Man meer zin

08-01-2012 20:41 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
oke, heel cliche onderwerp maar toch wil ik het vragen..



Wat doen jullie als je (als vrouw) veel minder zin hebt als je parnter?

Ik heb op zich best een goed libido maar zo'n 2 keer per week vind ik wel voldoende. Mijn man wil wel elke dag. We doen het dus ongeveer 3 keer per week..

Ik ben door een aandoening die ik heb ook vaak erg moe, zoals afgelopen week. Ik heb het heel de week niet zien zitten omm te vrijen. Man in ondertussen flink wanhopig en zit me al heel te vissen of het dan vanavond gaat gebeuren..Ik ben net boos geworden op hem maar dat voelt toch niet lekker.

Wat vinden jullie..toch zin maken? of moet hij niet zeuren en maar geduld hebben..?
Alle reacties Link kopieren
quote:Oker schreef op 09 januari 2012 @ 09:08:

Mijn man lijkt af en toe net een kind hierin; ach toe..mag het mag het..? Al heel vaak heb ik gezegd dat ik hiervan baal en het onaantrekkelijk vindt.quote:azijn schreef op 31 januari 2012 @ 03:33:

Wat ik zelf het irritantste vind is als we 3 dagen achter elkaar seks hebben gehad, hij de 4e dag ' s ochtends alweer begint te vragen wanneer we weer seks gaan hebben die dag. Alsof dat niet een enorme libidokiller voor mij is!!

Oh ja, jezus, dat is ook wel verschrikkelijk fout van die 'mannen'. Kom op zeg, alsof ze bij hun moeder om snoep bedelen.



Ik vind, als ik zin heb, verleid ik mijn (of een) vriendin / vrouw. Als ze geen zin heeft: okee jammer, doe ik het met mezelf. Komt dat vaak voor, dan zijn we seksueel kennelijk niet compatibel en kunnen we beter iemand anders zoeken.



En als een vrouw mij verleidt en ik had op dat moment zelf nog geen zin, dan krijg ik het 9 v/d 10 keer snel genoeg vanzelf of ik maak zin (kost doorgaans weinig moeite). En die hele uitzonderlijke keer dat ik écht geen zin heb (meestal is daar een dan een duidelijke reden voor, dat ik me niet lekker voel of te gestressed ben bijvoorbeeld) dan wijs ik haar niet lullig af maar zeg ik sorry, zodra ik me beter voel maak ik het goed met je.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat erg dat smeken! Als of jij het voor HEM moet doen en niet omdat jullie lekker samen van elkaar gaan genieten...



Verleiden is de key!
Alle reacties Link kopieren
Dat smeken en bedelen om seks is wel heel erg wanhopig als je het mij vraagt. Ik ben blij dat ik dat niet doe.
Alle reacties Link kopieren
Meer zin ja zeker !Hou van mijn vrouw maar wil voor haar veel meer vrijen .Dit is heel vervelend,Vreemd gaan? zou wel willen maaar.... ik weet het niet.

Alleen met een vrouw die het zelfde probleem heeft ,maar dan als vrouwmet het zelfde probleem.

maar die zijn er volgens mij vrouw niet veel,

Mag wel iets zoeken maar ik durf niet zo.maar verlang wel naar een fijne sex (relatie)
Alle reacties Link kopieren
nou ik hou zelf niet van dwang maar als je in mijn hart kijkt wil ik ook elke dag met mijn vrouw van bil,ik snap best dat ze geen machine is dus dat het geen 7 op 7 dagen per week is (zoals in het begin van de relatie-net konijnen)snap ik best.Maar als mijn vrouw mij zoals in sommige reacties hier maar 1 of twee keer sex wil in de week (zo droog als een cactus)zou ik er wel over praten want dan is er meer aan de hand denk ik.mijn vrouw en ik hebben ongeveer 5 keer in de week sex en daar kan ik wel mee leven,ik zou niet kunnen omgaan met maar een of twee keer
Alle reacties Link kopieren
Best schokkend dat zoveel mannen hier het normaal of een eis vinden dat vrouw hier maar allemaal in mee moet gaan. Twee keer per week is gemiddeld. Als jij vaker wilt, dan ben jij dus abnormaal, niet je vriendin! Ik heb er op zich geen problemen mee, want ik wil vaker dan vriend.



Misschien is het een idee voor de mannen om zich eens wat te verdiepen in wat de vrouw wil? Ik zou het niet erg vinden als man eens gewoon de leiding zou nemen, als we het eens buiten zouden doen of wat dan ook. Maar mijn vriend wil bijvoorbeeld graag zien dat ik hem wil. Maar ik word daar zelf dus niet (meer) opgewonden van. Vind het eerder een afknapper. Dus mannen, doe eens wat anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:madille schreef op 11 juni 2012 @ 19:49:

Best schokkend dat zoveel mannen hier het normaal of een eis vinden dat vrouw hier maar allemaal in mee moet gaan. Twee keer per week is gemiddeld. Als jij vaker wilt, dan ben jij dus abnormaal, niet je vriendin! Ik heb er op zich geen problemen mee, want ik wil vaker dan vriend.



Misschien is het een idee voor de mannen om zich eens wat te verdiepen in wat de vrouw wil? Ik zou het niet erg vinden als man eens gewoon de leiding zou nemen, als we het eens buiten zouden doen of wat dan ook. Maar mijn vriend wil bijvoorbeeld graag zien dat ik hem wil. Maar ik word daar zelf dus niet (meer) opgewonden van. Vind het eerder een afknapper. Dus mannen, doe eens wat anders.



Nou inderdaad zeg, dit topic suggereert dat iedereen hier de verf van het plafond neukt... en dat dát normaal is en mannen anders het VOLSTE recht hebben andere vrouwen te neuken.



Mijn relatie is inmiddels stuk gelopen door het verschil in libido en alle gezeur om seks. Mijn libido is daar niet slechter op geworden, ik word eindelijk weer mezelf...



Niets is onaantrekkelijker dan drammen, zeuren, zieken, ernstig teleurgesteld zijn als het een keer niet kan... Die constante focus op seks is een enorme afknapper. Net zoals menen dat je iemand te pas en te onpas kan beetgrijpen en ''berijden''. We zijn geen honden! Daar is niks verleidelijks aan, aan dat onsubtiele heupgeram. Verleiden is een kunst.



Nee, als een relatie betekend dat je verplicht wekelijks 2-3 keer minimaal van bil moet, blijf ik wel gewoon single. Seks moet lekker zijn en leuk zijn, voor beide partijen. En van ''zin maken'' ben ik ook voorgoed genezen, met die onzin heb ik mezelf volledig kapot gemaakt en een enorme aversie gekregen die ik nu maar héél langzaam weer te boven kom.





Ik zie wel wat ik ga doen, ik vermaak me prima zoals het nu is... ;) En mijn libido? Ik sla dagelijks de hand aan mezelf!

Een man die zichzelf wel kan vermaken bij een keertje minder zin zou voor mij veel passender zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gemiddelden. Ik heb jarenlang een relatie gehad met een vrouw wat schommelde tussen de 2 a 3 keer per jaar.



Het went.
De meest mensen jagen zo bezeten het geluk na dat ze er aan voorbijlopen.
Alle reacties Link kopieren
Vragen om seks verpest bij voorbaat al alles....

Als mijn vriend zin heeft, dan zorgt ie maar dat ie me in de mood krijgt. Soms zijn daar 2 woorden voor nodig (Goedemorgen schatje.....), soms een zachte lieve massage (denk aan moe van werk ofzo), soms een zelfgekookt 4-gangen-diner bij kaarslicht (denk bijv aan vrijdagavond even fijn bijpraten en tot elkaar komen na een paar dagen langs elkaar heen leven), soms voldoet aan mn haren richting slaapkamer slepen (denk daar maar niets bij...) en soms weer heel iets anders. Aan hem om uit te vinden waar mn hoofd naar staat, maar al die dingen leiden er toe dat ik uiteindelijk zin heb in seks als ik eenmaal lekker relaxed ben, al is het maar het 'verbonden voelen' samen en dat hij er voor me is. En niet zo zeuren over stress etc, goede seks is een geweldige uitlaatklep.

Overigens geldt dit natuurlijk ook andersom als ik zin heb.

Ik ben gezegend met een vent die graag moeite doet en goed aanvoelt waar ik zin in heb, maar hij wordt dan ook rijkelijk beloond voor zn inspanningen.... ik heb nog nooit zo vaak en zulke heerlijke seks gehad als in deze relatie. Dus, een gretige man, heerlijk....geef je er aan over en laat je lekker inpakken
Alle reacties Link kopieren
Gimmemore,

Dat lijkt me prachtig, maar wellicht enkel van toepassing als het verschil in libido niet te groot is. Een mens blijft alleen maar die inspanningen doen als je af en toe beloond wordt. Als dat niet het geval is geef je het op den duur gewoon op.

Een hond doet veel moeite voor een bot, maar als hij daarvoor tegen de tralies moet blijven opspringen valt hij op een bepaald moment simpelweg dood neer.



Dat punt is wanneer je zegt 'het went' of wanneer je het uitmaakt.
Alle reacties Link kopieren
Libido betekent zoiets als drift, lust, seksuele behoeftes... dat is dus geen gegeven, maar bij gezonde mensen iets dat je gewoon kunt beinvloeden.

Wanneer je je partner aantrekkelijk vindt en er zijn geen dingen die je libido totaal verprutsen als medicijnen of wanneer je ver buiten je natuurlijke seksueel actieve levensfase zit (kind of bejaarde bent), dan krijg je door aan de juiste knopjes te draaien gewoon zin, dat is de natuur. Misschien eens een keertje niet, maar als je structureel geen lust kunt voelen als je partner alles uit de kast trekt, dan is er toch echt wat anders aan de hand.

Ofwel de relatie is niet oke, of de partner weet niet goed in te spelen op behoeftes, of je kunt niet zo goed omgaan met werkstress etc (waar je dan sowieso wat aan moet doen om niet met een burnout of overspannen te eindigen), of ....

In elk geval is er dan dus gewoon een probleem. Voor zowel jou als je partner. Tijd dus om uit te zoeken wat je blokkeert en dit zelf, met partner of met hulp aan te pakken.
Alle reacties Link kopieren
Al die mannen zeuren dat ze maarrrr 2 a 3 keer per keer sex krijgen...

Ik ben 2 jaar getrouwd, hou zeer veel van mijn vrouw,allebei 31 jaar. Begin van onze relatie was het lekker vrijen (2 a3 keer per week). Zou meer willen, maar kon er mee leven. Na een jaar vallen wij op 1 keer per maand.... En nog moet ik "bedelen voor seks"! Zelf vind ik het ook niet leuk, maar 1 keer per maand is ERG weinig toch op 31 jarige leeftijd.

Weet niet hoe ik het moet aanpakken. Ruzie maken over teweinig sex lijkt mij precies kinderachtig...

Help, wat kan ik doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:postitiefingesteld schreef op 10 januari 2012 @ 17:07:

Val soms van verbazing van de bank

Blogbabe,een maand geen zin?Betekend dat jullie een maand lang niet vrijen?Ik kan mij persoonlijk niet voorstellen dat er een man is die dat accepteert.

Wij vrijen zeker 5 a 6 keer per week,zou niet anders willen,als het minder is is dat zeker niet bevordelijk voor mijn of mijn vrouw haar humeur.

Ik besef mij meer en meer wat een geluk ik heb met mijn vrouw die net zo'n drive heeft als ik,het zal je maar gebeuren dat je zelf een hoog libido hebt en je vrouw wil maar hooguit 1 keer per week.

Hoe veel ik ook van mijn vrouw hou,dan zou mijn huwelijk niet lang stand houden.

Ik ben nu 22 jaar met mijn vrouw en kan alleen maar zeggen dat het nog steeds geweldig is,godzijdank!
Alle reacties Link kopieren
Liever 1 keer per week kwaliteitsseks, dan 6 keer per week een moetje.
Alle reacties Link kopieren
Tja ik zit aan de andere kant van het verhaal (als vrouw zijnde)

Net een nieuwe relatie en ik vind hem echt heel leuk, maar ben toch bang dat het verschil in libido maakt dat onze relatie misschien geen stand gaat houden. Vind het echt niet leuk (nu al!) regelmatig "afgewezen" te worden.

Dat belooft weinig goeds voor de toekomst,waarin de seks toch vaak minder word.

Mijn vraag voor mezelf is alleen, heb ik dan zo'n hoog libido? In vorige relatie namelijk precies hetzelfde probleem.

Of zijn we gewoon geen match? Of moet ik minder verwachten/hopen?

Ik kan me de problemen van TO best voorstellen, maar aan de andere kant staan is ook niet makkelijk hoor. Vind het ook moeilijk tot hoever ik kan/mag gaan hem uit te dagen (in de hoop op seks) en wanneer het gewoon te laten gaan/op te geven.
Wat Gimmemore zegt.



Het is, over het algemeen gesproken, een kwestie van de juiste snaar raken.
Alle reacties Link kopieren
Precies wat Gimmemore zegt...

Als mijn man zin heeft en mijn hoofd er eve niet naar staat dan zorgt hij ervoor dat ik zin krijg.

Zin maken is dan helemaal niet eens nodig.

Dus, laat hem eens even wat meer zijn best doen als hij per se wil en jij niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven