Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr

Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.

Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit

Alle reacties Link kopieren
En het is ook zo mooi netjes geknipt. Het getekende randje met pen zie je helemaaaaal niet hoor. ( en dan nog zo scheef knippen hoe krijg je het voor elkaar).
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Hahahah Treu Love? Die had ik op 'Hate the ones' expres verkeerd geschreven. Dat mensen écht zo dom zijn om dat verkeerd te schrijven omfg

quote:Starshine schreef op 02 december 2014 @ 14:36:

Iemand in mijn lijst heeft echt een erge gedeeld....

Wat achtergrondinformatie:

Nederlandse vrouw die getrouwd is met een moslim. Voor hem heeft zij zich bekeerd.

eerst merkte je daar weinig van, maar sindskort deelt ze steeds allerlei plaatjes en teksten van pro-islampagina's. Prima hoor, ieder zijn ding, maar onderstaande vond ik eigenlijk gewoon een belediging voor vrouwen die geen hoofddoeken dragen....en mannen die hun vrouw niet opdragen een hoofddoek te dragen.

Een jong islamitische koppel zit in de bus.

Een christen zei: ''Ik kan niet begrijpen hoe een man zijn vrouw kan doen verhullen in een doek. Kijk..., hij wees naar de vrouw naast zich. Zij is open, vrij en geniet van het leven.

De moslim zei niets en keek uit het raam. Even later stopt de bus bij een halte.

De moslim vroeg aan de christen: '' waarom zijn die auto's bedekt met een waterdicht doek?'

De christen zei: ''Omdat ze waardevol zijn, en niet beschadigd of vernield worden. Ze zorgen voor die auto's''

De moslim: '' En die bussen waarom zijn die niet bedekt?''

De christen: " dat is openbaar vervoer, iedereen gebruikt ze. Wat is je punt?"

De moslim: "Mijn vrouw is waardevol voor mij, ik maak me zorgen om haar en hou van haar.

Mijn eer zou het niet toestaan dat anderen haar aanstaren en alle aantrekkelijkheden kunnen bezichtigen.Daarom draagt ze een hijaab.

Jouw vrouw is het openbaar vervoer, iedereen kan haar aanstaren en alles wat aantrekkelijk is bekijken, het kan u niks schelen.'' !

Alsof je zonder hoofddoek 'openbaar bent en te gebruiken voor iedereen...

En de vraag kwam ook bij mij op: vinden moslimmannen zichzelf dan niet waardevol genoeg om zich te bedekken? Nu kan iedereen hun aantrekkelijkheden zien en bekijken.Auto's bedekt met een waterdicht doek? Volgens mij zijn dat alleen heel oude auto's en wordt dat vooral gedaan zodat ze heel blijven (roest e.d.). Betekent dat dan dat moslimvrouwen met een hijaab heel oud zijn en zonder hijaab roesten?
quote:minnimouse schreef op 02 december 2014 @ 22:19:

Ik kom net via via op een FB pagina van iemand die zelf dingen knutselt en verkoopt. Daar stond dit pareltje ook tussen.

[img]https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=54FD3BBA[/img]Hahaha, hier heb ik hardop om moeten lachen. Geweldig! Wanneer ik weer een parel tegenkom zal ik hem delen dames!
'Never give up on a dream just because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.' Earl Nightingale —
quote:MadameQetesh schreef op 02 december 2014 @ 23:08:

En het is ook zo mooi netjes geknipt. Het getekende randje met pen zie je helemaaaaal niet hoor. ( en dan nog zo scheef knippen hoe krijg je het voor elkaar).De lijm zit ook nog op haar nagels...
Haha Grumpy, heerlijk fout dat plaatje!

Kom nu dit topic pas tegen, heerlijk om al die slechte facebookberichten bij elkaar te zien.
Vriendjuh Jouw Ondersteund... allemaal Voudt
Ja haha helemaal vaudt aangezien ik t brein achter die pagina ben en expres wanstaltige plaatjes fabriceer. Inspiratie is nog steeds welkom!
Ah ships... zag een plaatje op Facebook van iemand die adviseerde om met een Phone je diepvries te ontdooien, vroeg er iemand welke iPhone dat moest zijn, de 4, 5 of 6.

Moest föhn zijn maar ja, da's zo moeilijk woord he?

Kan het plaatje alleen niet plakken hier
quote:nerdopviva schreef op 02 december 2014 @ 23:20:

[...]

Auto's bedekt met een waterdicht doek? Volgens mij zijn dat alleen heel oude auto's en wordt dat vooral gedaan zodat ze heel blijven (roest e.d.). Betekent dat dan dat moslimvrouwen met een hijaab heel oud zijn en zonder hijaab roesten?weet ik veel, ik citeer alleen een foute fb-pagina
ik kreeg trouwens commentaar op je witte vs zwarte paard plaatje Grumpy. Dat 'vint' een spelfout was.
WHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHHAHAHAH
Neeee die kaart!
quote:MadameQetesh schreef op 02 december 2014 @ 23:08:

En het is ook zo mooi netjes geknipt. Het getekende randje met pen zie je helemaaaaal niet hoor. ( en dan nog zo scheef knippen hoe krijg je het voor elkaar).
quote:GrumpyCat1983 schreef op 02 december 2014 @ 23:17:

Hahahah Treu Love? Die had ik op 'Hate the ones' expres verkeerd geschreven. Dat mensen écht zo dom zijn om dat verkeerd te schrijven omfg

[afbeelding]Ik volg en like jouw pagina. Wie weet heeft ze dat gezien en dacht ze dat het serieus was
quote:Starshine schreef op 03 december 2014 @ 00:16:

ik kreeg trouwens commentaar op je witte vs zwarte paard plaatje Grumpy. Dat 'vint' een spelfout was.

Wat zei jij, fijn dat je me er op wijst?

Net zoals mensen die artikelen van De Speld voor waar aannemen.
quote:cochise schreef op 01 december 2014 @ 19:40:

[...]

[img]http://i.imgur.com/XcwgtUf.jpg[/img]Omg wat vreselijk aandachtsgeil moet je zijn om dit op je FB te zetten zeg!!!! (Ik denk dat ik het ff een uurtje doe😄)
Ja inderdaad. Sarcasm is a bitch. Misschien moet ik dat als disclaimer bovenaan de pagina zetten. Wil niet dat jullie nu zelf fb frientjusss kweidtrake om Me peedge
"Je tranen zijn woorden die je hart niet zeggen kan"

Diep, heel diep.....
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:Starshine schreef op 03 december 2014 @ 00:14:

[...]

weet ik veel, ik citeer alleen een foute fb-paginaHet was ook meer een retorische vraag
*Nog 22 dagen tot kerst*

Is ook zo eentje waarvan ik denk... Dus? Ik kan zelf ook tellen.

Oeh! Voetbaluitslagen! Ja! Nog een zo eentje.
Carpe Diem!
quote:SilverShadow schreef op 02 december 2014 @ 23:55:

Ah ships... zag een plaatje op Facebook van iemand die adviseerde om met een Phone je diepvries te ontdooien, vroeg er iemand welke iPhone dat moest zijn, de 4, 5 of 6.

Moest föhn zijn maar ja, da's zo moeilijk woord he?

Kan het plaatje alleen niet plakken hier
Beetje groot plaatje

Maar ik neem aan dat je die bedoelde toch Silvershadow ?
Een tijdje terug kwam ik een hele erge tegen op mijn spelletjes account (facebook profiel met een fictieve naam die ik alleen gebruik om spelletjes mee te spelen).

Een Amerikaanse vrouw schreef dat haar echtgenoot haar wilde verlaten omdat hij niet zeker wist of hun dochter (inmiddels een jaar of 8) wel van hem was....

Vervolgens post ze daar foto´s bij, 1 van dochter, 1 van echtgenoot en 1 van een andere kerel die mogelijk de vader zou zijn...

En ze vroeg, eerlijk waar, of haar facebook vrienden wilden zeggen op welke man dochter het meeste leek

de vaderschapstest via fb

Wat denkt zo iemand dan? Ik hou mijn vuile was liever binnen eerlijk gezegd.

Want blijkbaar twijfelt moeder ook over wie de vader is. lekker gezin zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven