Entertainment alle pijlers

kerstverhaal Judith Visser Viva 50

04-12-2014 22:58 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, net de Viva uit en dus ook het kerstverhaal van Judith Visser over de capsules, en ik vond het niet wat. Sterker, ik vond het enorm smakeloos, slechte redactie en matig geschreven. Ik kan hier natuurlijk geen spoiler neerzetten, maar vond het persoonlijk niet mijn ding en te kinderlijk voor Viva. Het gaat maar om een verhaaltje, dus niks aan de hand, maar ik vraag me toch af: wie heeft het ook gelezen en wat vinden jullie ervan? Stel ik me aan? Werden jullie er blij van?
Ik lees de Viva nooit. Het forum is geinig, het blad vind ik slecht.
Alle reacties Link kopieren
Waarom lees je in vredesnaam 'de Viva' ?

Daar geef ik echt mijn geld niet aan uit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik ben dol op korte verhalen, had hem dus speciaal gekocht. En nog een ander blad met een kerstverhaal.

Vroeg me af of ik nu gek was en ook wat andere meiden/vrouwen van dit verhaal vinden.
Alle reacties Link kopieren
Nou, je raadt het al of niet? Bagger.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Het forum is niet de viva, dus plaats ff het verhaaltje hier. Dan kan ik iets zeggen over 'de capsules'
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat het blad en het forum twee totaal verschillende doelgroepen hebben. Bij ieder topic wat over t blad gaat heeft nooit iemand het gelezen. Uit een poll bleek ook eens dat zo ongeveer 95% het blad nooit leest behalve hooguit een keer in de wachtkamer.
Alle reacties Link kopieren
Ah, okay. Ik dacht dat het een soort 'naast elkaar' was.

Maar mochten er dames zijn die het verhaal ook hebben gelezen, meld je dan even?

Thx Ambrosia.
Alle reacties Link kopieren
Kerstverhalen zijn altijd zielige verhalen met een knus einde: Papa die niet meer drinkt, dochter die weer thuis komt, pannetje soep voor de oude eenzame buurvrouw. Niet de moeite om daar speciaal een blad voor te kopen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven