Gezondheid alle pijlers

Bezorg om goede vriendin.

07-12-2014 22:59 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
@Istar, Het is zoiezo het beste dat zij bij hem weg gaat, maar mijn angst is echt dat als hij erachter komt dat zij er mee bezig is om bij hem weg te gaan, dat hij haar dan wat aan doe. Door zijn medicijnen of waar hij ook last van heeft.
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals Sep, gaat dit om een andere forummer?
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een pb, Sep.
quote:sep1 schreef op 08 december 2014 @ 00:04:

@ gwen81, het is geen anti depressiva, maar anti psychotica. Welke precies weet ik niet. Wat ik mij nu wel afvraag: of het verslavend is.Is niet verslavend...maakt je wel erg duf en je kunt er een tic aan overhouden.
Alle reacties Link kopieren
Bah, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.



Voor mij zou het niks uitmaken of hij nou ziek is, een traumatisch verleden heeft of gewoon een eikel is. Agressie moet je nooit pikken, zeker niet als je ook nog verantwoordelijk bent voor een kind.
quote:paulaner schreef op 07 december 2014 @ 23:12:

Anti depressiva via recept, betekend meestal wel dat er een dokter aan te pas komt, ook in belgie geloof ik, dus zal hij wel depressief zijn.



En dat word ik ook als ik dit : http://forum.viva.nl/forum/kinderen/man ... ges/248776

doorlees, want volgens mij is dit draadje een vervolgje.Ja, daar moest ik ook gelijk aan denken.
Alle reacties Link kopieren
Het enige dat je kan doen is je vriendin steunen en er zijn voor haar voor zover dat in je macht ligt. Je kan haar verder niet dwingen om bij haar man weg te gaan. Ze zal zelf de stap moeten zetten om weg te gaan uit de situatie. Zodra ze aangeeft dit te willen kun je kijken of je wat kan doen om haar daarbij te helpen. Voor nu is het gewoon klote en afwachten.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, en toen was de OP alweer foetsie,

Word een beetje droevig verhaal zo.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
@paulaner, ik heb inderdaad de OP weg gehaald vanwege herkenbaarheid, En ik zie het nut er niet meer van in om te speculeren waar het gedrag van haar man vandaan komt. Het gedrag is niet normaal en ik ga meer focussen om mijn goede vriendin hier in steunen, en te helpen waar ik helpen kan. Dat is op dit moment het belangrijkste

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven