Entertainment
alle pijlers
Sylvie vd Vaart 44 kg
donderdag 10 juli 2008 om 10:10
http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=29113
Rafael en Sylvie van der Vaart genieten momenteel van een welverdiende vakantie in Marbella meldde Evert Santegoeds dinsdag bij SBS Shownieuws. Ook hier blijft het glamourkoppel niet buiten het oog van de camera. De roddelbladen zochten het stel op in de Spaanse badplaats en fotografeerde Rafael terwijl hij met zoontje Damian voetbalde op het strand.
Ook werd er met Sylvie gesproken over haar huidige figuur, want het kan niemand ontgaan zijn dat de voetbalvrouw wat kilootjes lichter is geworden de afgelopen tijd. Sylvie (30) vertelt openhartig dat zij met een lengte van 1.58 momenteel 44 kg. weegt.
Dat is een bmi van 17,6....te licht dus
Vind haar er niet broodmager uitzien maar met wat kilootjes meer toch wel mooier
Rafael en Sylvie van der Vaart genieten momenteel van een welverdiende vakantie in Marbella meldde Evert Santegoeds dinsdag bij SBS Shownieuws. Ook hier blijft het glamourkoppel niet buiten het oog van de camera. De roddelbladen zochten het stel op in de Spaanse badplaats en fotografeerde Rafael terwijl hij met zoontje Damian voetbalde op het strand.
Ook werd er met Sylvie gesproken over haar huidige figuur, want het kan niemand ontgaan zijn dat de voetbalvrouw wat kilootjes lichter is geworden de afgelopen tijd. Sylvie (30) vertelt openhartig dat zij met een lengte van 1.58 momenteel 44 kg. weegt.
Dat is een bmi van 17,6....te licht dus
Vind haar er niet broodmager uitzien maar met wat kilootjes meer toch wel mooier
zondag 27 juli 2008 om 19:51
Ha ha ha......................., moest echt even keihard lachen toen ik dit las.
Ik kocht de Beau Monde al wel vaker en nu ook weer juist omdat Sylvie erin stond. Vond haar altijd best leuk, maar dat is nu wel veranderd hoor. Ze zet zichzelf echt voor lul met die uitspraken van d'r en die make-over als de Olsen twins vond ik echt een aanfluiting.
En die vriendin van haar, Arlette Lerby, over dat iedere vrouw een Hermes tas in haar kast moest hebben. Doe ff normaal zeg.
zondag 27 juli 2008 om 20:00
Dames, Hermes is zooooooooooo 2007, dat jullie dat niet weten. Die vriendin van Sylvie loopt te ijlen....wat weer door haar extreme gewichtsverlies komt...iemand spotte haar van de week trippend en hallucinerend van de honger op een gala waar ze op het toilet op een servet zat te kauwen (denkend dat het foie gras was).
Die tas die vorige week in de aanbieding was bij de Aldi....dat schijnt de nieuwe IT-Bag van 2008 te zijn. Het schijnt zelfs dat Sarah Jessica Parker hem speciaal door haar personal assistent heeft laten overvliegen naar de Big Apple.
Die tas die vorige week in de aanbieding was bij de Aldi....dat schijnt de nieuwe IT-Bag van 2008 te zijn. Het schijnt zelfs dat Sarah Jessica Parker hem speciaal door haar personal assistent heeft laten overvliegen naar de Big Apple.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
zondag 27 juli 2008 om 20:14
Ja Lindy voor hen is het grappig want zij eten er geen boterham minder om...een failissement meer of minder.
Een hoop van deze mensen zijn echt niet van deze wereld en als ik heel eerlijk ben vind ik bepaalde (BN-ers) zoals ze ze noemen buiten hun zogenoemde amusementswaarde, geen enkele meerwaarde hebben voor niets niet en niemand niet op deze wereld.
Alleen de dombo's in deze wereld kwijlen erop en vergapen en vergeilen zich aan hun gesponsorde outfitjes en die van hun liefdesbabies die als accesoire mee worden gesjouwd door een batterij aan nanny's en p.a.'s.
Jaloers...nee geen moment...zou never nooit met ze willen ruilen.
Mijn man kent Regillio Tuur van heel, heel vroeger...hem kwamen wij eens tegen in het Centrum van Rotterdam met een van zijn blonde chickies....hij praatte even met hem...ik ben demonstratief vast in de auto gaan zitten en heb hem geen blik waardig gekeurd.
Een hoop van deze mensen zijn echt niet van deze wereld en als ik heel eerlijk ben vind ik bepaalde (BN-ers) zoals ze ze noemen buiten hun zogenoemde amusementswaarde, geen enkele meerwaarde hebben voor niets niet en niemand niet op deze wereld.
Alleen de dombo's in deze wereld kwijlen erop en vergapen en vergeilen zich aan hun gesponsorde outfitjes en die van hun liefdesbabies die als accesoire mee worden gesjouwd door een batterij aan nanny's en p.a.'s.
Jaloers...nee geen moment...zou never nooit met ze willen ruilen.
Mijn man kent Regillio Tuur van heel, heel vroeger...hem kwamen wij eens tegen in het Centrum van Rotterdam met een van zijn blonde chickies....hij praatte even met hem...ik ben demonstratief vast in de auto gaan zitten en heb hem geen blik waardig gekeurd.
zondag 27 juli 2008 om 20:19
En het is een kwestie van vraag en aanbod...zolang bekende voetballers (uitzonderingen daargelaten) zich laten inpakken door de blauwe kijkers en blonde lokken (pardon extensions) van meiskes die de middelbare school amper hebben afgemaakt en zelf amper iets gepresteerd hebben of in staat zijn in hun eigen levensonderhoud te voorzien, hou je dit.
Gewoon ordinaire golddiggers...die Sylvie en consorten...voor mijn part weegt ze 30 kilo BAH!!!!
Gewoon ordinaire golddiggers...die Sylvie en consorten...voor mijn part weegt ze 30 kilo BAH!!!!
zondag 27 juli 2008 om 20:23
@ sprokkelientje:
als sylvie zou werken in haar vakgebied zou ze niet omkomen van de honger, ze is hbo-er, ze heeft gekozen voor de makkelijke weg.
dat is wel een verschil met de andere dames die je in je posting noemt vind ik. die moeten haast wel een voetballer versieren willen ze een leuk leven leiden.
als sylvie zou werken in haar vakgebied zou ze niet omkomen van de honger, ze is hbo-er, ze heeft gekozen voor de makkelijke weg.
dat is wel een verschil met de andere dames die je in je posting noemt vind ik. die moeten haast wel een voetballer versieren willen ze een leuk leven leiden.
zondag 27 juli 2008 om 21:20
zondag 27 juli 2008 om 23:15
Echt goed presenteren kan ze niet, acteren deed ze wel redelijk en voor t modellenvak was ze te klein. Jaja, wat een geluk dat ze Raf ooit tegen kwam! En dan beweert ze dat ze niet wist dat Raf een topvoetballer was toen ze m voor t eerst in een discotheek ontmoette. Ja daaag!
Enneuh ja, die Sylvie kan beter weer normale boterhammen gaan eten en wat minder sporten, dan gaat ze tenminste weer op een mens lijken. En als ze daarbij ook nog een eenvoudige woonbegeleidster in huis neemt die haar leert sparen en communiceren met de pers.. is ze misschien weer snel te pruimen, maar nu is ze gewoon hysterisch.
Enneuh ja, die Sylvie kan beter weer normale boterhammen gaan eten en wat minder sporten, dan gaat ze tenminste weer op een mens lijken. En als ze daarbij ook nog een eenvoudige woonbegeleidster in huis neemt die haar leert sparen en communiceren met de pers.. is ze misschien weer snel te pruimen, maar nu is ze gewoon hysterisch.
maandag 28 juli 2008 om 08:24
*steekt vinger op*
Ehhhh...ik niet Lin, ik ben een kept woman. Ik probeer er af en toe wat bij te beunen met gefreelance en met gastrollen als hoer of domme vrouw hier en daar en ik schrijf van alles wat (nog) niet verkocht is maar zaken als Hennes (in mijn geval Ulla Popken) worden door de man betaald.......
Wé is de Raf hier in huis zeg maar.