Zwanger??? Help!

30-11-2014 22:02 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik zal het even kort houden. Vandaag onveilig seks gehad met mijn vriend waarbij hij in mij is klaargekomen (heat of the moment). Het probleem is, dat ik pas 12 dagen aan de pil zit en dus bang ben voor zwangerschap. Op de bijsluiter van de pil staat 7 dagen dubbele "bescherming" maar ik lees bijv. op het internet 14 dagen. Kan dit heel erg kwaad? Help aub!!



Groetjes,
Even tellen hoe vaak je het advies gaat krijgen om een test te doen.
Alle reacties Link kopieren
Wat lijkt je belangrijker? De bijsluiter van je pil of wat random meningen op het internet?
Alle reacties Link kopieren
De bijsluiter van jouw pil is de richtlijn die je moet volgen. Info over andere pillen op internet voegt niks toe. Dus, als je jouw bijsluiter zorgvuldig leest en alles hebt gedaan zoals het bedoeld is met starten en innemen dan kan het geen kwaad.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer er met de pil gestart word is deze na 7 dagen betrouwbaar. Dus maak je niet druk.
Dan had je "in the heat of the moment" gewoon nog condooms moeten gebruiken als je nu zo uit je slof gaat van de stress....



Oh ja: en waarom denk je dat er een bijsluiter in dat doosje zit?
Alle reacties Link kopieren
Alles kan.

MAPje halen morgen maar denk?
...
Ja. Zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie beide getest op soa's? Een condoom beschermt niet alleen tegen een zwangerschap.
If you can dream it, you can do it.
quote:nonaimee schreef op 30 november 2014 @ 22:06:

Wanneer er met de pil gestart word is deze na 7 dagen betrouwbaar. Dus maak je niet druk.



Dit is toch alleen zo als je op de eerste dag van je menstruatie begint?



Haal morgen bij Etos of het Kruitvat een morning-afterpil, ruim op tijd dan en probleem opgelost!
Alle reacties Link kopieren
Lees je bijsluiter en volg die op de letter. Hoe moeilijk kan het zijn.
Alle reacties Link kopieren
Als op de bijsluiter van de pil staat 7 dagen zou ik daar vanuit gaan.

Maar als je zekerheid wilt ; haal de morning-afterpil.
Hoe wil je geholpen worden?
Alle reacties Link kopieren
quote:fairy1 schreef op 30 november 2014 @ 22:43:

Lees je bijsluiter en volg die op de letter. Hoe moeilijk kan het zijn.Ja! En als je dat niet doet, ben je zo zwanger.
Alle reacties Link kopieren
wanneer er over ruim 9 maanden geen baby is heb je geluk gehad. Gewoon afwachten.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:madredefamilia schreef op 30 november 2014 @ 22:41:

[...]





Dit is toch alleen zo als je op de eerste dag van je menstruatie begint?



Haal morgen bij Etos of het Kruitvat een morning-afterpil, ruim op tijd dan en probleem opgelost!God meid wat zal dat vies tegen vallen. Tenzij je namelijk mazzel hebt word je daar hondsberoerd van. Succes ermee dan maar!
You can better regret the things you did than regret the things you didnt do...
Alle reacties Link kopieren
quote:roompiii schreef op 02 december 2014 @ 16:30:

[...]





God meid wat zal dat vies tegen vallen. Tenzij je namelijk mazzel hebt word je daar hondsberoerd van. Succes ermee dan maar!O, zie nu dat dit niet is geschreven door TO is geschreven. Zou er wel mee oppassen. Vriendin vond het een mooie oplossing en twee dagen ziek van geweest. Denk er vooral niet te licht over!
You can better regret the things you did than regret the things you didnt do...
Alle reacties Link kopieren
Map valt tegenwoordig wel mee hoor. Je hoeft nog maar 1 pil te slikken tegenwoordig en volgens de bijsluiter wordt maar een klein percentage misselijk.

Je menstruatie kan er wel flink van ontregeld raken.
Alle reacties Link kopieren
quote:roompiii schreef op 02 december 2014 @ 16:35:

[...]





O, zie nu dat dit niet is geschreven door TO is geschreven. Zou er wel mee oppassen. Vriendin vond het een mooie oplossing en twee dagen ziek van geweest. Denk er vooral niet te licht over!Hm, ik heb hem ook een keer geslikt en nergens last van gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:Elineeeee13 schreef op 03 december 2014 @ 00:45:

[...]





Hm, ik heb hem ook een keer geslikt en nergens last van gehad.Mazzel, echt het leek wel een slagveld... Was niet best! Maar TO, kijk naar je eigen bijsluiter die kan je het beste adviseren. Mijn pil was ook met een week betrouwbaar en als je hem altijd slikt zoals moet is er no problemo...
You can better regret the things you did than regret the things you didnt do...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven