Inleiding (op sociale indicatie)

20-11-2014 20:41 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ergens binnen nu en tweeënhalve week word ik ingeleid. Op sociale indicatie. Puur medisch gezien weet ik na de voorlichting hierover wat ik kan verwachten van een inleiding (pilletjes om baarmoedermond te laten verstrijken, infuus, vliezen breken en dan de rest).



Ik zou alleen graag nog wat ervaringsverhalen lezen over hoe anderen op dit forum hun inleiding hebben ervaren. Zijn er ook vrouwen die ook op sociale indicatie zijn ingeleid? Voelden jullie je daarover ook enigszins schuldig?
Tjeetje Noah, dan duurt wachten lang. Ik hoop dat je een beetje afleiding

kunt vinden. Ik hoop op goed nieuws van je morgen!
Succes vandaag en morgen!
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag om 12.10 ben ik bevallen van een prachtige dochter. Het was een heftige bevalling die eindigde in een spoedverlossing. We hebben daardoor allebei wat opstartprobleemjes.

Maar verder is ze helemaal gezond en ik ben dolverliefd op haar.
Van harte gefeliciteerd Noah!

Een gezonde dochter, helemaal fantastisch.

Rust nu maar lekker uit allebei.

Veel liefs.
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Wauw! Gefeliciteerd Noah!! Nu lekker samen bijkomen en genieten van je vast beeldschone dochter. Ik hoop dat alle cliché's waar bleken te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Noah! Ik wens jullie heel veel geluk samen
“The snow doesn't give a soft white damn whom it touches.”
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Gefeliciteerd, ga maar lekker van haar genieten! Je hebt het verdiend.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat ze er is Noah! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!

Ik wens je heel veel geluk
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Gefeliciteerd met je dochter!
Noah gefeliciteerd met je dochter. Meid ga dit jaar lekker met die klein die zo gewenst is genieten van de feestdagen.



Mocht je nog iets nodig hebben laat het weten, want uit je berichtje ooit geloof ik dat wij niet ver van elkaar vandaag wonen.
Ha, daar is ze. Gefeliciteerd met je dochter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven