Lijf & Lijn alle pijlers

Joehoe.. gelukt.. Over de drempel..

27-10-2014 17:45 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag was het dan zover.. Mijn eerste schreden over de drempel van de sportschool.



En... het viel me reuze mee..



Ik ben gewogen en gemeten (viel niet zo mee).. voedingsadviezen etc en daarna aan de slag.. nou nou..dat was wel even wennen. Alle apparaten werden op mij ingesteld en daarna kon ik aan de bak. Met een personal trainer die je motiveert, die naast je komt staan, die je aanmoedigt.. maar het is me gelukt..



Woensdag mag ik weer
Alle reacties Link kopieren
Daar komen mijn kilo's ook o.a. vandaan mala.. Ik heb een serieus eetprobleem.. Dat los ik niet op met afvallen en sporten maar door er anders mee bezig te zijn en me bewust te worden van die vreetmomenten, vreet ik niet meer.. Ook niet meer als ik een kut dag heb.. En dat is op dit moment de grootste winst voor mij.. DIe kilo's zijn leuk, maar dat ik op een kutdag niet de kast induik doet me zo goed.. Dus wie weet is zo'n programma ook wel wat voor jou..



Is intensief en kost wel wat, maar ik ben er zo blij mee
Alle reacties Link kopieren
Nou...crosspost! Nu is mijn bericht van vorige pagina niet zichtbaar.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
quote:poldervrouw schreef op 04 december 2014 @ 17:52:

Jane Ice.. Ik moet er nu nog iets meer dan 21 kwijt voor mijn uiteindelijke streefgewicht en gezond BMI.



Ik ben deze week maar 2 keer naar sportschool geweest en voel met gewoon schuldig. Dat is goed toch ?



Ben intussen nu ruim 8 kilo kwijt, bijna 9. Nog geen 1 x in de mist gegaan .. Echt.. ben zo trots op mezelf..



at eerste gevoel moet je maar snel vergeten, anders denk je direct als het wat minder gaat: Ik stop helemaal want het lukt toch niet" 2 keer is altijd nog vaker dan 0 keer

hou dat 2de gevoel aan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ha ha.. maar ik ben er wel blij mee dat ik me niet prettig voel als ik niet ga en dus een ander moment zoek om wél te gaan.. Ik ga dus wél ipv dat ik op de bank blijf hangen omdat ik weet ik veel voel of moet.. Dus in die zin ben ik er blij mee
Wat een leuk topic! Erg gaaf om te lezen hoe gemotiveerd je bent geworden, en hoe goed het gaat, in zes weken tijd, echt super van je. Ik snap je blijheid over je schuldgevoel wel, denk dat je eerder altijd wel een smoesje had? En nu vind je gewoon dat je het moet inhalen. Goed bezig!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dit topic nu voor het eerst. Wat geweldig om te lezen dat het zo goed gaat en dat je gemotiveerd bent en blijft! Je bent een voorbeeld voor mij. Ik hoop dat ik dit binnenkort ook kan.
You can't keep snakes in your backyard and expect them only to bite your neighbours.
Alle reacties Link kopieren
Joehoe.. ik ben er nog steeds ha ha..



Afvallen gaat gestaag met een kilo per week en ik sport nog steeds 3 x per week.. En ik voel me er prettig bij.. Wel in de loop van de tijd sommige dingen anders gaan doen omdat het voor mij fysiek soms te pittig was (heb chronische ziekte) maar dankzij de goede begeleiding gaat dat helemaal goed..



We gaan doorrrrrr
Alle reacties Link kopieren
-11 is het intussen
Alle reacties Link kopieren
Poldervrouw, ik ken je verder niet maar ben wel heel erg blij geworden van je topic. Ik wou dan ook even inbreken om te zeggen dat je terecht hartstikke trots bent op jezelf!
Alle reacties Link kopieren
11 kilo eraf.

Gefeliciteerd!





Als je een lange winterwandeling maakt, mag je dan daarna een warme kop chocolademelk van jezelf?



Wat ben jij goed bezig.
Alle reacties Link kopieren
-15 intussen .. En nee..geen warme choco .. Lust ik niet ha ha



Gaat nog steeds prima . 3 x per week sporten en goed eten .. Centimeters kwijt .. Kledingmaten slinken , kortom alles slinkt ..



Ik voel me goed en ben blij
Alle reacties Link kopieren
-15 in een goeie maand? Wauw! Wat knap gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Zo goed! Echt knap! Al nieuwe kleren gekocht?
Prrrr, mauw miawwwww.
Nee, 4 in een maand, 15 in drie volgens mij. Echt super poldervrouw!
Alle reacties Link kopieren
Offtopic



marana!!
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane!



Goed he, zo'n inspiratietopic!
Alle reacties Link kopieren
quote:marana schreef op 20 januari 2015 @ 08:20:

Jane!



Goed he, zo'n inspiratietopic!Jaaaaaa zekerssss!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
quote:marana schreef op 20 januari 2015 @ 07:41:

Nee, 4 in een maand, 15 in drie volgens mij. Echt super poldervrouw!



Ah, vond het al zoveel 😄



Maar dan nog!
Alle reacties Link kopieren
nee.. in 3 maanden.. zou anders wel enorm snel zijn..



Idd al wat nieuwe kleding gekocht.. want buiten de kilo's gaan ook de centimeters er mooi af (nog leuker dan de kilo's eigenlijk)..



Sta soms wel eens een weekje stil of val minder af dan gehoopt, maar al met al is het gemiddeld een kilo.. en dat is best veel..



Het gaat nog steeds goed.. gelukkig..
Wat goed zeg!
Alle reacties Link kopieren
still going strong



al dik 16 kilo (richting 17) eraf.. Net nieuw sportschema gehad.. dus we kunnen er weer even tegen
Alle reacties Link kopieren
We zijn er nog .. -21. Nog 9 kilo tot eind gewicht ..



Gaat nog steeds goed .
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Poldervrouw!

Mag je zekerssssss trots op zijn!!



Prrrr, mauw miawwwww.
Goed bezig!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil even melden dat ik bog steeds sport én onder mijn streefgewicht zit Knop is écht om

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven