Ja incl eten/hapjes. Wij verzorgen de kleine hapjes maar we hebben al aangeboden dat we ook met de rest kunnen helpen, we vrezen dat ze het er anders aardig druk mee krijgen.
Krijg je ook een kerstpakket?
MV, heb je dat recept nog gelezen van die martino? Lekker makkelijk ook om zelf te maken als je weer eens trek krijgt.
quote:thee schreef op 03 december 2014 @ 00:35:

Krijg je ook een kerstpakket?Ja iig een klein presentje heb ik gehoord.
quote:prada schreef op 03 december 2014 @ 00:37:

MV, heb je dat recept nog gelezen van die martino? Lekker makkelijk ook om zelf te maken als je weer eens trek krijgt.Ja klinkt heerlijk, heb het opgeslagen. Makkelijk en ik ben gek op filet american.
slaap lekker voor straks, ik ga m'n bed in
quote:thee schreef op 03 december 2014 @ 00:52:

slaap lekker voor straks, ik ga m'n bed inSlaapze

Is er nog iemand wakker? Ik wel. Zit lekker aan toast met tonijnsalade met een tinto, natuurlijk.
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 december 2014 @ 00:39:

[...]

Ja klinkt heerlijk, heb het opgeslagen. Makkelijk en ik ben gek op filet american.http://www.mijnverstand.b ... php?id=4191&gm=5&si=20&u=

Hier de verhoudingen van de saus. Deze smeer je daarna over de martino (filet american) Echt proberen hoor.
Proost Moos, ik zit aan het water.
Verstandig Prada, en hoi, kan ik beter ook doen want heb al wat tinto op. Maar ik kan morgen uitslapen en heb geen afspraken of zo morgen.
Ik doe er ook nog eentje mee.
Ik heb morgen wel afspraken, maar de eerste is pas om 12 uur.
Nog iemand wakker?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Lezen Dorothy

Tinto?
quote:DorothyParker schreef op 03 december 2014 @ 01:42:

Nog iemand wakker?Nee.
Kon zijn dat jullie ondertussen al weg waren . Heb al een glas witte wijn genomen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven