Het nieuwe forum: wat vinden we er van?

29-10-2014 12:57 1048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het mooi! Het is nog wel superlangzaam, maar dat zal hopelijk te maken hebben met opstarten? Een beetje een dieselforumpje?

Fijn dat er een actieve topics overzicht terug is. Ook fijn dat je op de voorpagina kan zien wie als laatste in een topic gereageerd heeft! Ook het ontwerp vind ik mooi; wit, rustig, clean, volwassen. Geen roze Ik zie wel blokjes met zigzaglijntjes waar je niet al te lang naar moet kijken maar goed.



Wat vinden jullie?
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:steph schreef op 10 november 2014 @ 16:35:

Ik vind het grote witte zeer irritant, dacht dat het wel over zou gaan (het irritatie-gedoe) maar nee. En ook irritant: Elke dag inloggen, terwijl ik het onthoud aan heb gevinkt.

Heb ik ook, zelfs na het verwijderen van de oude cookies!



Gemaild naar de mods en ze zouden het navragen bij de technische dienst, maar nog niets gehoord...
Ik kom hier steeds minder, vind het niet prettig forummen. Al eerder aangegeven, de lijst met topics waar je in gereageerd hebt, die bovenaan staat vind ik gewoon niet prettig. 1 keer reageren en hij blijft in die lijst staan. Durf bijna nergens een losse flodder in een topic te gooien, want anders heb ik dat topic steeds in mijn lijst. Waarom niet dat je daar zelf je favo-topics in kunt zetten? Is toch veel handiger? Dat hoeft Viva nl niet voor mij te bepalen. En het wit is nog steeds irritant en alle ruimtes ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat dus ook, dat ik op een topic klik waar ik vaker reageer en dan zie ik dat de laatste reactie van Pietjepuk is op pagina 106 en dan kan ik lezen tot de reactie van Marietje op pagina 96. Dat is niet handig!
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
quote:friezinnetje2014 schreef op 01 december 2014 @ 18:40:

Ik kom hier steeds minder, vind het niet prettig forummen. Al eerder aangegeven, de lijst met topics waar je in gereageerd hebt, die bovenaan staat vind ik gewoon niet prettig. 1 keer reageren en hij blijft in die lijst staan. Durf bijna nergens een losse flodder in een topic te gooien, want anders heb ik dat topic steeds in mijn lijst. Dat die topics daarin komen vind ik niet zo erg, maar je moet zo'n topic wel kunnen verwijderen. Werkt op bijvoorbeeld Fok ook veel beter, kun je zelf aanklikken of je een topic wil volgen, en als je het zat bent kun 'm weer verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
Een melding als je een PB krijgt zou ik een echte luxe vinden gezien ik hier met een paar mensen mail.



En inderdaad, je zou topics moeten kunnen verwijderen uit die lijst.
Alle reacties Link kopieren
quote:eend1993 schreef op 01 december 2014 @ 14:40:

[...]



Heb ik ook, zelfs na het verwijderen van de oude cookies!



Gemaild naar de mods en ze zouden het navragen bij de technische dienst, maar nog niets gehoord...En nog steeds niets...
Alle reacties Link kopieren
Ik mis de functie dat je de eerste regel van de laatste reactie kon lezen zonder het topic geopend te hebben.
Hatsjikideee...
quote:pausini schreef op 03 december 2014 @ 16:48:

Ik mis de functie dat je de eerste regel van de laatste reactie kon lezen zonder het topic geopend te hebben.Ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan alleen aan de onderkant van de pagina op de pijltjes 'vorige' en 'volgende pagina' klikken. Ik forum op mijn mobiel. Ik wil dit ook aan de bovenkant kunnen doen. Weet iemand hoe?
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
quote:pausini schreef op 03 december 2014 @ 16:48:

Ik mis de functie dat je de eerste regel van de laatste reactie kon lezen zonder het topic geopend te hebben.

Ja, mis ik ook.

Nu moet je klikken en scrollen om er dan achter te komen dat iemand alleen maar goedemorgen zwaait.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pingu schreef op 31 december 2014 @ 09:17:

Ik kan alleen aan de onderkant van de pagina op de pijltjes 'vorige' en 'volgende pagina' klikken. Ik forum op mijn mobiel. Ik wil dit ook aan de bovenkant kunnen doen. Weet iemand hoe?



Kan niet. Superirritant.



Het forum is bij mij trouwens ongelofelijk traag op dit moment.
.
Ik heb nog niet door hoe je kunt loepen???
Alle reacties Link kopieren
quote:Carenza schreef op 31 december 2014 @ 10:15:

Ik heb nog niet door hoe je kunt loepen???Klik op/ naast de naam van de forummer en kies profiel bekijken en dan alle berichten bekijken. Mobiel krijg je maar 1 bladzij.
.
Thnx, Impala. Ik forum niet mobiel gelukkig. Vond een icoontje dan toch makkelijker, maar iets is beter dan niets :-)
Ik krijg sinds het laatste onderhoud van afgelopen week elke keer de melding 'service 503 error, hupseflups unavailable'. Heel irritant
quote:jellybelly schreef op 01 december 2014 @ 22:22:

[...]



Dat die topics daarin komen vind ik niet zo erg, maar je moet zo'n topic wel kunnen verwijderen. Werkt op bijvoorbeeld Fok ook veel beter, kun je zelf aanklikken of je een topic wil volgen, en als je het zat bent kun 'm weer verwijderen.Dat zou idd super zijn. Lezen de Mods hier ook mee? Of is dit al in het bug-topic genoemd?
Alle reacties Link kopieren
Misschien is deze vraag al wel beantwoord in dit topic, of ergens anders, maar waarom staan er in de topiclijst zwarte en grijze ballonnetjes?

In het ballonnetje staat hoeveel reacties er zijn. Waarom is het ene ballonnetje grijs en de ander zwart?
Alle reacties Link kopieren
Zwart is volgens mij als er sinds je laatste bezoek nieuwe berichten bij zijn gekomen.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Ok, dat wist ik niet. Bedankt voor je antwoord!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het forum zeker verbeterd, maar helaas nog wel een beetje knullig. Je kan wel zien hoeveel berichten er in een topic zijn, maar niet hoeveel pagina's. Dat zou je dan zelf moeten uitrekenen.

Wat ik ook mis dat ik in een topic kan kiezen naar welke pagina ik wil gaan door het in te kunnen vullen.

En dan ook nog dat je dat beiden bovenaan en onderaan de pagina kan doen
Alle reacties Link kopieren
quote:anonymiss schreef op 14 januari 2015 @ 13:05:

Ik vind het forum zeker verbeterd, maar helaas nog wel een beetje knullig. Je kan wel zien hoeveel berichten er in een topic zijn, maar niet hoeveel pagina's. Dat zou je dan zelf moeten uitrekenen.

Wat ik ook mis dat ik in een topic kan kiezen naar welke pagina ik wil gaan door het in te kunnen vullen.

En dan ook nog dat je dat beiden bovenaan en onderaan de pagina kan doen





Huh? Je ziet toch altijd welk nummer de laatste pagina heeft?



Ik kom hier, omdat je NU ineens ziet dat je op pagina X van Y zit.. wát een onnodige informatie!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 14 januari 2015 @ 14:00:

[...]





Huh? Je ziet toch altijd welk nummer de laatste pagina heeft?



Ik kom hier, omdat je NU ineens ziet dat je op pagina X van Y zit.. wát een onnodige informatie!



Nee op de mobiel zag je dat niet.

En kon je ook niet kiezen naar welke pagina je wilde gaan.



Nu wel en persoonlijk vind ik dat een goede verbetering.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 14 januari 2015 @ 14:10:

[...]





Nee op de mobiel zag je dat niet.

En kon je ook niet kiezen naar welke pagina je wilde gaan.



Nu wel en persoonlijk vind ik dat een goede verbetering.Eens
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven