help

06-12-2014 01:22 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, laatst heb ik voor het eerst seks gehad en nu bloedde ik nogal heftig... Hij zat helemaal onder en het heeft de hele nacht nog heel erg doorgebloedt, tijdens het plassen drupte het bloed gewoon eruit en was het water steeds pikrood... Ik ben op jongere leeftijd wel eens geopereerd omdat er zegmaar een heel stug vliesje op mijn vagina zat waardoor er als het ware twee gaatjes waren. Dat hebben ze doorgeknipt en 5 hechtingen erin gezet, zou dat daarmee te maken kunnen hebben? Moet ik naar de gynaecoloog? Ik wil dit de volgende keer niet nog eens...
Bel je huisarts voor een afspraak.
Alle reacties Link kopieren
Idd even huisarts bellen. Waarschijnlijk is het niets ernstigs (bij ontmaagding "hoort" bloeden) maar beter safe then sorry

Oh en vwb je huisarts. Die heeft echt alles al zo vaak meegemaakt. Dus je hoeft echt niet bang te zijn wat hij/zij denkt. En daarbij heeft ie ook nog beroepsgeheim. Dus maak aub een afspraak!
Alle reacties Link kopieren
Helaas was dat bij mijn eerste keer ook zo: heftig bloeden en dat hield even aan. Is overigens vanzelf na anderhalve dag over gegaan (en het werd steeds minder), maar als het echt na twee dagen ook nog bloed zou ik ook even langs de ha gaan. Die heeft dat vast al eerder gehoord (het is een ha!) dus geen energie verspillen aan je schamen!
Alle reacties Link kopieren
quote:waxinelichtje1975 schreef op 06 december 2014 @ 02:33:

Idd even huisarts bellen. Waarschijnlijk is het niets ernstigs (bij ontmaagding "hoort" bloeden) maar beter safe then sorry

Oh en vwb je huisarts. Die heeft echt alles al zo vaak meegemaakt. Dus je hoeft echt niet bang te zijn wat hij/zij denkt. En daarbij heeft ie ook nog beroepsgeheim. Dus maak aub een afspraak!De helft van de vrouwen bloedt niet bij de ontmaagding. Bloeden hoort dus net zo bij ontmaagden als niet bloeden...
Occam's razor
Alle reacties Link kopieren
Bel de huisarts. Het is heel normaal dat je vrijt en hij/zij kan je helpen en geruststellen.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
En los van het maagdenvlies kan het ook wat anders zijn. Dus in jou geval zou ik zeker even een afspraak maken. Al was het alleen maar voor de zekerheid dat er verder niets anders aan de hand is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven