Welke tablet bij iPhone, sonos, spotify

05-12-2014 13:32 9 berichten
In ons nieuwe huis willen we sonos boxen installeren en ook een abo op spotify nemen voor muziek.



Mijn man en ik hebben nu allebei een iPhone en wij mogen voor de kerst een tablet uitzoeken.



Nu vraag ik me af waar we bij de aankoop van een tablet nu op moeten letten als we ons sonos systeem zowel met iPhone als tablet willen bedienen en ook met alles muziek willen kunnen luisteren.



Moeten we dan nu ook direct een (dure) iPad kopen of kan dat ook een andere tablet zijn? Of moeten we als we geen iPad kopen dan alles twee keer installeren.



Of denk ik te ingewikkeld als echte digibeet



Alvast dank voor jullie hulp!
Alle reacties Link kopieren
Twee keer installeren als in de app twee keer installeren moet sowieso, dus in dat opzicht maakt het niet zo veel uit of je apple of android neemt.

App is er voor allebei.

Verder werkt het volgens mij vervolgens op ieder apparaat op je wifi netwerk.



Dus nee, je zit niet vast aan een apple
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Waarom wil je nog een tablet? Je kunt je Sonos inclusief Spotify en Soundcloud net zo handig vanaf je telefoon bedienen.



Ik zou je keuze voor welke tablet dus niet van het Sonos verhaal laten afhangen, maar van de andere dingen die je ermee gaat doen.
quote:Crazycatlady schreef op 05 december 2014 @ 13:41:

Twee keer installeren als in de app twee keer installeren moet sowieso, dus in dat opzicht maakt het niet zo veel uit of je apple of android neemt.

App is er voor allebei.

Verder werkt het volgens mij vervolgens op ieder apparaat op je wifi netwerk.



Dus nee, je zit niet vast aan een apple Ah bedankt voor de uitleg. Dat was eigenlijk de achterliggende vraag bedenk ik me nu. Of ik vastzit aan Apple. Ik wist niet dat je de app sowieso twee keer moet downloaden.
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
Als je je apps bij downloaden in de cloud zet, dan niet. Dan kun je hem op je iPhone installeren en vervolgens op je iPad uit de cloud plukken, maar dan gaat ie hem nog steeds eerst installeren geloof ik. Is niet veel intensiever om hem twee keer ergens op te hoeven zetten. ;)



Hoe die App verder precies werkt durf ik je ook niet te zeggen hoor, ik heb het zelf niet maar wel uitgezocht hoe het globaal werkt toen het op de markt kwam, leek mij heel handig maar toen bleek dat onze Hifi set zelf dit truucje al kon, alleen dan via Bluetooth.
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
quote:zeeuwsmeisje1981 schreef op 05 december 2014 @ 14:44:

Waarom wil je nog een tablet? Je kunt je Sonos inclusief Spotify en Soundcloud net zo handig vanaf je telefoon bedienen.



Ik zou je keuze voor welke tablet dus niet van het Sonos verhaal laten afhangen, maar van de andere dingen die je ermee gaat doen.

Ik merk nu dat ik er eigenlijk nog te weinig van snap en te ingewikkeld denk Dacht dat alles met elkaar verbonden moet worden. Wn dat het het handigst is om bij de aanschaf van tablet te kijken welke telefoon je hebt om dat met elkaar te koppelen. Maar tablet staat er dan dus los van.



Tablet wil ik voornamelijk gebruiken om films te kijken, te internetten, tijdschriften, voor onderweg met appjes voor de kinderen, foto's. Lekker op de bank hangen en op viva forum lezen.



Dan kan ik eigenlijk nu beter een topic openen met tips voor welke tablet
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je al een iPhone hebt, zou ik voor een iPad kiezen. Je zou zelfs voor iPad mini kunnen kiezen. Wanneer je een ander merk kiest met een ander besturingssysteem, zul je eventuele apps die je gebruikt weer opnieuw aan moeten schaffen.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon je Sonos systeem vanaf je iPhone bedienen. Zou niet weten waarom je daar een aparte tablet moet aanschaffen.



Edit: zie nu je reactie

Zou een iPad doen. Als jullie beiden al een iPhone hebben wel zo handig ivm apps maar ook iCloud voor foto's en een eventuele agenda etc

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven